[PC] World of Warcraft [Deel 13]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik BEN een lock, ik weet dat we zuigen in pve, boeie pvp rocks!
    En deathcoil IS uber! het is heerlijk als je een rogue optijd kan deathcoilen, dan is hij bij wijze van al dood :p

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jij lult eigenlijk best veel over dat je owned terwijl je nog niet 60 bent. :)

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Jammer dat het grootste gedeelte van het spel pve is en dat pvp zuigt:+.

4. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Pvp zuigt? duidelijk zo iemand die 986493645 MC gaat runnen...

En ik ben dan nog geen 60, daarom juist 8)
    En ik weet wel wat van me class, dus jij moet niet lullen.

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, want mc is het enigste wat er in het spel te doen is en het is ook zo fantastisch leuk en gezellig dat ik altijd lekker droom na een succesvolle run...
    World pvp zuigt op dit moment en 1.12 zal daar niet veel verandering inbrengen. En verder heb je ab, wsg en av nu ook wel gezien met telkens tegen dezelfde premades met al hun AQ gear:{.

6. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan een andere game doen of zelf AQ doen, wil je dat ze speciaal Tier 1 WSG'es gaan maken dan? haha
    Als blue-gastje kan je echt wel een AQ geared aan, met een beetje geluk en jij hebt het eerste schot 8)

Btw, ik bedoelde niet dat ik own, maar locks in het algemeen :)

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Jammer dat ik al een andere game doe_0/. En verder is dat speciaal tier 1 wsg niet eens zo slecht, dan speelt gear tenminste geen rol meer in het winnen.

Naja, genoeg erover.

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zou nog niet zo gek zijn hoor... Nu gaat het niet meer om de skills oid, maar gewoon wie de beste premade heeft. Op onze server krijg je echt alleen maar premades met T2.

9. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.......ik snap er niks meer van.

Afgelopen maandag deed onze guild, de eerste keer MC.
    we waren met 25 man.
    Onze beste resultaat was 12% op de eerste boss (lucifron d8 ik), met 3 whipes.

Gisteren weer, maar nu met 30 man.
    beste resultaat: nog niet eens 60% |:- :eek: =(

nouja, het belangrijkste was dat we fun hadden.
    resultaten komt wel met de tijd.:)

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Je gaat de 1ste keer MC in met 25 man? 8) Ik zou zeggen, probeer het eens met 40 man. :+

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Lol nu gaat het ineens over gear, let op badstreak...

Wow is voor noobs en iedereen kan het spelen, je hebt geen skills nodig alleen geen leven een een goeie guild die veel raid!

Tis maar een voorbeeld maar iedereen denkt dat wow om skills gaat... al wil ik dit onderwerp niet opbrengen :p
    iedere tier 1+ vind dat wow skills nodig heeft omdat ze anders als noobs gezien worden.

12. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus net world of warcraft gehaald he (beter laat dan nooit :p ) maar nou vroeg ik me af he, welke classe is het leukst om te spelen en is goed in begin en einde van het spel (dus ook bij raids?) ik heb wat popetjes uitgeprobeerd, maar kan maar niet vinden wat ik leuk vind....

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, en als elke aq gear heeft dan is het toch veel eerlijker. Ik bedoel, ik heb nog maar een paar mensen gezien die echt goed kunnen spelen zelfs zonder gear. Als je dan ziet hoeveel mensen goede gear hebben en verder geen skills. En dan beweer jij dat pvp zo cool is... Ik weet niet hoe het op jouw server is,maar op mijn servers is pvp gewoon dood, klaar. Door elke premade met epics die tegen mensen spelen die niet zo'n goede gear hebben, met healers die je niet kapot krijgt omdat de mages etc je 2-shotten voordat jij ook maar de healers kan targetten. Ik denk helemaal niet dat wow om skills gaat, het tegenovergestelde juist. Maar dat is precies de reden dat pvp gewoon fucked is. Heb jij zin om elke dag, 12+ uur lang ab en wsg te doen omdat je pvp zo leuk vind en een hoge rank wil hebben. Dan krijg je ook nog mensen met goede premades waar jij niks tegen kan doen en als je zelf een premade hebt en je vecht tegen een andere dan doen ze allemaal afk'en. Ik weet niet of jij toen al speelde, maar vroeger was er geen honor, toen ging je gewoon naar hillsbrad en daar waren altijd fantastische gevechten die niet om gear gingen, maar omdat het gewoon leuk was om te doen. In pvp zou het eerlijk zijn als de gear eerlijk is, dan is dat niet de bepalende factor waardoor een team wint.

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Een priest wordt het meest gevraagd voor Instances/raids maar je moet gewoon zelf kijken wat je leuk vindt. Je kunt wel een goed mannetje hebben die goed is met raids maar als je hem zelf niet leuk vindt heb je er nog niets aan.. Dus het ligt aan jou.

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn warrior nu sins een tijdje op level 60 en ik heb een epic mount. Maar het is zo moeilijk om een end-game guild te vinden aangezien er ontelbaar warriors op mijn server zijn. Ik ben er nu over aan het denken om een nieuwe char te beginnen(eigenlijk helemaal geen zin in). Waar kan ik zien wat de nieuwste servers zijn?

16. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    OKE HO STOP HO!!!

Xink, jij gaat nu echt te ver! hoe bedoel je we zuigen in PvE ??!?!?!!

1. We zijn nodig in PvE ^^ we hebben Curse of Shadow/Curse of Elements (wie wil dat nou niet) Soulstone<< Anders mag je lekker met zn allen gaan rennen \o/ en ook nog Summonsss!!

2. Ik weet niet waarom je vind dat we zuigen in PvE.. Ik doe gewoon normale damage, en met raids sta ik bijna altijd in de top 10.

3. JE BENT NOG GEEN 60!!!!! Je weet niet hoe lock End-Game is! Ik ben het nu een tijdje en het bevalt me prima, lekker grinden in Silithus atm
    Sash of Mercy gevonden met Arrancar zo ownage :p..

Later \o_

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een nieuwe guild gevonden :).

Morgen Full BWL clearen! Hopelijk is er een spot voor Trial-Furies. ;)

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zijn Farmbots legaal ofzo =(.

Er zijn er minimaal 10 actief op onze server!!

19. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    10 op de server? bij ons zie ik er elke dag al 100 alleen in silithus
    en nee ze zijn niet legaal..

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De BG rewards vanaf rank12+ zijn vergelijkbaar met T2 en soms zelfs beter. Dus aub, hou op met huilen over de gear.

En ja, gear is een aspect involved in WoW pvp. Desalniettemin doet skill er meer toe. Ik heb genoeg mensen in T1/T2 gedueled en verslagen terwijl ik nog in greens/blues rondliep.
    Dat je verliest tegen een premade ligt niet aan hun gear, het is simpelweg dat zij samenspelen en elkaar buffen + healen. Ook zijn ze zelden alleen, en hebben ze snel back ups geregelt. Dat zijn gewoon mensen met ervaring.
    Dus ga jij solo, ja dan verlies.. d'oh. Al had je betere gear dan zij, zou je nog verliezen.
    Ga jij in een nub premade, ja dan verlies je alsnog van een goede premade. Er is namelijk SKILL voor nodig.
    Zie je dit niet in, PvP dan niet meer in WoW.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina