Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

  1. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zeg ook niet dat hij langzaam gaat ik vind zelf eigenlijk ook dat hij snel is, maar toen ik het bij een maat van me zag, zag ik toch duidelijk dat het sneller gaat.

    maarja ik denk eigenlijk niet dat ze de A.I. aangepast hebben.
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    top.

    btw. de elven zijn eikels. (als je ze zelf niet bent.)
    veels te sterke archers. killen zelfs zo eventjes sauron.
     
  3. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    :lol:

    Ja klopt die elven archers zijn super sterk vooral met die pijlen geupgread dan vliegen al die ventjes gewoon weg.
    maar met genoeg paarden kun je ze dan wel weer aan :)
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    maar die paarden krijg je niet de muur op van helms deep. :mad:
    zon gast zei: ik ben onverslaanbaar in dit level.
    ik dacht, das gelul. ik maar sauron en wat trolls en blabla. maar nee. iedereen dood. en zelf aanvallen deed ie niet. watje.
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Elven zijn idd erg sterk, maar ze zijn ook vreselijk langzaam om te upgraden. Als je bijvoorbeeld Mordor bent moet je gewoon heel snel aanvallen.

    Helms deep is trouwens echt een vette map. Zo oneerlijk.. ik speelde tegen een vriend. Ik de elven en hij mordor. Ik had alleen maar archers gekocht. Versprijd over de hele muur. Alles geupgrade wat maar kon. Hij kwam niet eens in de buurt van de muur. :lol:
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies. is exact hetzelfde zoals ik gister speelde. alleen was ik mordor -_-
    zelfs met zijn 3en kwamen we er niet doorheen.
     
  7. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    En had je geen siege geprobeerd?
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    als je maar genoeg archers op je kasteel zet komt er echt niemand meer doorheen of je moet zoveel mannen maken dat het een uur duurt voordat je de helft dood hebt maar je zit helaas aan een limiet vast.(te lange zin heh-_-?)
     
  9. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    en waarom geen katepulten
    die mollen ze van afstand
    als je er maar genoeg maakt
     
  10. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    In principe kan dit wel, door op de Y knop te drukken;)
     
  11. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    of veel boommarks instellen
    van verschillende groepen en heroes en vervolgens alleen nog maar de x knop te drukken
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    aangezien er volgens mij geen helpthread LOTR is .

    in lvl 6 good campain krijg ik objective :
    Capture all inns and outposts niet voorelkaar omdat ik er 1tje niet kan vinden.
    hij geeft op de map wel een blinkend icoontje maar er staat geen gebouw of een vlag ?

    is er iemand die de oplossing weet ?
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk goed rond op de map, weet niet of het stipje wel die plekken aan geeft. Ik was er onderweg ook een vergeten en moest dus teruglopen. Loop met een aantal manschappen nog even het level terug!
     
  14. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    en save bijna op het eind dan kan je bij elk level ff de archievements nog halen
     
  15. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL, Die Elfjes schoppen idd. kont:
    Als je in Minas Tirith 4 a 6 groepjes Mirkwood archers op de muur bij de poort zet, de "silverthorn arrows" upgrade hebt, en eventueel een paar heroic statues erbij, kun je 3 "hard" cpu's eromheen zetten, en vervolgens rustig boodschappen gaan doen of tv gaan kijken...8)

    Ik denk echter dat je met een leger dat siege weapons (catapults) ter beschikking heeft, zo'n "kasteel-camper" het leven aardig zuur kan maken.
    Bovendien is het zaak, pas aan te vallen als je leger maximaal is, en je een serieuze kans maakt te winnen, elke mislukte aanval is een bult power-punten voor je tegenstander.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  16. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    is het een mooi spel?
    Zit te twijfele om hem te hale
     
  17. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol, als je dat tegen mij doet ga je echt dood.
    Heb dat iemand 1 keer online tegen mij zien doen ik had 3 trebuchets en voor de rest Rohirim (?).
    En liep naar binnen, na 1 minuut zag hij dat hij geen kans meer had en gaf hij dus op. (Ik had overigens ook nog een medespeler die vreemd genoeg alleen een hero had :confused: )

    Bedoel je met mooi de Grafix of of het een leuk spel is?
    In het eerste geval vind ik eigenlijk alleen de schaduwen echt lelijk de rest is best mooi.
    In het tweede geval; naar mijn mening is het een heel gaaf spel. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  18. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd de grafics zijn niet echt heel goed maar de gamplay is supper cool. :thumbs:
     
  19. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk ook niet dat je een spel moet kopen alleen om de gfx. Je moet gewoon denken van: houd ik van dit soort spellen en hoe zijn de reviews.
     
  20. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof ik achter elkaar, maar ik denk ook niet dat jij voortdurend je hele leger, naar de poort zou laten rennen. Beetje jammer van die a.i., ook jammer is dat je geen optie hebt om je je boogschutters op hun plek te laten staan, zodra je een postern gate in de muur maakt ben je vaak de klos omdat je verdediging de onbedwingbare neiging krijgt hierdoor naar buiten te gaan lopen.

    Ik heb het spel nog niet online gespeeld, en denk ook niet dat ik dat ga doen, daar duren de potjes gewoon te lang voor...

    Groetjes, Gideon
     

Deel Deze Pagina