[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik snap geen bal van dit spel! How to play vind ik nou ook niet zo gek duidelijk. En als ik online speel tegen andere mensen kom ik gek genoeg helemaal niet aan de beurt :emo:
     
  2. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn scenarios dan?
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanochtend ook mee aan de slag gegaan :) Een scenario gehaald en geloof al 2 of 3 achievements. Waaronder winnen met een high card 9 of minder, waarvan ik dacht dat het nog een moeilijke was! Gewoon heads up spelen en hoog inzetten :)

    Voeg me toe op live voor een potje!!!
     
  4. Shizzel

    Shizzel Guest

    Speel nu een half uurtje ofzo, moest alles nog leren (handig dat de 360 alles zo snel kan zien, qua 'hands' enzo), maar al 2 achievements :).
    Win een all-in bet, en Win met een hand van 9 of lager ofzo.
    10 + 25 = 35 punten :). Best mooi, een gratis full pokergame, en dan al snel 35 punten :).

    Ik merk al dat het beter gaat, in het begin gewoon iets raisen, dan folden de meesten al :D.
     
  5. Likwit_Snake

    Likwit_Snake Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 3 achievements gehaald, terwijl ik geen bal van het spel snap... :p Je hebt 2 kaarten in je handen, maar je hebt toch 5 nodig? (voor full house en dat soort dingen... is er ergens op internet een makkelijke nederlandse tutorial voor ofzo? kheb de how to play doorgelezen en ik snap t nog steeds niet echt...
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    Heb weer een achievement, win 10 hands.
    Volgensmij moet je gewoon de kaarten die later op de tafel komen gebruiken voor een full house bv.

    Weet niet zeker, maar lijkt me logisch.
    Was net 5 min. aan het spelen, weer 10 punten :D.
    Vind het wel leuk spel ;).
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedere speler krijgt 2 kaarten. Dan komt er de eerste inzet ronde. Na die ronde komen er 3 kaarten in het midden van de tafel bij (de flop). Iedere speler kan die kaarten gebruiken. Dan komt er nog een inzetronde. Na de ronde komt er een kaart bij (naam even kwijt). En dan komt er een nog een inzetronde. Na deze ronde komt de 5e en laatste kaart erbij (de river). Dan komt er de laatste inzetronde. Degene die de hoogste combinatie heeft van kaarten op de tafel en kaarten in zijn/haar hand wint de pot :) In de startpost staat ook nog een mooie rankschikking van hoogste hand tot laagste hand. Succes!
     
  8. Likwit_Snake

    Likwit_Snake Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik snap t al een beetje. Je moet gewoon aan de hand van de 2 kaarten die je hebt, en de kaarten die de dealer op tafel gooit, kijken of jij denkt dat jij met die kaarten de hoogste combinatie van alle spelers krijgt. Als dat niet zo is, dan pas je dus. of je kan waarschijnlijk ook bluffen door te verhogen ofzo. Naja ik blijf het gewoon proberen, als je speelt leer je t vanzelf wel ;)
     
  9. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat gebeurt er eigenlijk als je $ 25000 of je $ 2000 op zijn?
     
  10. Sincerinho

    Sincerinho Shibby

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Oefening baart kunst zou ik zeggen...
    Speel het al een paar jaar met vrienden dus moet voor mij wel lukken

    Helaas vanavond pas want zit nu nog op me werk en ben jaloers op jullie:'-( :x
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Begin het beetje bij beetje te snappen. Net even SP gedaan, begon met 600,- en eindigde met 3000,- :). Het hoofddoel is dus eigenlijk om met jou kaarten + de kaarten die op tafel liggen één van de combinaties te maken zoals Full house.
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Wil het spel gaan downloaden ben net wakker, werkt me live niet :mad:
     
  13. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap dr ook nix van, maar heb al full house enzo gehad...sta nu op $ 2400 ofzo :9
     
  14. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Als je het nog nooit gedaan hebt zijn die handleidingen op internet niks.. Van de 10 handleidingen die ik gevonden heb is er geen eentje echt duidelijk.
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt helemaal :) Daarbij moet je idd door goed in te zetten proberen mensen mee te krijgen om zo een hoge pot te winnen :)
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    _o- haha
    Ik speel voor het eerst poker. :9
    Ik ben al mijn geld in de single player kwijt (nog 200 over). Hoe verdien je dan meer?

    En met multyplayer, vergat ik steeds naar mijn kaarten te kijken 8) en won ook nog _o-

    Ik ga weer ff spelen *)

    Edit: Ik heb de nieuwste stratagie, niet op je kaarten kijken, win weer net 3000 8)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ok, tnx :).

    Nog een vraagje: Wat heb je nou precies met de andere spelers te maken, het gaat toch alleen om je eigen kaarten?
     
  18. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0


    nee je speelt tegen elkaar
     
  19. Sincerinho

    Sincerinho Shibby

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja uiteindelijke wel maar je kan ze natuurlijk wel wegbluffen. Je speelt tegen hun dus tuurlijk moet je rekening met ze houden. Zeker online kan je er zou uitgebluft worden
     
  20. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn single player bankroll is bijna op ($300 ofzo), moet het spel nog wat leren kennen :)
    Kan ik hem niet ergens weer terug op 2000,- laten zetten?
     

Deel Deze Pagina