Dit is een fantastisch spelletje. Daarnet een jongen tegengekomen die expres evenveel inzette als alles wat ik nog had. Ik had al een pair of kings, valt er een Ace op tafel als laatste kaart terwijl hij 1 aas in de hand had. Wat een bluffer en dan zo een gelukstreffer krijgen. Maar toch, erg leuk om op Live te spelen.
wat betekenen sommigen termen zoals: opens? is dat niet het zelfde als raisen? en check? kijk je dan alleen wat de anderen doen ofzo en doe je zelf niks? edit: en kan een potje niet eindigen? want had eindelijk iemand(offline) weggespeeld komt er een nieuwe bij. edit 2: en wat houd de dealer button in?
om 16:00 houd ik een Toernooitje Inleg = 10,000 $ 8 man kunnen er mee doen, 1 : DSF x inferno x 2 : Dutch Evolved 3 : SkullCrush3r x 4 : iKarl 5 : 6 : 7 : 8 :
ik snap het nog niet helemaal, gaat iemand all in ik ook en win dus, is hij niet weg en heeft hij zelfs nog 300 over. hoe kan dat?
Ja maar hij kan nooit meer verliezen dan degene die wint.. Als jij dan 100 hebt en all-in gaat en hij 100.000 zou jij met 100 100.000 winnen. Beetje oneerlijk.
Ik heb nog maar 240 credits op me singe player account, durf nu niet meer te spelen omdat ik dan alles verlies, kan je daarna weer overnieuw beginnen met de 2000 credits?
ja maar jij kan van een persoon niet meer winnen dan wat je zelf hebt bijvoorbeeld: jij 200 hij 1200000 jij wint, krijg jij 200 van hem, en niet 1200000
ik moest weg uit die game dus ik all-inde maar wat kom nu dan we gaan zometeen beginnen nog 2 plaatsen over een plaatjes over! 1. DSF x inferno x 2. Dutch Evolved 3. IKarf 4. Skullcrush3r X 5. Dutch Pimp 6. Corneel 7. Maradonalex10 8. ????
laatste vraag: hoe komt het dat ik soms kan folden zonder dat ik iets verlies en de andere keer verlies ik dan wel automatisch wat.
Cool spel! Alleen in de singleplayer heb ik het redelijk verkloot, mede omdat ik nogal veel pech had. Maar dat verdien ik wel terug. Heb al wel wat achievements gehaald P.s: dat toernooitje om 16.00, daar wil ik ook wel aan meedoen. Waar moet ik zijn? Ik ga eerst nog ff een hapje eten
Als je Fold voordat je iets hebt ingezet, dan verlies je niks. Maar als je wél al een keer op Call of Raise drukte, dan verlies je je inzet bij folden.
damn ik wordt hier gek!!..snap er geen flkkr van, ik doe alleen maar: check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check, check etc etc. en die bepaalde flush dingen enzo staan zo vaag uitgelegd..die 5 kaarten die dan op tafel liggen staan niet eens uitgelegd wat je ervan zou moeten maken in de 'rank of hands'. iemand die mij kan helpen ofzo, voeg me toe!!
Kdoe ook mee met een tournooitje vanavond, zijn vast wel mensen hier die zo'n beetje vanaf 9 uur spelen? Werk nl. t/m 8 uur. Dan zorg ik wel dat ik niet als 1e eruit lig