best grappig spel, heb al zo'n regional tournement gewonnen. duurde wel erg lang. sta of stond ook in de top 100
OMG wat een geweldig spel is dit! Snap er nog niet veel van, en het gaat ook niet geweldig! ( al 900 verloren ofzo) maar ik ben er al wel enigzins verslaafd aan! Ga het dit weekend doen met een paar vrienden, en we zien wel waar we eindigen!
kan iemand zeggen waar ik hem kan downloaden? heb alles gezocht maar zie geen texas holem ? hoe kan dit heb toch xbox live gold , kan iemand me even hierdoorheen loodsen wat ik moet doen of liever gezegd waar ik deze download kan vinden?
Hijs net uit, en de eerste 2 dagen is die gratis, en daarna 400 ms points. Ik kan hem alleen niet downloaden om 1 of andere reden
Op de online pokersites die ik speel kun je een X aantal keer per uur je limiet opwaarderen. Op Pokerstar is het 3 keer peer uur en dan krijg je weer 1000 chips. Denk dat het hier net zo werkt
Nee, als je geld op is is je geld op. Dan moet je in aparte rooms waar al een bank is en niks kan worden ingezet, dan kan je 10$ winnen oid.
Erg leuk spelletje. Snap alleen niks van poker, dus was nogal lastig enzo! Ben er nu nog steeds niet achter, daarom is nu ook heel veel van m'n geld op.
Jah, ben praktisch de hele dag al bezig Gaat wel lekker. Met competitive games ben ik al gestegen van 2000 naar 15200 dollar Dat vind ik het leukste, die toernooitjes spelen waar je dan als laatste overblijft
Geniaal dit spel.. Maar even ter verduidelijking, na die 48 uur is het toch nog steeds gratis als je het vandaag gedownload hebt? EDIT: Owh, zie dat het gewoon gratis is ...