Ik zie alleen filmpjes van minstens twee weken "oud". Heb ik dan verkeerd begrepen dat er weer een nieuwe lading vids gereleased is?
Gelukkig wist iemand van de game ons te vertellen dat ze er nog hard aan werken dit te verhelpen en dus heb ik de goede hoop dat de uiteindelijke versie van F.E.A.R. er beter uit gaat zien dan wat ik vandaag heb gezien. Zie je nou wel
ha! wazige textures ? in dit filmpje die tecnomic eerder ook al had gepost zien de textures er niet wazig uit. van wie was dat citaat eigenlijk? en hoe oud is die?
Die kende ik al. PDZ ziet er nou niet echt geweldig uit, dus de uitspraak dat F.E.A.R. er twee keer zo goed uit ziet wil nog niet zoveel zeggen.
nou... pdz heeft erg hoge texture resoluties en de maps en de wapens zien er goed uit. alleen de characters
ik moet er wel ff bij zeggen dat het een paar maanden terug is gezegd. er kunnen al andere plannen zijn gemaakt, maar dat lijkt me sterk. :
Daar hoop ik wel op. Het is niet bepaald een spel waarvoor ik nu direct warmloop, maar ik heb er wel interesse in. De sfeer en de setting van het spel spreken me wel aan. En de PC-versie werd met gejuich ontvangen
Dan zal het wel waar zijn. Een paar weken terug was er ook al sprake van een demo, maar dat bleek weer onzin te zijn
Ja klopt idd, maar ik denk wel dat de demo dit keer wel komt. Trouwens misschien dat we de demo al krijgen met de X06 Btw is dat niet Christie van Tekken op je avatar ?