[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen launchgame, komt Q1-Q2 2007 uit.
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Dat een Assasin's Creed een launchgame gaat worden kan je wel vergeten, de game zal pas ergens in de 1e kwartaal van 2007 verschijnen. Verder zijn de launchgames voor de PS3 nog niet bekend gemaakt, maar dat hoor je wel op de TGS *)

    @Modder-Eter
    Dude bekijk de high-res screens van UT 2007 eens, want volgens mij is er echt iets met jou ogen. UT 2007 ziet er zeer indrukwekkend uit en is evenmooi als Crysis, misschien nog wel mooier.
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    wow die screens van coded arms zien er goed uit!
    op de psp was het al een briljante game dus ik verwacht op de ps3 een nog betere game
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    UT 2007 ziet er zeker indrukwekkend uit (en ik gaat hem ook zeker halen), maar mooier dan Crysis ? Nee sorry dat ben ik toch echt niet met je eens. Ik heb hier HD trailers van beide games op mijn computer staan en ik vind Crysis toch wel wat indrukwekkender. Mja, om heel eerlijk te zijn ben ik eigenlijk nog geen enkele game tegengekomen waarbij m'n mond evenver openviel als bij Crysis :eek:
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Filmpje van Heavenly sword: KLIK
    Is al een ouder filmpje(had het al gezien), ook die slechte koning die in het begin aan het praten is. Ik heb daar een filmpje van gezien gehad(lang geleden) hoe de acteur(Andy Serkis: van Gollem en King kong) met allemaal sensoren op hem het doet. Geweldig gewoon, hoe die kerel kan acteren! En bewegen. En dat wordt dan realtime overgezet in de game, en die koning heeft echt wel veel weg van hem ook, beetje creepy kerel wel :).
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Precies. Ik heb ook van beide games HD trailers gezien. Sinds ik Crysis in HD heb gezien vind ik de rest van de next-gen best tegenvallen. Vooral die bossen zien er geniaal uit.
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geniaal of asociaal, maar net hoe je het wilt noemen....een van de twee in elk geval 8) Maar idd, keer op keer weer als ik die trailer ga zitten bekijken kan ik mijn ogen nog steeds niet helemaal geloven. Dat dit in de nabije toekomst mogelijk gaat zijn zeg. Nee, hier komt vooralsnog nog geen andere next-gen titel echt dicht bij in de buurt :eek:
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2006
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar crysis is ook echt de creme de la creme op graphisch gebied. niks komt daarbij in de buurt. ik denk dat je crysis beter als een uitschietertje kan zien.

    en dan te bedenken dat het alleen nog maar mooier wordt _O_
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Crysis of niet, UT2007 ziet er gigantisch goed uit. Deze game is netzoals Gears of War op de Xbox360 ongekend voor een console.

    Gears of War en UT2007 kun je spelen op console van 400 en 600 euro, terwijl als je Crysis optimaal wilt kunnen draaien, dan ga je minimaal naar een PC van 1500 euro +.

    Ik speel daarnaast liever op mijn 26inch HDTV met mijn dikke 5.1 set hangend in een heerlijke stoel, dan dat ik achter mijn pc zit.
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    *fanboy(pc) mode aan :+

    Nee misschien is UT 2007 niet mooier, maar zeker wel evenmooi. Ik bedoel de Unreal Engine is zeker wel een van de betere engines op dit moment en UT 2007 laat dat naar mijn mening duidelijk zien. Daarnaast ben jij misschien iets te enthousiast over de aankomende next-gen games(deels groot gelijk hoor)voor de PC en wil jij duidelijk voorop stellen dat je alleen maar op je PC gamed en niet meer op de console :+ :b:

    Helemaal mee eens, trouwens nou je het zegt. Wil je van Crysis optimaal genieten moet je wel een hele grote beurs hebben en dat is voor vele toch net iets teveel van het goede. Hoe vet Crysis ook gaat worden(want dat wordt ie) denk ik toch dat er maar weinig mensen dit spel gaan halen aangezien het erg veel van je vraagt op financieel gebied wil je het maximale uit de game halen.

    Ownage.nl

    Lijpe shit :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2006
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, mee eens.
    Daarnaast moet je ook niet vergeten dat een console word ontwikkeld voor een paar jaar terwijl er zowat om de paar dagen nieuwe pc hardware komt. De pc ontwikkeld constant door en de 360 en de PS3 niet.
    Lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat sommige pc games mooier zullen zijn.
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Dit is ook de reden waarom ik altijd de voorkeur geef aan een console in plaats van een pc. Voor de PC blijf je idd om de zoveel weken nieuwe accessoires/parts halen wat je al klauwen vol geld kost en bij een console niet. Lang leve de consoles _O_ :+

    *verwacht zo een vijandige reactie van Zero 8)
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jullie vergeten wel dat er maar 1 pc is en 3 consoles. Die consoles samen komen toch ook op zeker €1200. Voor die prijs kan je al een deftige pc kopen die praktisch even goed is als de sterkste console van de 3.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik toch liever 3 consoles met de nodige vette games dan 1 pc. ;)
    Maargoed, back to PS3 games. :)
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja en ? Nogmaals voor de PC blijf je alleen maar upgrades betalen en dan ben je zeker wel 2x duurder uit, zeker met aankomende games als Crysis en UT 2007. Maar goed on-topic maar weer! Waar waren we ook alweer gebleven ? Ooh ja Assasin's Creed !! \o/ :9
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg even tussendoor.
    weten jullie soms of UT ook naar de xbox360 komt of niet. heb van sommige gehoord dat de xbox360 het spel niet zou aankunnen alhoewel ik dat niet geloof
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor zover ik weet zijn er nog geen plannen om UT2007 naar de 360 te brengen. Maar zeg nooit nooit.

    Trouwens, is het MGS4 filmpje van de GC al ergens te downloaden?
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Deze ?
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Het gerucht gaat echter wel dat Crysis dus ook naar de PS3 gaat. Daarnaast weet ik zeker dat het gewoon een van de mooiste next-gen games van het moment zal worden, aangezien de makers ook met Far-Cry nog steeds een van de mooiste games van de laatste jaren afgeleverd hebben.
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Far Cry zag er op de Xbox indrukwekkend uit, maar in die jaar waren er wel meerdere titels die er impressive uit zagen. Maar nu echt on-topic aub :b:
     

Deel Deze Pagina