Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Komt waarschijnlijk door de Core 2 Duo processor. Deze zijn momenteel schaars te verkrijgen, maar ze zijn het wachten waard :).

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Breek me de bek niet open over wachten.... :mad:

I know the feeling :+

3. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ja, de X700 moet je ook aan aan de voeding aansluiten, de AGP versie toch. Bovendien was die kaart in zijn tijd al een geen toppertje en nu helemaal niet meer.

Laatst bewerkt: 24 aug 2006
  4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    sorry van dubbele post

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    is het zeker dat ie gek doet (800xl of een andere versie van de 800serie), want iemand had eens een xfx 6600gt (450 watt) aangesloten op een 350 watt voeding. Nou en hij deed het perfect. Waarom zou het bij deze anders zijn en het is toch 300 watt recommend :confused:. Ik weet wel dat jij meer verstand heb van computeronderdelen dan mij, maar ik wil het natuurlijk wel zeker weten.

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Zeker, neen. Maar de kans is wel groot en zie ook dat je de juiste interface neemt (AGP of PCI-Express). Hoger dan de X800XL zal je waarschijnlijk helemaal mogen vergeten.

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    i know, maar ik moet wel pci-e nemen. Agp heb ik niet meer op mijn nieuwe moederbord. En heb jij misschie nog een 300watt voeding of iets meer die je a.u.b. erin kan doen om te testen, echt klote dat ik het niet van mijn zus mag doen die 450 watt.

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nope, heb geen 300W voeding meer en ook geen X800 XL. Maar waarom mag je die voeding er niet insteken?

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Me zus denk dat de pc naar de klote gaat :confused:.

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Als je weet wat je doet is de kans dat er iets foutloopt zeer klein. Dus als je weet wat je doet moet je je zus maar eens overtuigen (lees: de oren van haar hoofd zagen) dat je de voeding kan vervangen zonder iets stuk te maken.

11. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje, ik wil graag een nieuwe processor, en op deze site is die het goedkoopst, maar is het wel betrouwbaar?

Completer.nl

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    ja, want die site staat ook vaak in de pcm, dus dan zal eht wel betrouwbaar zijn denk ik. En ik zal eerder voor een amd procesoor gaan. goedkopen en voor game beter ;)

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Kijk hier eens. De P4 Prescott 3.0GHz voor €189 bij Alternate.

Als je de Core 2 Duo (aka Conroe) buiten beschouwing laat.

Ryan 23 gaat nog voor een Pentium omdat hij nog een Pentium socket 478 pc heeft ;).

14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ok.
    ik heb sinds 2 maanden een nieuw mobo, oude was overleden en zat toen krap on cash om meteen een nieuwe proc bij te kopen (anders was het natuurlijk amd geweest). Maar nu wil ik niet weer een nieuwe mobo aanschaffen voor aan andere proc. dus wil ik gwn een pentium 4 S478.
    volgend jaar zomer doe ik wel weer een grote upgrade ;)

Alternate was natuurlijk de 1e waar ik op keek :)
    maar dan kom je hierop uit, geen boxed versie dus extreem duur vergeleken met andere sites die wél de boxed versie kunnen leveren voor hetzelfde geld =(

edit// ja nog steeds S478 =( :9. is dit betrouwbaar? :+ extreem goedkoop :eek:
    Krijg je er eigenlijk ook KoolPasta bij of moet je die dan weer apart bestellen? :)

15. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    edit²// heb mijn antwoord al :), ty Pegas dat je die link van Tweakers poste want daarmee heb ik het gevonden xD! gsmhut.nl is wel degelijk betrouwbaar (had ik zelf niet verwacht :cool: )

oops! had bij mijn vorige post perongeluk Quote ipv Edit gedaan =( |:- :{

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
  17. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
  18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    PCI-E versie heeft dat niet nodig en die presteert ook ongeveer hetzelfde als een 9800 Pro.

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    d8 het al. En is er een van de x800 serie die ook geen voeding gebruikt of niet. Ben een zeikerd, i know :9 maar ik wil liever een 12 pixelines of 16 dan een 8.

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben vanmorgen met m'n pa ff langs Informatique te Bergschenhoek geweest om even een kijkje te nemen daar. Heb gelijk de Coolermaster Stacker 830 in real life mogen bezichtigen....

SO-DE-JU !! :eek: Ik had wel verwacht dat dat ding groot zou zijn....maar ZO groot 8) Gek, als ik een beetje lenig was geweest zou ik mezelf nog wel in dat ding kunnen verstoppen :+

Tevens ook te horen gekregen dat alle onderdelen voor mijn PC binnen zijn, volgende week issie als het goed is geassembleerd en wel en dan kan ik hem aankomende vrijdag op komen halen als alles goed gaat \o/ :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina