Zal ik zeker doen als ik mn digitale cam hier heb, ligt nog bij mn ouders thuis.
Haha nee je moet dat ambilight als iets extra's zien, heeft helemaal niks met de kwaliteit van het scherm te maken Scherm is echt super en als je het ambilight (soort lampen achter de tv die zelfde kleur licht geven als de randen van wat op het scherm te zien is, die om de tv heen wordt geprojecteerd) is het nog vetter. Techniek die door philips is ontwikkels, schijnt oa dat je ogen het beeld rustiger zien doordat de omgeving dezelfde kleur heeft etc. Het ziet er in iedergeval super wreed uit, kan em zelf helemaal aanpassen op mn eigen smaak en natuurlijk als je er niet van houd (wie niet?!) dan kan je em natuurlijk ook gewoon uit zetten. Kan zelfs als de tv uit is het ambilight aanzetten, heb je sfeerverlichting in je kamer, kan jezelf instellen wat voor kleur etc.
Ben er zelf erg te spreke over Philips doet nu ook alleen nog maar ambilight in hun duurste modellen 2500+ omdat ze et te duur vonden voor de 'goedkopere' modellen.
Schiet nog wel es wat plaatjes
Idd, gelukkig had ik daar geen ilussies over. Op een hd scherm zie je de imperfecties van je analoge signaal veel beter. Hoop dat ze snel es opschieten met digitaal hd uitzendingen etc.
HD beelden zijn echt the shit, analoog is dan gewoon erg crap. Hoog tijd ook voor een hd speler, zelfs m'n dvd's hebben hun imperfecties als je het vergelijkt met mn 720p materiaal op mn 360.
Ben erg tevreden tot nu toe
Laatst bewerkt: 25 aug 2006