Just cause

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 28 jul 2006.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Motion blur kun je uitzetten bij game settings.
    Ik vind het niet hinderlijk, vind het juist wel wat toevoegen.

    Volgens mij is dit wel een van de grootste games uit.
    Het water ziet er daarnaast echt briljant uit.

    Ik ga hem zeker halen!
     
  2. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het water ziet er echt super uit, zelfs als je gaat duiken kun je de vissen nog zien zwemmen etc. Tevens speelt het spel ook wel lekker, alleen jammer dat de moeilijkheidsgraad erg laag is..
     
  3. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik het oneerlijk vind dat deze game zo slecht word beoordeeld op dit forum! want dit spel ziet er ten eerste heel!! Goed uit!!

    Beter dan Oblivion! Als je eens een keer van het uitzicht gaat genieten weet je wat ik bedoel! Zo zie je in de extreme verte onweersbuien hangen die ook echt werken!! De lucht ziet er ook prachtig uit! EN ook het landschap is van grote kwaliteit.

    Ik hoorde zonet iemand zeggen dat er teveel bos en wegen was! Maar dit is een game die alles op schaal heeft gedaan!

    Als je bijvoorbeeld Saints Row speelt en je rijdt door de gehele stad? Dan weet je dat zo'n stad in het echt vele groter zou zijn. Nou dat gevoel heb ik niet bij Just Cause! Ik vind het heerlijk om straks deze gehele wereld te gaan verkennen!

    En tja er zijn wat minpuntjes maar die zijn niet zo extreem! Al vallen sommige bugs wel op zoals in een auto stappen gebeurt wat lullig,,, En het schieten saai? Ik Voelde me net Rambo! lol,,, Maar de mogelijkheden die deze game bied zijn heel vet! Want ga jij nou nog liever GTA SA spelen? Of kies je voor Just Cause?? Ik heb mijn keus al gemaakt!

    O ja als je wilt Free Roamen moet je gewoon de eerste persoon van de eerste missie killen! dan heb je 20 minuten de tijd om rond te rijden/vliegen etc!

    Verders nog een vraagje,,, er zijn op de map van die rode vierkantjes te zien maar als je daar aankomt is er niks te zien.
     
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het niks, besturing is wel goed maar de setting spreekt me helemaal niet aan. ik ga dan ook voor saints row en laat deze liggen.
     
  5. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond niks aan de demo

    koop liever saints row en splinter cel double agent
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De reacties zijn erg wisselend zo te zien. De plaatjes spreken me ook niet echt aan.... dus laat de demo ook maar zitten. Geef mij maar een 360 versie van Mercenaries 2.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    een eigen mening vormen vind je niet nodig??:confused:
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb al een mening gevormd en heb genoeg game ervaring om te weten dat deze game mij niet genoeg gaat aanspreken. Je kunt het intuitie noemen. De screenshots zien er bijvoorbeeld niet geweldig interessant uit. Niet lelijk ofzo, maar het lijkt me gewoon 1 pot nat.... eenheidsworst, MCdonalds fastfood of hoe je het ook wilt noemen. Voor mij springt het er totaal niet uit.

    Vind jij deze game er interessant uit zien op basis van de screenshots, Kevf?
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Nope niet echt, maar dat vond ik LotR ook niet, NFSW niet en FN3 ook niet. Maar die laatste game is door de demo wel in de kast gekomen.

    Dead Rising en N3 zijn er door de demo juist uitgebleven. Dus ik snap je punt, maar ik wil graag verrast worden ;)
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nou nou jongens overdrijven is ook een vak zeg. De graphics zien wat er gelikter uit dan de PS2/Xbox versie, maar erg indrukwekkend ? Kom op jongens even rieƫl blijven he. Heb de demo gespeeld, maar vond het niks. Vage missies die ook nog aan tijd zijn gebonden en de ''Superman'' look vind ik echt niks. Nee deze game ga ik dus echt niet halen.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb op mijn gevoel leren vertrouwen. Dat bespaart mij een hoop ellende en weggegooide tijd. :)

    De FN3 demo verraste mij ook (vooral grafisch), maar ik ga denk ik toch niet de full game halen. Boxing is niet echt mijn ding, dus de verveling zal wel snel toeslaan. Dead Rising ga ik vooral voor de cinematics halen... die zien er echt geweldig uit in HD.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  12. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom koop je dan niet gewoon dead rising op dvd?
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Waar heb je het over ? Hij heeft het over een HD TV, niet over de formaat.
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Afgaande op screenshots von ik idd deze game niks, keek dus erg uit naar de demo, en moet zeggen ben prettig verrast. Draait niet om realisme en dat is zo nu en dan ook leuk, en dat zie je ook af aan de gameplay je speelt idd net soort rambo, met schieten gaat heel makkelijk, maar das maar goed ook lopen ook tientallen mannetjes, al met al flink verrast maar zit nu heel erg te twijfelen tussen deze of Saints row
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de demo gespeeld, en vond het persoonlijk een beetje zuigen. Omgevingen zijn mooi, maar die animaties en graphics van de "poppetjes" zijn gewoon klote in mijn ogen...
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het volledig met U eens!
     
  17. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Euh motion blur kan je gewoon uitzetten..
     
  18. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al gezegd, maar motion blur voegt wel iets toe. Ze hadden het gewoon normaal moeten houden, niet altijd! Vind dit iets te veel van het goeden.
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm... de missie is die 4 lui te killen en als ik me niet vergis krijg je er echt geen to be contineud te staan
     
  20. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    anders ik wel :p

    ben opzic meer voor dit soort games want eigwnlijk bevalt het hgeele saints row gangster frizziedidlle mij absoluut niet aan.

    en dit is een soort van mercanery's en dat vond ik toen echt mega leip

    hoe zit het met de groote van het spel kwa mussies want dat het spel groot is heb ik gezien ja 8) die map is echt gruwelijk...:thumbs:
     

Deel Deze Pagina