Volgens mij heeft Gametrailers nog geen review, ik kon het iig niet vinden. Alleen de 'user score' en dat is een 9.0
Las het ook al op een andere forum, maar de review is om een of andere reden van de site gehaald Ik zag gisteren wel degelijk de review.
Tja, wat moet ik zeggen... Als hij nou bijvoorbeeld had geschreven "als je hem hebt uitgespeeld wil ik hem van je overnemen" had hij meer kans gemaakt!
haha, prachtig dit 'denk er maar over na als je hem koopt en mail me als je interesse hebt'. Voor de lol reageren
hebben jullie hem gepreorderd of gokken jullie erop dat hij ergens een paar dagen eerder in de winkel ligt?
Tsja, domme mensen zijn er ook nog. Ik denk dat ik op 1 september ga reageren!! Ik ga gewoon naar de winkel. Zijn er hier genoeg die hem vast wel zullen hebben.
hahaha dat joch is para hahahahah maare 1 september is release he... ik zou je zeggen als je op 30 Augustus naar de Bartsmit ga heb je hem ook al gewoon zeggen dat free record shop hem al verkoopt ook gedaaan toen met Halo 2 had hem ook op 19 November (tja toch weer een dag eerder ik kon nergens anders aan denken toen... en met Halo 3 weer niet...)
In welke winkel kun je waarschijnlijk Saints Row kopen voor €55 ? Media Markt ofzo? Of moet ik dat hier niet vragen
je bedoelt vast 9 november, hij kwam officieel in amerika op 9 november uit en in europa 11 november ik denk dat het goedkoopste 59,- euro zal zijn in de winkels.
heb hem gepre-orderd , als echt fan wil ik graag ook die demo-kit in bezit hebben...... goedkoopst is ie via gamevision.org : 49.- euro op dit moment , betalen bij aflevering
Jep heb deze ook al een tijd in de preorder staan bij gamevision. Normaal haal ik alles gewoon in de winkel. Maar werk niet meer vlakbij de stad en dit was een lekker dealtje. Editjuh: Wat ik e nou eigenlijk afvroeg, kan je ook tattoo's laten zetten?? Heb hier eigenlijk niets van gezein of over gehoord. Of ik moet er overheen gekeken hebben.