Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het erg gaaf, racen met een motor is leuk gedaan, mooi geluid, en dat is natuurlijk een lijstje naar mening JeePee!

    Racers op consoles zijn per definitie niet realistisch en als je een echte auto bestuurd met een joystick zal het weer compleet anders zijn dan welk dan ook van deze spellen, zonder twijfel. ;)

    Is meer lijstje naar moeilijkheidsgraag om jezelf meester te maken en verschillende racemogelijkheden, misschien.
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    begrijp ik dat er weer een nieuwe demo van test drive is?
    een betere versie als de eerste ofzo?
     
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ook realisme, want met 30 km/h door de bocht in forza vind ik wat anders als zonder ook maar 1 keer te remmen met 300000000km/h door de bocht met NFS: Most Wanted :)
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie niet zo veel wonderbaarlijke verbeteringen, maar ik vond die eerste demo dan ook niet zo slecht, er is simpelweg niet zo veel te doen, marja, daarvoor moet je het complete spel kopen natuurlijk.

    het oogt aardig, speelt heel aardig en dat 'massive online racen' is wel geniaal hoor, dat heel oahu te beracen is ook!
     
  5. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Massive online racing? Ik heb gisteren niet meer dan 8 andere personen kunnen ontdekken. Het duurt trouwens ook een tijdje voordat ik andere spelers kan zien.
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    je staat alleen in verbinding met de 6(?) spelers die het dichts bij je in de buurt zijn, anders wordt het te laggy.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Vind ik niet. Als je kijkt naar de rempunten en bochtensnelheiden dan mag je toch van een feit spreken dat de games bovenaan het lijstje realistischer zijn dan onderaan. Dat daarbij de realistischere games moeilijk zijn lijkt mij vrij logisch. Je rempunt moeten bepalen is immers moeilijker dan vol door een bocht te kunnen jassen, zonder het risico te moeten lopen op schade, want dat heeft toch geen invloed op het verdere verloop van je race.

    Maargoed, ik moets net weg, dus ik ga nu voor het eerst deze demo spelen :)
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Demo gedownload en gespeeld. Vond hem wel grappig om tedoen maar niet echt leuk ofso, als demo is hij leuk maar als volledig? Vind het rijden echt te triest, iig van de motor, balle ding :+. Vind wel jammer als je soms aan de zij kant komt van de weg dat je dan in een keer weg slipt. Maarja..

    De moeilijkheidsgraad mag ook wel wat hoger, moest 1.10 min rijden voor Goud. Reed voor het eerst en had een 0.57 sec :confused: Terwijl ik ook nog voor een te lang recht stuk een auto raak en hele motor weer moet opstarten.
     
  9. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    met de motor rijden vind ik juist het leukst, beetje raar in het begin omdat hij anders rijd dan de auto's maar wel leuk.

    en de moeilijkheidsgraad mag zeker een stuk omhoog, misschien wordt het moeilijk als je verder komt in het spel. nu kan ej overal tegenaan knallen en nog goud halen.
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet zeggen dat ik het spel beter en beter vind worden. Zonder driving assist kun je normaal rijden en dan is er niets cooler dan met een groep achter elkaar aanraggen over de snelle wegen van Hawaii
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    hoe nodig je iemand uit om te racen??:eek:
     
  12. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    er achter rijden en op a drukken, dan moet die ander daarna accepteren.
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    wel jammer, die motor rijd echt beroerd in de bochten, en een kawasaki zx10r die zonder koppeling in zn 3,4,5 en 6de versnelling nog op het achterwiel gaat? het is idd een snelle motor maar dit... grote fantasie hebben die makers (toeren teller klopt ook niet van de zx10r, hoort opgevuld te worden met blokjes niet met 1 streepje)
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is hier een eigenaar aan het woord :)
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Nou, ik heb net ook de demo gespeeld, en ik vind de gameplay te triest voor woorden. Ongelooflijk, wat een balle besturing =( Onboard view is nog leuk, maar dan heb je het ook gehad.

    Ook nog ff een paar races gedaan. Het werd al snel saai, en iets minder lag zou ook wel prettig zijn :)
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog helemaal geen last van lag gehad :confused: .
    je moet dit spel ook niet vergelijken met een forza of een andere
    (semi-)realistische racer. het is puur arcade en dus waarschijnlijk ook helemaal niet leuk voor de "racetop"
     
  17. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben helemaal mee eens met mr. elk ... meeste gaan vergelijken met spellen zoals PGR3 en Forza... dit is totaal een andere spel. het is geen simulatie!!
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ik vergelijk de game met niks.
    Ik vind de besturing alleen niet fijn... kan toch?
    Een game als Burnout of Full Auto vind ik wel aardig rijden, maar TDU vind ik echt zeer slecht.
     
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kan zeker, ik vind full auto dan weer kut 8)
     
  20. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niet dat jij vergelijkt... als je het spel slecht vind koop je hem niet. punt uit....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina