[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie niet dat de mensen die het spel toch niet snappen en 'maar wat doen', na een tijdje niet afhaken en dat alleen de spelers die het spel wel snappen overblijven. Misschien een kwestie van tijd voordat we 'echt' kunnen pokeren.

    Ik ben ook een beginneling, maar begin het langzamerhand wel te begrijpen.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  2. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Las gisteren dat het gratis was, aangezien ik veel online poker, ook deze maar ff gedownload. Zeer fijne game!
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik ga dit spel niet gebruiken om serieus te pokeren, en ik denk dat er veel mensen er zo over denken. Wel met Xbox Live friends natuurlijk. Maar ik speel liever een serieus potje Poker op mijn PC voor play money of geld. Waarom? Ten eerste omdat de 360 versie tergend traag is tegenover verschillende PC versies. Het wachten tot dat iedereen op A heeft gedrukt, als je een room in komt moet je eerst 4 hands wachten o.i.d.. En het feit dat er met een host wordt gespeeld staat me al helemaal niet aan. Xbox Live had al die rooms moeten hosten, dan heb je niet dat gezeur als een host de kamer verlaat.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik neem aan dat hij bedoelt dat de blinds in verhouding tot de Buy-in veel te laag zijn. Als je 50.000 betaald gaat normaal gesproken iedereen op Blinds van 6 mee dus bijv. ook de mensen met een 7-2 off suited. Als iedereen mee gaat kan je AK of KQ etc ineens niet meer zoveel waard zijn. De einige mogelijkheid is om dan preflop aardig wat te verhoogen zodat de spelers met slechte kaarten folden maar dan heb je weer de noobs die dan toch met een 7-2 all-in gaan
     
  5. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Nogmaals, je moet mazzel hebben dat je een groepje treft wat een beetje serieus wil spelen.. Dan is het echt fun.
     
  6. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen die geen stront snappen aan dit spellen moeten eerst offline spelen. mensen die gevorderd zijn gewoon friends inviten of op Xboxworld mensen uitdagen.
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begon laatst met een AA dus ik meteen all in gaat iedereen folden :mad::mad:
    had ik maar liefst 25 dollar winst met gewon 2 azen in mijn hand :mad::mad::mad:
    als ik dat beter had uitgespeeld had ik makkelijk een ton op mijn bankroll kunnen bijschrijven...

    ik had laatst trouwens een paar keer gewonnen met een quens high, maar ik had geen idee wat dat is?
    het staat niet bij de kaartopties die je kan hebben dacht ik.
    ik zat nog te kijken of het misscien een straatje was maar ik had hooguit 3 van dezelfde kleur (waaronder die vrouw dus)
     
  8. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is gewoon geen combinatie maar dan is gewoon jouw vrouw de hoogste kaart in het spel
     
  9. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    hey even een heel domme vraag. wat gebeurd er als je alles verliest??
    bedoel uit je bank??
     
  10. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je een goede startcombi hebt moet je nooit gelijk all-in gaan, dat schrikt de mensen af en die folden dan (normaal gesproken, op dit moment op Live maak je nog wel kans ;)).

    Je kan beter rustig inzetten en verhogen en zo de pot wat ophogen. Het kan zijn dat je op deze manier niet de hoogste kaarten meer hebt na de flop als er 2 dezelfde kaarten vallen. Maar je zat aardig safe als je ziet hoeveel potjes worden beslist op een paar.
     
  11. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou reken daar maar niet op. Ben al een paar keer All-in gegaan met AA of KK. Steeds werden ze gekraakt door een straat met 8-T of een backdoor flush. Echt walgelijk. Ben daardoor gister ook volledig in het rood gegaan (-750000). Nu ben ik weer een beetje aan het klimmen (-300000). Je tegenstander goed uitspelen is bijna niet mogelijk. Zeker niet als je AA hebt tegen 4 of 5 tegenstanders.
     
  12. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, daar kwam ik toen iedereen ging folden ook achter ja :)
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Sommige mensen in mn friends list hebben hem niet eens gedownload. Beetje dom als je het mij vraagt, want zo'n gratis game laat je natuurlijk niet liggen. Vooral omdat het de beste arcade game tot nu toe is. Nu moet je al 800 puntjes betalen
     
  14. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand ander hoog heb ingezet zou ik iig hem raisen, zodat de rest va nde tafel fold en je een grotere kans heb dat je de pot pak omdat het tussen jou gaat, met je AA of HH en diegene die je geraist heb.

    ik vind het spelletje op live leuk, alleen wat traag zo af en toe.. je moet er wat naast te doen hebben ;)
     
  15. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom vanaaf geen potje met serieuse spelers ? moet straks nog wel ff eerst live halen maar daarna doe ik graag mee !
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad best een leuk spel, maar wel langzaam soms, en dat is wel echt jammer, en single player vindt ik gewoon slecht, die bots folden echt veel en veel te snel...
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem perongeluk van je HDD verwijdert, maakt dat niets uit. Je kan hem altijd gratis (met de account waarmee je het gedownload hebt) opnieuw downloaden.
     
  18. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    comlpleet mee eens die bots zijn echt bagger ze folden de hele tijd maar gaan ze mee en all in dan winnen ze ook op een wijze waarvan je zeker weet dat dat alleen computers kand overkomen :confused: want met de slechtste handen winnen ze nog maarja het heeft 1 voordeel nu MOET ik gewoon weer live kopen :) kan alleen niet vnaaf want de winkels zijn blijkbaar dicht :mad: nou ja morgen toch nog naar enschede :) gaan we daar wel ff naar nedgame/media markt :)
     
  19. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Grootste minpunt vind ik dat het op Live erg traag is.
    Waarom moet je steeds op A drukken na iedere hand?
    Maar ja, klagen over een gratis spel mag eigenlijk niet he. :)
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik heb hem niet gedownload , maar ik kon alleen de trial versie downen maar heb ik nu toch de volledige versie ? en wanneer gaan die 48uur in ?
     

Deel Deze Pagina