bij mij ook. werkt perfect. ga vrijdag op vakantie, kom een week later weer terug, dus precies op tijd voor saints row hehe
Eej, ik vondt GWA toen wat aan de volle kant om te joinen.. maar ik denk dat ik toch maar mee doe. Er zullen vast na verloop van tijd wat mensen weggaan en wordt het vanzelf wat rustiger en krijg je meer het team gevoel. Ik zou opzich GWA willen joinen als er nog steeds plaats is, Mijn gamertag is HaloTrooper NL, mijn Hotmail is TacodeWildt@hotmail.com. En ik zal me zo snel mogenlijk inschrijfen op het forum mocht ik wat te horen krijgen :b:
Sterkte Je hebt nog een week! als je geluk hebt kan je het nog halen maar dan moet je hem wel vandaag of morgen opsturen. Vergeet niet je account op een memory stick te zetten want je krijgt een nieuwe xbox met een nieuwe hdd(waarom je je oude niet mag houden weet ik ook niet ).
Er is eigenlijk geen plaats meer. Maar als je je netjes aanmeldt op onze forum maak ik wel een uitzondering . *gaat startpost aanpassen!
heb nu demo van just cause gespeeld en mischien haal ik die wel in plaats van SR maar weet nog niet zeker
Het feest kan bijna beginnen jongens..! Morgen krijg ik mijn 360 terug van UPS (vandaag was ik net te laat ) en dan gaat mijn saint's row erin (ja, die heb ik al wel )en hij komt er ook heeel lang niet meer uit .. haha hebben jullie hem al ?
morgen ook maar is gaan kopen dan dat spel aleen nog neit genoeg voor ook een jaar lang live dus ik be neit gelijk op MP te vinden
eey ik heb wat pics waar GWA op staat komt oorspronkelijk uit een boekje ofzow ik laat later de pics wel ff zien
oke.. dope! (hopelijk.. ) Net ff potje Blinged out Ride gedaan met wat engelsen: het liep hartstikke soepel en was echt dope kan niet wachten tot onze clan actief word!
Ik krijg hem morgen binnen. Kan hem dan alleen ff s'nachts checken. Daarna kan ik dinsdag er echt ff goed voor gaan zitten.