[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Beginpost nog eens lichtjes aangepast:). Veel mooiere screens voor de oude bekenden;)...
     
  2. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik heb vandaag een goeie bui... Ik heb al een user-made wallpaper geplaatst hier op Xbox World van Halo 3... Enige tijd geleden in 2005 plaatste ik een wallpaper die ik zelf maakte van Metal Gear Solid 4 - Guns of the Patriots op Playstation2games, maar omdat P2G momenteel geen wallpapers meer toont en bezig is met de aanbouw van een andere, Playstation 3 gerelateerde, website plaats ik mijn wallpaper in 2 resoluties hier in deze topic voor jullie... Enjoy! ;)

    [plaatje]http://img485.imageshack.us/img485/841/metalgearsolid4wall1280copy7kb.jpg[/plaatje]

    Dezelfde afbeelding, maar dan in resolutie 1024x768:

    http://img296.imageshack.us/img296/430/metalgearsolid4wall1024copy5ks.jpg
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @Hellspawn: Cool,cool:). Het is snake uit de eerste mgs4 trailer he? Je kan het zien aan zijn iets plastieke look. Vond ik toen ietsje minder. Maarja, in de nieuwste trailer is dit alles behalve het geval. Maar coole pic dude!;)
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mgs4 nieuwtjes...(interview...)

    Dat laatste moet je niet te serieus nemen(en de sites kunnen ook verkeerd vertalen...). Maar ik denk persoonlijk wel dat er na mgs4 geen metal gear SOLID game meer komt, maar nog wel metal gear games. Ik denk, wanneer Hideo eindigd als director, eindigt snake ook(maar niets is zeker).
    Ook heel goed dat niet alles kapot kan, anders krijg je een soort van Mercenaries sfeertje en kan Kojima zich niet op belangrijke zaken focussen. Maar dat er enorm veel interactiviteit gaat zijn staat vast:). En ook dat het spel zich in 6 maanden afspeelt is cool. Dan zie je Snake waarschijnlijk als het ware ouder worden(denk dat het verouderingsproces op het moment van mgs4 heel snel gaat gaan met Snake). En wat ook cool is(:D) is die camouflage. Naar het schijnt is dit niet zo makkelijk om in een game te steken. En vergt het veel kracht, tja next gen voor iets he :p...
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Betere kwaliteitstrailer(de volledige) van mgs4!!!

    Klikkie
    Dit is dus de trailer in betere kwaliteit, must see(download) voor de fans :)
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatste info van interview met Hideo en screen

    Laatste info van interview met Hideo Kojima, powerweb heeft het vertaald:

    [​IMG]
    _O_ Hallulua!
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er goed uit :thumbs:.

    Als Raiden speelbaar wordt als die Ninja zie ik het helemaal zitten 8). Ik vond Raiden in MSG2 eigelijk ook niet eens zo erg :+.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ook niet. Ik vond hem juist cool.. :eek:

    Maar als de games van de ps3 er zo strak uit gaan zien, waarom zijn die andere games dan niet zo? Dat vraag ik me af, want dit ziet er echt niet normaal mooi uit.
     
  9. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0

    Ligt aan de developpers Hideo Kojima heeft nou eenmaal een goed team om de games te maken op de xbox zijn er toch ook gewoon games die heel mooi zijn en games die heel lelijk zijn.
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals Masterninja al zegt, hangt van de ontwikkelaars af. Kijk naar mgs2. Dat spel staat grafisch nog steeds aan de top van de ps2 games, en is behoorlijk vroeg uitgekomen op de ps2. Kojima productions kan veel sneller dan een andere ontwikkelaar power uit een console halen(kijk naar de makers van WRC, zij moeten zich eerst opwerken. Wrc1 was niet goed, 2 veel beter, 3 enorm, 4 het beste... Maar Kojima kan direct de power uit het machine krijgen die hij wil(grotendeels natuurlijk, mgs3 is ook iets mooier en groter dan mgs2). Denk dat zij ook één van de bekwaamste ontwikkelaarsteams zijn. Hideo Kojima zegt ook, dat hij nu met zijn team, zoveel mogelijk power uit de console aan het trekken is(max. uit de dev kit aan het halen, en binnekort probeert hij zoveel mogelijk uit de definitieve defkit te halen). Ook die "octupus" camouflage pak vergt enorm veel power zei Hideo. Echt niet normaal. Dit kan dus volledig de kleur, plus de textuur van de omgeving aannemen. Impressive te noemen zeg ik dat. Dus als je stil staat, ben je zo goed als onzichtbaar, alleen je gezicht. Ga je dus door bepaalde gebieden(sluipend), dan zie je continu ingame je pak veranderen, enorm cool. Maar moet je gaan lopen(voor een vijanden die achter je aan zitten, of een bom die een robot of weet ik veel wat afveurt), dan deactiveerd die "octupus mode" zich, en dan werkt dat niet. Het werkt alleen als je je stil beweegt. Maar vergt veel power van de console. Ook speelt het spel zich in 6 maanden af. Terwijl ga je Snake letterlijk ingame zien verouderen(aangezien zijn lichaam aan het afnemen is). Dit is in mijn ogen zeer cool! Ingame zien verouderen, waar zie je zoiets? Meestal is dat met overgangen en stuff, hier niet. Ook(maar ben er niet zeker van, pu beweert het) ga je je wondes houden. Dus heb je een snee in je arm, die wonde blijft. Je kan waarschijnlijk wel een verband er rond doen ofzo,maar de wonde blijft. Enorm cool! Tenzij je er niets van bakt, en "jou" snake zijn hoofd vol wondes zit :D.
    Anyways, dit zou wel eens de game van 2007 kunnen worden(anuwel ik hem in Europa in maart 2008 verwacht...)

    @Pegas: Sorry, Raiden wordt niet meer speelbaar in mgs4. Hideo Kojima heeft dit duidelijk gezegd. Het kwam er op neer: "In mgs2 wilde ze niet met Raiden spelen, in 4 zullen ze wel met Raiden willen spelen, maar kunnen ze niet :D". Anyways, als hij letterlijk zegt, dat hij niet speelbaar wordt, dan is het waarschijnlijk wel zo...
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Een man in een strak pak en met lange blonde haren, die klaagt dat hij bang is om bommen te ontmantelen en diepe relatieproblemen oplost tijdens een oorlogsmissie, is nooit cool. :x

    Als Raiden zijn mond had gehouden in MGS2, had hij best stoer kunnen zijn. Nu is hij een mietje.
    Echter in MGS4, oh mijn god, ik heb in elke versie wel wat gehad met de "cyborg ninja", maar dit zag er toch wel even héél erg vet uit.

    En Boss, mooi gezegd. :thumbs: MGS2 vind ik er nog steeds zeer goed uitzien. Maar wat dacht je van Fable? ;) Veroudering en wonden behouden, been there, done that. Al denk ik zelf ook dat het nu psd écht goed gaat worden uitgevoerd, ik kan niet wachten.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, smaken verschillen. Toch vind ik Snake hét beste gamepersonage ooit. Raiden vind ik ook gewoon stoer, met zijn zwaard op het laatst in deel 2.

    @ Boss, ja je hebt helemaal gelijk ,al deden ze dat nou ook bij de xbox 360 of de ps3 en bij vele titels.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat hij klaagde enzo maakte hem juist zo cool/grappig :+. Raiden is wel een blond-harige gast in een strak pak, maar Snake is een oude bruin-harige gast in een strak pak :p.

    Die ninja's zijn idd al altijdj cool geweest, alleen de moves die Raiden deed in die trailer :x.

    Spijtig :'-(. Maar het zou mij niet verbazen moest ie wel speelbaar worden, ook al is het een extra in MGS4 (of MGS4: Sub...).
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Coole(oudere)screens van de trailer:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik was even mijn eigen tread vergeten door al het ps3 nieuws, en postte daarom het mgs4 nieuws alleen in het ps3 gedeelte. Eventjes de nieuwste screens posten dus:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Trailer(geen goede kwaliteit, zodra er een betere link is post ik die!!!):
    http://gamevideos.com/video/id/5233


    Greetz
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ben tog benieuwd welk efect dit gaat hebben, robotten in de game.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    metal gears hebben er altijd ingezeten he :).(REX, RAY,...)
    Maarja, deze keer gaat het idd een serieus ander effect hebben. Maar Hideo Kojima wil je echt in een war plaatsen, een echte warzone waar jij als oude snake tussen zit, wel, mij lijkt het alvast super, en qua verhaal(emotie, dieptegang, sfeer, plotwendingen,...) zit het al helemaal goed, zoals anders ;):cool: .
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja de sfeer zit goed.
    het lijkt een beetje op de oorlog in irak, maar dan in de metal gear sfeer \o/
     
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik vraag met af wat die loei geluiden en het urineren van de robots met MG te maken hebben. Het zijn geen koeien (zoals sommige haters het noemen) maar Stieren want je ziet de robots hetzelfde voetgebaar maken als stieren voordat ze aanvallen. Maar wat doen de Metal Gear Bulls ;) in MGS4?

    En de oorlogs sfeer in MGS4 is fantastisch, daar kan menig oorlogspel nog wat van leren :)
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die metal gears zijn de metal gears van de eerste MGS dacht ik, maar dan in het klein en wat herwerkt met biochanische (of is biologische het goede woord? :p) benen. Die loei geluiden zijn waarschijnlijk de eigen "taal" van de metal gears. Ik denk dat als je aan het spelen bent en je hoort dat geloei, dat je de komendie minuten op het puntje van je stoel gaat zitten. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina