Die map doet het En ik ga zo ff eten dus ik ben er ff nie En veel plezier op de server Password = Danny Naam = Xboxworld server !!
doet het ik moet zo ook gaan eten, maar vnf ben ik zeer actief ( ) op de server. btw, zijn er nu alleen custom maps of ook de originele fear maps? alleen custom is leuker *)
Je loopt wel vrolijk allemaal nieuwe posts te maken, maar gebruik eens de edit knop. Want nu ben je aan het slowchatten en dat is tegen de regels . /Mod Je kunt het ook reporten ipv zelf te gaan handelen als wannabe mod. -/-Kameo
Ik heb dit spel ook gedownload maaruh what's up met die map waar jullie het over hebben ? is die zo indrukwekkend? ik wel nieuwsgierig nu lol
maak niet uit welke, als er maar xxx achter staat join de Xboxworld server van Joeldeman, dan kom je die map wel tegen
Ben hem nu ook downloaden, hopelijk kan ik hem spelen op me laptop. is erg handig voor in pauze's op school lekker schieten
net nog ff gaan tryouten, en heb een goede NL member gevonden! Edit : en nog 2 belgen gevonden op een forum.. gaat goed zo Edit nr 2 : en net terug van de clan training! we staan dus weer voor een tijdje op scherp..
zozo 8 members maar zijn ze ook allemaal echt goed ? wij zijn mss maar met z'n 3'n, maar als we teamwork'n kicken we ass
lol tuurlijk, anders mochten ze er niet in. (btw : vanaf nu alleen goede erin, op het begin nam ik iedereen omdat we maar met 3 waren ) tuurlijk zijn wij ook goed in teamwork, er zijn trainingen voor iets. je was beter meteen m'n clan gejoint, want die van jullie ziet er opeens zo stil uit. maar hey, je kan nog steeds.
$unz3r0, bedankt voor de uitnodiging, accepteer hem alleen als ik niks meer hoor van HaloTrooper en Xink