[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    AA is zeker een goede hand voor de flop maar de kans is natuurlijk groot dat als er 5 mee all in gaan dat er iemand 2 pair of hoger heeft... het is natuurlijk wel pech als je AA in je hand hebt en er komen alleen maar lage kaarten op tafel maarja that's the game ;)
     
  2. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer ik zo ff. Voor de rest is dit een topspel, idd doen die npc soms rare dingen, maar het is wel geinig als er een all in gaat, en ik doe soms gewoon mee en dan verliest ie met een 2 en 3 8)
     
  3. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    haha zeker lache :) morge eindelijk weer eens live halen... en gelijk ff naar nedgame en gameshop twente om games te halen en in te leveren :) :cool:
     
  4. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    naah. ik hou poker spelen wel op de compu en in het echie, ik irriteer me aan de traagheid van sommige potjes op live. en de ontzettend slechte spelers
     
  5. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen erg leuk spel, speel voornamelijk de toernooien. Maar hoe hoger toernooi je speelt hoe meer cheaters, wel erg jammer. Bij mij viel ook in een potje de verbinding weg en dan win je inderdaad, maar ben in ieder geval trots op me zuur verdiende poker centen.
     
  6. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan er dus echt NIKS van :mad:
     
  7. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    net nog met 6 mensen gespeeld ik had AA gewonnen!! dus het kan is mij al 2 keer gebeurd (maarja sta wel op -300000:'-( )

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2006
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg het maar niet voor elkaar om geld te verdienen...

    Ik heb 200 gewonnen hands en 50 verloren... Dus ja... De momenten dat ik all in ga, met een full house, komt iemand anders met een nog betere combinatie op de proppen...
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Lol ik zat een beetje met een paar vrienden te kloten met All in (buy in 50000), dan verdien je pas snel geld :9 En verder gewoon rustig spelen...
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, vooral dat laatste ja ;)

    Ik ben er gister achter gekomen dat die tournooitjes wel erg leuk zijn. Het nadeel is alleen dat je soms zo lang moet wachten tot de room vol zit.
     
  11. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    We moeten eigenlijk niet zeuren want hebben dit spel GRATIS!!!

    Als dit spel in de winkel lag voor 40 euro ofzo, dan was het op sommige momenten echt wel brak!
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, nou is 40 euro wat overdreven, maar de vroege Xbox 360 kopers hebben dit spel zo goed als gratis gekregen.

    Aan de andere kant, alle online PC pokerspellen zijn ook gratis, en daar kan je veel meer varianten spelen dan alleen Texas Hold'em. De laatste tijd speel ik ook Omaha, dat is ook best leuk.
     
  13. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    dus met een paar vrienden constand allemaal allin gaan....
    dat is toch een cheat?? dan krijgt iedereen toch altijd volop geld?
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Nee, 1 iemand wint alles en de rest is de lul. 1 iemand staat nu ook 350000 in de min :p en ik dik in d eplus ^^
    En als je met z'n 4en bent verliezen 3 gasten en 1 wint, dan kan je wel iedereen een keer laten winnen maar dat heeft geen nut.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2006
  15. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    je houdt toch steeds hetzelfde bedrag over 8) haha vnaaf een potje doen ?? :) heb dan weer live :) :+
     
  16. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    je houdt toch steeds hetzelfde bedrag over 8) haha vnaaf een potje doen ?? :) heb dan weer live :) :+
     
  17. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    soms word bij een simple match wel te vaak all in gegaan die persoon kocht gewoon de hele tijd nieuw geld en ging de hele tijd all in tot dat hij veel geld won.
    dat is wel jammer, daarom speel ik liever echte tournements op hoog niveau
    met buy in minstens 50.000 daar word niet veel gekloot en gaan mensen op echt goeie momenten all in
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is echt gaar als iedereen als een kip zonder kop all-in gaat onder het mom van "bluffen"
     
  19. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Die achievement voor Lucky Day or Crafty Bluffer?
    Win with a High Card hand of 9 or less wil maar niet komen.
    Is toch moest je een potje winnen met een paar van 9 of minder? Of heb ik het totaal mis?
     
  20. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga gewoon single player, en dan is het gewoon bluffen met bijv. 5/2 ofzo.
    Als ze dan folden heb je je achievement.
     

Deel Deze Pagina