Ninety-Nine Nights

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

1. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    hier in belgië is ie nog nergens binnen.
    gamemania hoopt morgenmiddag
    mediamarkt in de loop van volgende week
    Free record shop volgende week woensdag pas!!!

weet iemand of de FRS in geleen hem al heeft liggen?

//edit bart smit genk heeft hem ook niet. dus ff naar die van hasselt gebeld en die heeft hem wel!!!! Wh00t ff naar de stad crossen. hopelijk haal ik dat voor sluitingstijd!!!

Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  2. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze jongen heeft hem gisteren bij de FRS gehaald. Echt een super game en stukken beter dan de demo. Je leert o.a. combo's die steeds vetter worden. Ook unlock je nieuwe characters, nieuwe wapens etc. Alleen de Achievments zijn een beetje mager, maar ok!

Ook kun je kiezen wat voor troepen je als support mee neemt. Je kunt kiezen uit "Infantry", "Heavy Infantry", "Pikemen" en "archers".

Ook komen er steeds grotere vijanden (Grote Orcs ipv de goblins) die toch wat meer klappen nodig hebben.

Het spel doet erg goed aan, kan niet wachten om weer te spelen!!!

Kan niet wachten om weer te spelen

3. shonosuke

shonosuke Guest

Het spel is echt leuk
    Vergeleken Inphyy is aspharr echt traag/slecht(Die spear knight van de demo)
    Spel is 10x zo leuk als de demo
    Als ze inphyy of die dagger goblin als demo level hadden gedaan was ie wss meer populair geweest

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben toch ook wel erg benieuwd naar de game. De Pu was er ook niet heel tevreden over... Morgen even kijken of 'ie hier in de winkels ligt en anders volgende week of ik wacht op Dead Rising :)

5. basovich

basovich Guest

recensie: insidegamer

hmm, niet echt de moeite dus..

Laatst bewerkt door een moderator: 25 aug 2006
  6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet dat jullie alles zo uit een review kunnen halen? ik heb vaak genoeg een game gehad die niet hoger dan een 7 scoorde bij een review maar waar ik wel enorm van genoot. Dus ik denk dat als je van de demo genoot gewoon de game moet halen (doe ik ook, als ik genoeg geld heb :'-( ) Ik vind reviews sowieso bedoeld als een richtwijzer waar je niet al je hoop op moet zetten. (ik moet zeggen dat meerdere wel vaak een goed beeld geven hoor, maar met 1 of 2 reviews kom je gewoon niet ver).

7. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb hem dus eindelijk hier thuis liggen! Hij was al van woensdag in de Bart Smit. Die dame wist niet wat ze had toen ze me het doosje overhandigde en ik haar spontaan omhelsde en een smakkerd gaf :p

8. Tecnomic

Tecnomic Guest

Aan je signature kan ik afleiden dat jij een chick bent(gamechick)toch ? Waar een chick tegenwoordig iets voor over heeft 8) :b:

9. shonosuke

shonosuke Guest

Als het een man was dan zou die vrouw van de bartsmit aangiften gaan doen wegens aanranding :emo:

10. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zelf spelen is de beste manier!

11. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    hij is gewoonweg bom. moest die demo anders geweest zijn was hij meer gewaardeerd. de grafix zijn echt beter dan de demo. de moves etc. ook omdat je er gemakkelijk inrolt. heb nog geen problemen gehad met de eindbazen. tot nu toe vrij makkelijk.

als je de demo leuk vond moet je hem zeker gaan halen.

trouwens ik luister nooit naar een andere zijn mening (reviews) en zoals je ziet zijn de reviews ronduit belachelijk. Het spel is stukken beter dan men beweert.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat geloof ik niet hoor. Ik hecht ook veel waarde aan de mening van Steven (van de PU) dus ik geloof wel dat het spel behoorlijk tegenvalt. Alleen spelen met Inphyy lijkt me cool, daar houdt het wel mee op

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game toch maar gehaald, maar nog niet kunnen spelen. Ga het zo testen :D

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat heb ik toch ook wel ja. Steven was razend enthousiast over de game en dit soort games is hij helemaal gek van. Zegt dan toch wel iets als hij het niet veel soeps vind.

15. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik wil dit spel waarschijnlijk gaan kopen maar nu lees ik op de xbox.com forums dat er nogal wat problemen mee zijn zoals: dirty disc error, game wordt gelezen als DVD dus zegt die dat je een 360 nodig hebt, vastlopen sommige zeggen dat N3 hun 360 heeft gemold en anderen zeggen dat dat weer niet kan en blablabla, hebben mensen hier daar ook al problemen mee gehad of het gewoon in de US versie ?

16. x-box man

x-box man see you on 360 live!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb er nog geen problemen mee gehad met het spel dat ie vastloop of een error krijgt, mensen zeggen vaak dit spel heeft mijn xbox gemold maar dat is gewoon onzin hoor, dan zullen ze nog wel de 1ste generatie xboxen wel hebben denk ik.

17. x-box man

x-box man see you on 360 live!

Leuk Bevonden:
    0
    Whoops dubbelpost

Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  18. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5

lol ik heb ook de eerste generatie xbox360 maar ik heb nog nooit problemen gehad beetje vreemd wel dat heel veel mensen het met N3 hebben

19. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Geen problemen hier

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb ook 1e generatie en mijn 360 loopt wel eens vast. Niet echt vaak en vooral als ik de guide button gebruik terwijl hij aan het laden is. Maar bij N3 heb ik nog geen enkele keer een probleem gehad. Geen vastlopers, geen dirty disc error en ook geen foutmelding DVD / 360 game.

Deel Deze Pagina