Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

Tecnomic Guest

Gamer.nl

Hoeveel zullen we hiervoor moeten neerleggen ? :emo:

2. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Lelijke doos design... =(

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Kan iemand precies uitleggen wat het verschil is tussen een Nintendo DS en de DS Lite? Ik weet dat de DS Lite wat compacter is, maar heeft deze ook een betere beeld kwaliteit dan de gewone DS? En kun je de DS games op beide handhelds spelen (ongeacht wanneer ze zijn uitgekomen)? Of komen er nu alleen maar games uit die je op de DS Lite kan spelen?

Edit: Hoeveel kost een game zelf eigenlijk?

Laatst bewerkt: 26 aug 2006
  4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Je kan de helderheid van het beeld van de DS Lite instellen. Dit geeft je toch wat kleurrijkere beelden (niet zelf meegemaakt, though). Voor de rest is er niet veel verschil.

Een game kost rond de 40 euro. Maar als je goed zoekt kom je pre-orders tegen voor minder dan 35 euro, zoals deze:

http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?cPath=2517_2548_2549&products_id=116795 (MUST SEE! [ja, pascal, ik weet dat jij hem al hebt besteld. Zeker ook die mail gehad? :p])

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik heb op vakantie ook op een "normale" DS van een vriend gespeeld en ik moet zeggen dat het beeld op mijn Lite echt een heel stuk helderer en kleurrijker is. Naar mijn mening is de Lite de extra €30(?) meer dan waard. Spellen zijn idd €40 en er zijn helaas nog niet echt koopjes in de winkels (wel wat middelmatige spellen voor €20 maar nog geen toppers)

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En een betere accu;)

Echt weer iets waar jij op let.:b:

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ok, dan ga ik voor de DS Lite :thumbs:

Maar ik heb nog wel een andere vraag. Hoe zit het met de savegames? Heb je hiervoor een memorycard/stick voor nodig en zo ja, krijg je die er dan bij?

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    De games worden op de gamecartridge opgeslagen :) Ligt er dan per spel aan hoeveel save games je kunt gebruiken. Meestal zijn dit er 3.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Edit: dubbelspost waar 7 minuten tussenzit :confused: :eek:

Laatst bewerkt: 26 aug 2006
  10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Kijk, dat is pas toffe info :thumbs:

11. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah... sorry. Is idd een trekje van mij. 8) Maar geef toe... die doos ziet er lelijk uit als je hem vergelijkt met de DS lite doos. Staat nu veel te veel onnodige dingen op. Nintendo kan beter.

12. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je hem inmiddels al gekocht en was de DS lite inderdaad 139 euro bij de MediaMarkt in Groningen? :)

13. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekocht ja (heb ik dat nog niet in dit topic gemeld O-)) En hij is daar 139 euro ja ;)

Is 'Sonic Rush' ook een aanrader om te kopen, en waar zou ik die misschien goedkoop kunnen vinden?

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het schijnt weer een echte ouderwetse 2D sonic te zijn, maar hoe die spelen zou ik ook niet echt weten. (alhoewel ik wel Sonic 2 op de Gamegear heb) Ik zou je eerder NSMB aanraden, als je die nog niet hebt.

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik las ergens (misschien wel in dit topic) dat sommige games gemultiplayed kunnen worden, terwijl er maar 1 spelcassette is. Geldt dit ook voor Mario Kart of heb je daar wel twee game-exemplaren voor nodig?

Het zou namelijk een beetje nutteloos zijn om allebei hetzelfde spel te kopen, terwijl je in 1 huis woont O-) :+

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dit kan geloof ik wel. Maar dan heb je niet alle opties. Ik zal het ff voor je opzoeken. (of er moet iemand dit meteen al kunnen vertellen)

Edit: Ja, het kan (dat wist ik al), maaaar..... Er zijn in dat geval maar een beperkt aantal parkoersen beschikbaar en degene zonder card moet als Shy Guy spelen.

Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ok, thanks. Dan kopen we toch maar twee exemplaren :)

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Via Insidegamer

Hoort zich redelijk positief aan:)

19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Zit er serieus aan te denken om ook een ds lite te gaan kopen, XBOX ben ik wel een beetje op uitgekeken, en een innovatief aparaatje is altijd leuk.

Iemand nog mooie aanbiedingen voorbij zien komen in winkels of online?

20. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    De €139,- van de Media Markt is volgens mij het goedkoopst (of er moeten aanbiedingen zijn)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina