[PC] banjo kazooie 3

Discussie in 'Games' gestart door bolletje1000, 27 aug 2006.

1. bolletje1000

bolletje1000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand mij te vertellen of er al iets bekend is over de releasedatum van de nieuwe Banjo Kazooie?:) :)

2. ganontoad

ganontoad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fockin geniaal, dat is echt een vet spel.. heb me er echt mee vermaakt op de N64 \o/ ..
    Ik ben echt enthousiast over de Wii, moet je eens bedenken al die mogelijkheden 8) .. Alleen komt hij daar helaas niet op waarschijnlijk.. stomme Rare... :'-(
    Alleen geen Id wanneer die uitkomt..
    Hoop schnell :)

3. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Oei komt er een nieuw vervolg? Vet... Ik heb Banjo Kazooie op de N64 ook helemaal krom gespeeld. :D

4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het jammer dat Rare nog niet veel heeft gemaakt. Zal wel door Microsoft komen.
    Toendertijd voor Nintendo was het topper na topper...

Killer Instinct, Donkey Kong, Banja Kazooie, Blast Corps _O_, Goldeneye _O_, Diddy Kong Racing etc...
    Hoop dat de magie nog terugkomt.

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ik kan me nog herinneren dat er een nieuwe deel voor de 360 werd aangekondigt, maar sindsdien hebben we er niks meer van gehoord :{

En ja Rare zal nooit meer het niveau halen die ze op de N64 hadden :emo: , want dat waren gouden tijden voor de N64 bezitters :cool:

6. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Banjo Kazooie zie ik ook graag komen :)

Naja Viva Pinata moet nog komen, denk niks voor mij .... maar desondanks wel een origineel spel lijkt me.

Verder vond ik Donkey Kong op de N64 ook niet veel en de oude Perfect Dark viel ook in het niet tov Goldeneye :)

7. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, tis jammer dat Rare niet meer t zelfde brengt als op de N64. Alles wat Rare maakte veranderde in goud. In al die tijd dat ze al bij MS zitten hebben ze alleen nog maar Grabbed by the ghoulies, Conker Reloaded, Kameo en PDZ gemaakt. Geen van deze is een echte topper in mijn ogen.

Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Conker is wel een topper, maar een remake :+

9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

Kan je wel zeggen dat de 'magie' terug moet komen, maar nu moet je écht moet iets nieuws komen anders is het meteen ''een remake van dat spel, want daar moet je ook schieten'' (oa GTA remake gelul)
    Toen had je nog niks, je was al blij met pong :9

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    uhm, toen was alles wat er nu is ook allang gemaakt (op een paar weirde games na) :+

Maareh, feit is ook dat bijna het hele originele team van Rare vertrokken is naar andere bedrijven.

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja donkey kong was ook net als mario bros, goldeneye was ook maar een fps etc etc, erg oppervlakkige voorbeelden maar wel waar, als er nu een free roam is zegt iedereen ''GTA ripoff'' toen was dat niet.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    GTA 1 ;) :)

Driver 2 op de PS1 werd ook al een GTA ripoff genoemd omdat je hier ook uit je vehicle kon.

13. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Banjo-Kazooie ook helemaal grijs gespeeld. Banjo-tooie zou ik graag nog een keertje helemaal grijs spelen. Anyway, een nieuw deel lijkt me super, misschien wel een/het spel dat me de 360 kiezen boven een Wii.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Maarja, daarentegen zal Banjo Tooie misschien wel te downloaden zijn voor de Wii download service }:]

15. bolletje1000

Leuk Bevonden:
    0
    banjo kazooie

Inderdaad Banjo kazooie was een vet spel en dat zeg ik op mijn 55é. Hoop inderdaad dat deel 3 uit komt. Als jullie van zulk soort spellen houden is misschien Spinx en star fox adventure ook cool Zo zijn er nog meer spellen maar misschien weet iemand nog meer titels van platform games. Titels _0/ zijn van harte welkom. Groetjes Bolletje1000

16. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaa, dat waren geweldige games op de N64, banjo kazooie en banjo tooie, ik had dan wel alleen banjo tooie, maar die andere had ik een paar keer geleend! waren geweldige games. wel vet dat er een 3de deel van uitkomt als het zo is..

17. bolletje1000

Leuk Bevonden:
    0
    banjo kazooie

Heb xbox360 gekocht om kameo. Leek me een gaaf spel maar viel toch tegen. Erg simpel weinig verhaal en veel te kort. Nee geef mij maar banjo spinx en bovenal ZELDAAAAAAAAAAA. Die is pas vet. Zit met smart te wachten op de nieuwe zelda .Wie niet. Bolletje 1000

18. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat Rare nog veel super titels zal uitbrengen. Toendertijd toen Rare super games uitbracht, waren dat soort type spellen allemaal nieuw in de game business. Maar tegenwoordig hebben heel veel bedrijven veel ideeen en inspiratie van elkaar overgenomen waardoor vaak de goede elementen uit een game terug te vinden zijn in andere games.

Deel Deze Pagina