[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 loopt om de haverklap vast.. meestal start hij niet eens op.. maar het rare is, ik krijg geen foutmeldingen, en the ring of light laat ook niks van zich zien.. :confused:

    in ieder geval.. ik dus net bellen naar M$.. aantal dingen geprobeerd, HDD eruit enzo.. had allemaal geen zin, uiteindelijk loopt ie gewoon vast..

    nu krijg ik een mail binnen 24 uur met een link.. wat in die link staat moet ik uitprinten ofzo (aangezien hij vroeg of ik printer heb) en dan de 360 in een neutrale doos doen zonder HDD.. (gelukkig) dan word hij binnen 5 werkdagen opgehaald en heb ik binnen 15 dagen een nieuwe of gerepareerde 360 terug..
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik heb precies hetzelfde probleem, mijn 360 wordt dus ook opgehaald. En ik hoop ook dat ze gewoon een compleet nieuwe verzorgen, want zo te horen heb je aan die 2e handse gerepareerde troep niets.
     
  3. friarm2

    friarm2 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het zelfde probleem is het bij jouw goed gekomen
     
  4. Ruben90

    Ruben90 wazzup.. ?

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    raar :confused:

    Dit kan toch niet :confused:

    Gisteren om 17.15 is mn xbox opgehaald.
    Krijg ik om 9.33 een mailtje , dat mn Xbox is aangekomen..
    en om 12.00 kreeg k n mailtje dat mn xbox klaar is en dat hij wordt terugverzonden... :confused:
    Njaa,, volgens mij is het allemaal een beetje erg snel. Ben wel blij dat ik gauw weer kan gamen, maar toch dat ik mn xbox 360 zo snel terug krijg is niet echt geloofwaardig ! ..:p
    Ben iig benieuwd als ik n '2e hands ding' krijg denk k dat hm weer opstuur...
    is alleen lastig te 8erhalen, want ben vergeten mn serial nr. op te schrijven (geen tijd gehad).. maja
     
  5. Ricobah

    Ricobah Gamer 24/7

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Was bij mij ook, je krijgt idd gewoon een 2e hands. Zodra ze een defecte binnenkrijgen, sturen ze gewoon een gerepareerde andere terug. Stuur daarom ook nooit je harddisk mee! Jouw 360 wordt dan weer gerepareerd voor een ander. Op zich wel balen, maar het voordeel is wel dat je 'm snel terug hebt. Mijn 'nieuwe' doet het overigens prima, voorlopig dan...
     
  6. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap dat niet mijn xbox doet het perfect,, zelfs de dvd's leest ie goed,, 1 keertje stotteren gehad en dat was het
     
  7. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb het volgende zeer eigenaardige probleem. Zo nu en dan (steeds vaker) als ik aan het gamen ben/ dvd kijk, springt het scherm plotseling naar het hoofdmenu en staat er "opening/reading" bij het dvdtray icoontje. De Xbox is van af dat moment niet meer te bedienen, alleen maar als ik hem restart. Het lampje binnenin de ring (aan/uitknop) gaat dan knipperen. Iemand bekend met dit probleem? Ik hoor het graag :)
     
  8. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang dat je toch even contact met M$ op zal moeten nemen..

    Ik heb mijn xbox zojuist ingepakt in een chips-doos met kranten erin.. flink dichtgetaped en het retour-label (incl. datum en handtekening) van UPS erop geplakt.. maandag UPS even bellen voor een afspraak.. (ik begreep dat ze meteen dezelfde dag nog kunnen komen ophalen?)

    Vergeet ik iets of gaat het zo wel goedkomen ?
     
  9. Ruben90

    Ruben90 wazzup.. ?

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    @ SupremeNL

    ja zo komt het wel goed ;)

    gewoon je xbox ff goed en zorgvuldig inpakken in een (willekeurige) doos.. (ik heb hem im een schoendoos gedaan)
    Kranten zijn idd handig .. Ik zou ook wel de xbox nog ff in een plastic zak doen of zo en hem dan in de doos met kranten e.d. leggen

    Flink dichttapen is ook idd handig.. ik had hem ook nog ingepakt en daarop had ik het Retourlabel geplakt..

    Dan nog even Ups bellen.. en het kan zo zijn dat ze de zelfde dag nog langs kunnen komen.. Anders komen ze de volgende dag wel, en kun jij zeggen tussen welke tijd het je het beste uitkomt..
    UPS maakt n scan of zoiets en neemt hem mee..
    en de chauffeur moet n handtekening zette .. (is je bewijs)

    En als je 360 aan is gekomen in Duitsland krijg je n mailtje
    later
     
  10. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook in een plastic zak gedaan :)

    Thanks man!
     
  11. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    12-8-06 is die van mij stuk gegegaan gelijk gebeld we sturen u een sticker het is nu 27-8-06 nog geen sticker en dan moet de xbox nog weg ook leuk
     
  12. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Even bellen:thumbs:
     
  13. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Laatste week veel last gehad van vastlopers, dit is nadat ik van de week een of andere update heb gedownload(weet niet of het een algemene update was of eentje voor fight night). Ik heb nu MS gebeld en hij heeft als het goed is deze update bij mij weer ongedaan gemaakt, hopen nu dat ie niet meer vastloopt. O-)
     
  14. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Na mijn vastloop praktijken van mijn xbox gaat mijn ring of light nu ook rood kleuren, alle 4 kantjes kleuren rood, dus die av-kabel error maar krijg wel gewoon beeld enz.... ms bellen dus merk ik
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zo, mijn xbox met het open tray probleem doet het weer!

    Heb de laser vervangen van de dvddrive en hij loopt weer als een zonnentje :D

    Game on 8)
     
  16. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Na 2,5 week gewacht te hebben op mijn 360 voor de 2de keer, WEER eens gebeld. Na 5 keer kreeg ik te horen dat er een probleem met serienummer is, ik kan mijn 360 binnen 15 werkdagen terug verwachten :mad:
    Zal me niet verbazen als het 4 weken in totaal duurd..
    Nu maar hopen dat ze mijn " wens " voor een 360 jonger dan mijn 1ste 360 kunnen leveren hebben overgenomen in de nieuwe order.
     
  17. Ruben90

    Ruben90 wazzup.. ?

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Njaa mijn xbox is gisteren al weer verschenen.. Donderdag werd hij opgehaald en maandag heb ik hem terug :D

    Hij doet het iig .. :D De cd 's zijn alleen tamelijk warm als k ze eruit haal..

    Het is volges mij wel een ' 2e hands ' maar hij is van april dus zo oud is hij niet..
    Ben benieuwd hoe lang deze het vol gaat houden ..
     
  18. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    lol, heb je misschien mijn 2de gekregen :+ , die had namelijk hetzelfde
    En tja, woonplaats verschilt niet zoveel ;)
     
  19. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de 360 binnen hebt nadat je dit mailtje heb ontvangen? :

    "Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:"

    en jaa.. ze zeggen idd 2 tot 5 dagen, maar ik zou graag willen weten hoe lang het duurde bij mensen die het zelf hebben ondervonden.. :)

    Voor de mensen die vragen of ik geen geduld heb of wat dan ook: nee... want saint's row komt dichter en dichter bij ;)

    thanks!
     
  20. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nooit zoon mail ontvangen van de 5 keer dat ik iets aan microsoft verzonden heb. De 2 keer dat het om een 360 ging, had ik de 1ste keer meteen de dag erna een vervangende, de 2de keer is echter al 2,5 week bezig, omdat mijn serienummer niet klopte oid.
    Zij zeggen zelf: max 15 dagen vanaf de dag van verzending.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina