[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. Foxx NL

    Foxx NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    snapt iemand hoe de ranking werkt in competetive tournament mode?


    snap er geen ruk van namelijk!

    dit is et geval:


    Foxx NL ranking:

    Lifetime current bankroll MY SCORE: 67000 rank: 150

    Lifetime current bankroll OVERALL: hier ben ik niet in te vinden ik sta geen 150ste, degene die 150ste staat heeft miljoenen dus! Snapt iemand hoe dit in mekaar zit, er moet toch wel een goed idee achter zitten? Of hebben de makers van dit spel het ranking systeem bedacht met wat te veel bier achter de kiezen?
     
  2. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan best eens bluffen maar dat ligt een beetje aan de mensen aan je tafel. Op dit moment ben ik niet echt aan het bluffen aangezien je er vergif op kan innemen dat er toch wel mensen meegaan.
     
  3. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ok het bluffen zo online is inderdaad een beetje nep.
     
  4. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Zolang van de 8 mensen er 4 all-in gaan met kaarten waar je normaal op internet gelijk gaat folden schiet het inderdaad niet echt op.
     
  5. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ach joh, ik vind het wel lkkr altijd, kom jij met je HH all in, en hun met hun 72 unsuited.. sta je er tog wat beter voor ;)
     
  6. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren ook een partijtje waarbij bijna iedereen meteen al all-in gaat terwijl er nog geen kaart op tafel ligt. :{
     
  7. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Bluffen kan wel. Ben gister ook begonnen met xbl poker. maar het kan niet met een volle tafel. dat kan in het echt ook nauwlijks. het ligt niet aan het online offline. het ligt aan het niveau en de inzet.

    als je op een miljoenentafel zit bluf je minder snel, of call je minder snel dan wanneer je op een lage-inzet tafel gaat zitten.

    Het intresseerd die mensen toch niet of ze verliezen. ze verdienen het toch wel weer terug.

    Als er op het laatst nog 1-3 mensen naast je zitten kan al rustig beginnen met bluffen. de meeste gaan vanaf dan toch voor de winst, en spelen meer op hun kaarten en niet met de bluf.

    Ik merk trouwens wel dat het niveau op xboxlive veel lager is dan in het echt. ook al speel je bij sommige echte spellen maar op 1 cent. niemand gaat echt mee met een all-in zoals op xbl gebeurd. (beide lage niveau's vergeleken dan. hogere niveau's weet ik niet.)
     
  8. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Al is het 1 cent, het blijft echt geld... Nu kan je makkelijk alles inzetten, want je krijgt toch onbeperkt geld. Je gaat gewoon all-in en als je verliest haal je gewoon weer nieuw geld.

    Ze hadden beter een maximaal bedrag per week kunnen gebruiken.
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Was gister bij een tournament. Gelijk lagde iedereen eruit en kon ik 50.000$ erbij schrijven. Hartstikke mooi maar niet zelf verdient. Jammer dat er gelijk al gliches zijn gevonden.

    Mja, durf nu in iedergeval wel vaak te callen:+
     
  10. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren nog een paar potjes gespeeld. Bij een tafel beland waar je met 50.000$ begint. Uiteindelijk gestop bij winst van 400.000$ *) Ik ga voor die 1.000.000 achievement. Trouwens die achievement gehaald waar je 50k moet spelen.
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer nog steeds 10 hands in a row te winnen.

    Is onmogelijk bij mij versie om 1 of andere reden.

    Zelfs bij de conservatieve tafel kom ik niet verder dan 5 of 7. Nogal logisch, want er na 5 hands wordt de kans er groot dat 1 van hen een dubbele boer of hoger heeft.
    En dan mogen ze nog zo conservatief zijn, all-in gaan werkt niet, want ze gaan net zo hard mee all-in en dan verlies ik de hand dus ja...

    Bij mij is die achievement gewoon niet te doen...
     
  12. Shizzel

    Shizzel Guest

    10 hands in a row is niet zo moeilijk, je moet gewoon singleplayer doen, en heel vaak meer dan de helft van je geld raisen.

    De 'computers' folden in het begin al, en als je raised ook. Anders gewoon all-in, deed ik ook voor die achievement.

    Die ene scenario dat je 2 miljoen hebt ofzo is ook heel handig, volgendsmij had ik het daarbij. Gewoon heel vaak 300k inzetten, dan folden ze wel, en win je steeds.
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat werkt dus gewoon simpelweg niet bij mij. Als de tegenstander namelijk goede kaarten heeft, datwil zeggen een pair of gewoon jacks of hoger, dan gaan ze bij mij gewoon door tot het bittere einde, en ja, met elke hand die je speelt wordt de kans gewoon steeds groter dat de tegenstander 2 goede kaarten te pakken heeft.

    All-in gaan of hoog inzetten werkt dan gewoon niet meer.

    Ik heb overigens de afgelopen 100 hands bij gehouden bij mezelf:
    21x folden alle tegenstanders na een hoge raise
    13x haken ze af na de tweede inzet of all-in
    76x gaan er minstens 1 mee all-in en winnen doe ik dan meestal niet...

    Dat is echt belachelijk, bij iedereen hoor je dat die bots zo verdomd passief spelen, nou ECHT NIET dus he...
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het ligt aan mij, maar ik snap niets van dat spel. Ik heb de "handleiding" doorgelezen en nog snap ik er niets van.

    Ik krijg twee kaarten face down (die ik uiteraard alleen kan zien). Vervolgens moet ik inzetten.

    Stel ik heb een Hartenkoning en een schoppen vier.

    Ik zet 16 dollar in. Iedereen gaat mee. Vervolgens worden er kaarten op tafel gelegd (weet niet waar die vandaan komen?). Uiteindelijk liggen er 5 kaarten op tafel en dan nog kan ik winnen, omdat ik met mijn koning een pair of kings heb (als er dus ook nog een koning op tafel ligt).

    Vind het gewoon niet echt duidelijk en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Wil het graag leren. Nogmaals, ik heb de help even snel doorgelezen, maar werd er niet wijzer door.

    [update] Heb op de eerste pagina de uitleg even doorgelezen. Ga het hier vanavond nog even mee proberen. Als ik er dan NOG niet uitkom dan ben ik gewoon dom of is deze game niets voor mij ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2006
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1

    Zoals je het zegt doe je het goed :) Je krijgt idd 2 kaarten. Die twee kaarten kun alleen jij gebruiken en met die kaarten moet jij bepalen of je gaat inzetten, folden of raisen. Met K4 is de kans om te winnen niet bijster hoog, maar met AA of AK oid heb je al een veel hogere kans.

    Als iedereen 2 kaarten heeft begint de eerste inzetronde. Na die ronde komen er 3 kaarten op tafel (de flop). Deze 3 kaarten kan iedere speler gebruiken om een zo hoog mogelijke score te krijgen (waarbij Royal Flush het hoogste is en High Card de laagste). Bij het zien van deze kaarten moet jij bepalen of je met je hand een kans maakt om te winnen, of je bluft je door de pot heen ;0

    Na de inzetronde kom te er een 4e kaart bij (de turn). Ook deze kaart is voor ieders gebruik. Na het zien van de 4e kaart komt er alweer een inzetronde. Na deze ronde komt er nog een kaart bij (de river).

    Als alle 5 de kaarten op tafel liggen heb je nog een laatste inzetronde. Na het inzetten/folden komen de kaarten van de spelers ook op tafel en degene met de hoogste score (een combinatie van 5 kaarten: jouw 2 kaarten+3 andere, of 4 kaarten van de tafel en een van jouw kaarten) wint.

    Als je met je K4 doorspeelt en op tafel liggen bijv: 982JK, dan zou je nu 1 pair hebben, namelijk de dubbele koningen.

    Het hele idee van pokeren is om je medespelers/tegenstanders zo veel mogelijk chips af te pakken. Hierbij moet je over zowel heel veel mazzel als inzicht hebben. Je kunt namelijk door goed in te zetten mensen op een dwaalspoor zetten. Als je met K6 de ronde ingaat en er flopt een A49, en je zet veel in dan zou men kunnen denken dat je een A hebt. Door goed in te zetten en een beetje een inzicht te hebben hoe en wanneer je met welke hand kunt winnen zul je veel chips kunnen gaan winnen :)

    Succes! Add me anders op Live, kunnen we eens een potje tegen elkaar spelen :)
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    net een potje gespeeld met als buy-in 1500 gedaan, ben met 7300 ge-eindigt, en heb maar 1 keer all-in gedaan en toen had ik een flush.
     
  17. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie uitleg hoor roy als mensen het niet snappen kan je ze naar jouw doorlinken, maar zijn er mensen die morgen zin hebben om een simple match met buy-in 50.000 te spelen add me dan.
    ik vind het spel altijd wel wat aantrekkelijker als je met een groep nederlanders bent beetje praten en zo, alleen vervelend dat me koptelefoon rare fratsen gaat vertonen.
    maar ik ben er morgenavond en woensdag zeker dus wie zin heeft heeft kan me toevoegen
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Tnx :) Ik doe mijn best :)

    Je staat al in mijn lijst, een match lijkt me wel leuk ja :) Jammer genoeg gaat het met mij niet zo lekker online :mad: Naja, ik wil dus wel mee doen :D
     
  19. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het vooral leuk om met zijn 8en te spelen en dan het liefst natuurlijk nederlanders, ik speel graag 50.000 maar meer dan 20k vind ik ook best.
    voeg me maar toe als je klaar bent voor een echt potje poker!
    @ kong saba, ik heb je toegvoegd ;)
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    werd daarnet echt hard belazerd door een cheater ofzo, ik heb AA, in de flop nog een aas erbij iedereen gaat een beetje mee en in de pot zat 450, ik win maar voordat de chips er bij mij bij kwamen ging iemand weg en toen waren alle chips ook weg... echt heel gierig.
     

Deel Deze Pagina