FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

  2. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dit filmpje van microsoft conference

    http://www.gaming-media.de/GC2K6/Videos/MicrosoftPK.wmv

    moet je naar 8 of 9 minuten gaan daar hebben ze het over fifa 07 voor de xbox 360.
    Je krijgt ook gameplay footage te zien.
    En als ik naar deze beelden kijk denk ik dat fifa dit keer beter wordt dan PES
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Waarom? Waarop baseer je dat? Het enige dat ik zie is dezelfde gameplay als voorheen. Ik moet het spel eerst spelen, voordat ik zulke uitspraken ga doen.

    Fifa zal de komende jaren namelijk nooit bij PES in de buurt komen, mits Konami PES ook continu blijft verbeteren.

    Ik maak mijn keuze wel in september (als de demo's hopelijk uitkomen) en anders wel in de winkel.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Waarom? EA zegt ieder jaar dat de ervaring geweldig is en dat voetbal nog nooit zó realistisch is als in FIFA 200#.

    Ik wil het spel eerst spelen. Ik geloof namelijk helemaal niets van EA. Alles wat ze zeggen gaat mijn ene oor in en komt er bij mijn andere oor uit.

    Laat de gamers beslissen of het inderdaad zo'n geweldige game is. Ga niet zelf lullen dat het allemaal zo goed is en dat het er levensecht uitziet.

    Waarschijnlijk bedoelen ze: Fifa is nog nooit zo realistisch geweest. Dit wil echter niet zeggen dat Fifa daadwerkelijk realistischer zal spelen dan PES6.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben HEEL erg benieuwd naar Fifa 07, maar ook HEEL erg benieuwd naar PES6. Mijn ervaringen van de afgelopen jaren zeggen mij gewoon dat PES6 het betere spel zal zijn.
     
  5. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg benieuwd naar FIFA 2007. Eindelijk weer spelen met clubteams :9. Ik heb nog nooit eerder PES gespeeld. Heb ik eigenlijk niet zoveel behoefte aan, want ik ben meestal wel tevreden met FIFA. Maar ik ga deze dus zeker kopen, want ik wil gewoon lekker kunnen voetballen op de 360 met de juiste clubteams :D.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Shame on you! Je moet PES zeker een potje of 10 spelen. Als je dat hebt gedaan, dan baal je ervan dat je niet eerder naar PES hebt gegrepen. Je hebt er geen behoefte aan gehad, omdat je het nog nooit gespeeld hebt.

    Koop gewoon PES5 voor 20 euro. Die doet het ook op je 360. De graphics zijn ruk, maar de animaties en het hele voetbalgevoel zijn 200x beter. Bovendien zijn de beste leagues voorzien van licenties (Italie, Spanje, Engeland, Nederland (ook het Nederlands elftal straks en ik dacht ook Duitsland).

    Fifa07 kan ik nog niet over oordelen, aangezien ik die nog niet heb gespeeld. Ik weet echter wel zeker dat je er daardoor een geduchte concurrent bij hebt v.w.b. je portomonee.

    Je kunt ze natuurlijk ook beide kopen :D
     
  7. basovich

    basovich Guest

    omg, hoezo fanboy PES opmerkingen|:- :{ .

    ik speel beide versies even graag:) zou PES 6 niet op de X360 komen dan had ik wel fifa gekocht..
     
  8. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    @jows
    wat ik allemaal bij PES heb gezien vind ik niet indrukwekend
    zet pes 5 en pes 6 naast elkaar en je ziet totaal geen verschil in gameplay
    tuurlijk er zijn nieuwe animatie toegevoegd maar dat is alles(don't get me wrong ik vind PES een prachtige spel)
    bij fifa hebben ze een totaal nieuwe engine totaal nieuwe phisics
    die van PES is alleen opgepoetste graphics
    niet iets waar je WOW tegen zegt
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    PES heeft voor de 360 ook een totaal nieuwe engine gemaakt, speciaal voor de next-gen (waren ze vorig jaar al mee bezig), dus dat is onzin. Ze halen zeker nog niet het maximale eruit, maar dat komt met de jaren wel. De PS3 zal gebruik maken van dezelfde engine.

    Verder zijn er zeker elementen aan toegevoegd. Nóg betere verdediging, betere positionering van spelers, betere keepers, betere scheidsrechters. Zie het als een gefinetunede WE10 met een nieuwe engine, betere animaties en nóg betere physics.

    Verder ben ik ook HEEL erg benieuwd naar Fifa 07. Zoals ik al zei ga ik pas oordelen als ik beide games heb gespeeld. Heeft dus niets met fanboy of what so ever te maken.

    Ik hoop juist dat Fifa 07 weer een beetje met PES kan concurreren, ik heb ze niet voor niets flink gesponsord (Fifa 95 t/m 2003 ;) Verwacht er nu wel weer eens iets leuks voor terug.

    Zou het leuk vinden als ik een beetje kan switchen straks.

    Wat ik wilde zeggen is dat je niet zomaar uit moet gaan van een geheel vernieuwde engine. Dat wil ik eerst met eigen ogen zien en daarom zal ik het spel eerst moeten spelen. EA Sports heeft ieder jaar marketingpraatjes en ieder jaar blijkt er weer ruk van waar te zijn.

    Kraak Fifa 07 dus niet af, ik zeg alleen dat ik even afwacht tot ik beide demo's gespeeld heb. Misschien vind ik Fifa 07 wel beter dan PES6, who knows!

    PES was iig mijn favoriet. Ik ben benieuwd of dat zo zal blijven. :thumbs:
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    filmpje werkt niet :{
     
  11. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh is die site zeker offline wacht ff ik upload hem wel ff

    EDIT
    ik bewerk het video ff ik knip het stukje van fifa anders is het te groot
    weet iemand met welk programma je een video 2 bestand kan bewerken?
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  12. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je kijkt de video gewoon even hier ;)
     
  13. mars15

    mars15 Guest

  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er zalig uit. kopen die handel dus :)
     
  15. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    bedank tommie
     
  16. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ziet er mooi uit hoor. Wat ik alleen jammer vind is dat (voor zover ik dat kan zien aan het filmpje) de snelheid veel te hoog ligt. Ik ben wel erg benieuwd naar het spel ondanks dat ik een PESfan ben ga ik deze wel checken. En bij de goal in het filmpje bewoog het net totaal niet?
     
  18. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, bij de vrije trap van Ronaldinho viel de bal zeg maar in een stalen kooi. :{
    Graphics zien er top uit!
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben zeker heel erg benieuwd.

    Als ze daadwerkelijk from scratch zijn begonnen met ontwikkelen en de ballphysics of te wel het hele spelletje niet meer scripted is, dan is dit een serieuze kandidaat voor mijn collectie.

    Even de demo afwachten, dan weten we meer.

    De netanimaties zijn altijd slecht geweest bij Fifa. Hoop dat dat in de final verbeterd is. Met de huidige netten geeft het je geen goed gevoel wanneer je scoort. Bij PES is dit wel het geval!
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, voorlopig blijf ik bij mijn keuze voor Fifa 07 :)
    En ik verwacht wel dat de netten bewegen in de complete versie
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina