Precies, maar zodra het spel een budgettitel wordt, ga ik hem toch wel halen. Alleen 60 euro vind ik teveel, omdat het spel veel mankementen heeft
Ik heb em nu ongeveer een dag gespeelt en het is echt leuk en verslafend Aspharr (die knight die je bestuurt in de demo) vind ik helemaal niet fijn spelen vergeleken inphhy dus als je de demo niet leuk vond(zoals ik) kan je het spel wel nog leuk vinden want inphyy speelt een stuk sneller Mijn favo char is nu Dwayran(Die goblin) hij is echt super snel
Ik het het geluk (of eerder het ongeluk) dat mijn copy van N3 last heeft van Dirty Disc errors. Het gebeurd in de missie zo snel er een cutscene moet verschijnen, kan dus midden in het spel zijn of zelfs helemaal aan het eind van een missie als de eind-cutscene zou gaan plaatsvinden. Mijn scherm word dan zwart (wilde eigelijk de switch maken naar de scene) hoor nog wel omgevingsgeluiden en hoor de 360 zoeken naar de data op de disc. Uiteindelijk loopt is dan vast op de melding "Dirty Disc Error". Mijn vermoeden is dat er een slechte batch van dit spel bestaat die dus een aantal DVD's slecht gemastered heeft....ligt naar mijn idee niet aan mijn 360. Ga vandaag proberen de game te ruilen voor een andere versie bij de gamesboer....en dan maar hopen dat deze wel ok daar op deze manier het spel onspeelbaar voor me is geworden.
Heb nu de eerste paar missies gespeeld met Inphyy en vind het nog best leuk Zo nog maar eens verder proberen. Wil met andere chars spelen
op het xbox.com forum hebben ook veel mensen er last van ik ben bang dat als ik t spel koop dat k dat gezeur ook krijg
yoch ff gehaald dit spel en jahhor na ieder lvl disc unreadable 1 resart your consloe, 2 clean the disc maar die cd is helemaal schoon geen veegje niks
Ik heb de game ook gehaald zonde dat lv 9 de max is maar het is gewoon zoveel fun dat hakke etc. Heeft iemand een idee hoe je die special missions krijgt? (en waar die dan staan?)
Dat hoeft nog niet eens. Na een paar missies kun je al met Aspharr en Myifee (ofzo) spelen. Ben nu alleen wel beetje pissed... Net een fokking groot level met Aspharr (ofzo =P) gedaan, kom je bij de laatste baas met amper health, nergens een bottle te vinden, ga je dood... Hele missie opnieuw Vanavond maar weer hoor xD Iemand btw enig idee hoe ik mijn chars tot level 9 krijg? Kun je missies opnieuw doen? Want zit met Inphyy op level 6 en heb al haar missies al gedaan...
Je kan een missie gewoon opnieuw doen. Of heb je over haar save heen gesaved? Ik zag op Live dat je aardig op weg was ja. Je ging zowaar sneller dan mij . Maar die missie is toch op de Flatlands, die jij bedoelt? Daar ging ik ook dood... Denk je er te zijn, komt er nog veel en veel meer.
@ Nightbringer : voor de secret missie moet je eerst de game uitspelen met elk character ( ook de secret character ) , dan een save game van Innphy laden en je kan de secret missie selecteren.
xD had ut net uitgevonden nu nog 2 achievements te gaan. Eigenlijk moeten ze maar met contents komen met dat block gedoe en misschien een survival mode ofzo. En ze kunnen ook gewoon de chars adde waar je tegen vocht zoals die king of goblins etc.
Wow, daar schrik ik echt van! Maar de PU laat zich vaak beïnvloeden door de hype imo. Ik geloof best dat de game niet über is, maar een 59 lijkt me wel heel erg laag. Ik ga die review zeker eens lezen.
Ik moet de revieuw ook nog lezen. Maar hij is gerevieuwd door Steven als ik me niet vergis. En meestal kan ik me wel vinden in de keuzes van Steven. Anuwel DOA 4 een te hoge score kreeg,maar je hebt altijd uitzonderingen... Anyways, ik ben teleurgesteld in 3N. Nu, zo erg is het niet, Dead rising staat me fel aan, dus die ga ik na Saint's row kopen, lekker zombies killen .
Steven is helemaal gek van dit soort games. Als hij zegt dat er het nodige aan mankeert, dat zou dat best weleens zo kunnen zijn. Steven vertrouw ik altijd wel, die is fair. Ik vis N3 wel als een budgetgame uit te bakken, de andere games krijgen mijn voorkeur.
In dit geval vind ik de review van Steven toch niet helemaal zo eerlijk. Hij schrijft namelijk dat de game voornamelijk bestaat uit button bashen en dat de combos meer geluk dan kunde zijn. Ben ik het toch niet mee eens. Maak zelf gebruik van de ingame move list en als ik dan de gevraagde toetsen combo indruk dan volgt toch echt wel de juiste combo, niet echt een kwestie van geluk dus. Als ik er dan vanuit ga dat hij Ninja Gaiden erg hoog heeft zitten dan snap ik hem dus helemaal niet. Bij Ninja Gaiden kan je ook button bashen, maar wil je de moves leren dan kom je toch echt wel de combo lijst aan het raadplegen. Hetzelfde geldt voor N3, je komt ver met button bashen ( speelt de game op die manier zelfs uit ) , maar wil je de echt vette moves gebruiken dan kom je de move list aan het raadplegen. Same story dus , alleen bij Ninja Gaiden positief en bij N3 negatief volgens Steven. Ben het er mee eens dat het niet de topper is geworden wat iedereen verwachtte, maar game verdiend zeker een dikke 7.