Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Echt mooi dat filmpje. Veel mooier als ik had gedacht. Jammer dat het nog zo lang duurt voordat hij uitkomt, kan nu al niet wachten om het te spelen.

Kunnen we binnenkort een DEMO verwachten?

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

Nou binnenkort niet, maar vlak voor de release vast wel ;)

3. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of de eerdere delen van brothers in arms van de xbox ook op de xbox360 te spelen zijn

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, volgens mij niet: Klik!

5. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    filmpje was mooi, graphics top
    die schoorsteen die naar beneden kwam, en dan als cover gebruiken, was wel stoer :9
    ik ga deze dan ook zeker kopen

6. mars15

mars15 Guest

Leuk dat het in Nederland is

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    vanaf het moment dat ik eerste beelden zag van de game wilde ik deze hebben:p

Mare is er wat bekent over MP?

8. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit spel zo fucking realistisch gaat worden, alleen al als je kijkt naar hoe je team-maten bewegen. Zoals in dat filmpje als er iemand uit angst zo valt en dat ze fouten maken, dat ze dan geholpen worden door team-maten. Ik weet nu ook al bijna zeker dat ik het spel ga kopen.:thumbs:

9. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net BIA road to hill 30 gekocht voor de pc bij eplaza voor 7 euro zag dat deel 2 voor de pc ook maar 15 euro was daar kan dus weer effe vooruit voordat deel 3 komt

10. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    net filmpie gedownload via xboxlive en op me hd tv zitten kijken ziet er tog wel heel goed uit, framerate is redelijk stabiel en ze hebben nog even de tijd, begin 2007 toch? alleen denk ik dat de gameplay klote is, of die gast die het speelt kan gewoon niet spelen want ziet er niet zo heel goed uit dat mazz

11. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou de gameplay klote zijn? smaken verschillen. deze gameplay is gewoon realistisch

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe die vent speeld is dus niet echt de gameplay. Normaal moet je zoeken naar die AA Guns. Die vent wist al waar ze stonden en hoe je er het beste naartoe kan lopen. Tevens legt die vent veel dingen uit. Hij staat dus vaak stil enzo.

13. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Framerate is klote aan het filmpje te zien ..Ik vertrouw er wel op dat gearbox dat fixt hoor :)
    Het filmpje is gemaakt om te demonstreren. Van BIA 1 had je ook een demonstratie filmpje en dat level uit het filmpje hadden ze later ook aangepast dus ik denk dat ze dat met dit level ook doen.Ook vond ik het iets te cinematisch allemaal.bijvoorbeeld met die schoorsteen en met die raket uit die bazooka die gevolgd wordt met de camera. Hoop er dus op dat je dat niet tot weinig mee maakt in het uiteindelijke spel.

14. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet nu al dat diezelfde character bij diezelfde muur telkens hetzelfde doet. Ben bang dat het toch erg scripted gaat worden. Ook schieten de duitsers nog steeds alsof ze hun bril zijn vergeten.

15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik heb net het filmpje gezien. Dit is pas echt Next-gen, echt supermooi (naar mijn mening). Ik ga dit spel 100% zeker halen.

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zetten ze een filmpje op Live met zo'n slechte framerate. Werkelijk ongeloofelijk. Misschien ligt het aan mij, maar ik wordt altijd misselijk van beelden met een slechte framerate.

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig filmpje! ik dacht dat het een andere was die ik al een x had gedownload maar het blijkt dus dat ie verder gaat na dat de winkel is opgeblazen, boy oh boy ik kan echt niet w88 op de game! De grafix vind ik een beetje tegenvallen maar het ziet ernaar uit dat het gewoon weer een ultieme belevnis word!

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dat zal best, maar de game zal pas in het eerste kwartaal van 2007 verschijnen he, dus ze hebben meer dan voldoende tijd om dit te verhelpen.

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    nou je ziet als de persoon die het bestuurt gaat richten en inzoomen schiet hij alles mis die noob :D

Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  20. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dus als jij naar een spel kijkt dat door iemand gespeeld word die er niet goed in is is de gameplay slecht? ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina