Ik speel toevallig heel veel online 2vs2 en dat doe ik met spelers die ook een hoog niveau hebben. Zo krijg je gameplay die je niet hebt als je 1vs1 hebt. Je kunt perfect vrijlopen (als je alleen speelt lukt dat vaak gewoon niet) als je de bal niet hebt, en verdedigend kun je zodanig verdedigen dat het perfect loopt. Ik durf ook te wedden dat er niemand is die in zijn eentje wint van mij en een van mijn maten. Uberhaupt van 2 spelers van hoog niveau kun je in je eentje niet winnen. Al zijn ze allebei minder goed, dan is de kans dat je niet wint behoorlijk groot.
Zolang je met iemand speelt die het spel ziet en begrijpt is het prachtig om 2vs2 te spelen, zelfs leuker dan 1vs1 omdat de gameplay opeens zo veranderd. Maar dit werkt alleen als je medespelers ongeveer hetzelfde niveau heeft en niet aan galleryplay doet. Hij moet ook een beetje dezelfde speelstijl hebben, anders werkt het ook niet.
Nope, is niet waar. In de demo die ik zag en heb gespeeld van PES6 op de 360 had Brazilië geen officeel tenue. Ik denk ook niet dat ze alle licenties hebben van de Europese clubs. De Engelse competitie zeker niet.
/Mod Voortaan even de edit-knop gebruiken ipv dubbel te posten -/-Kameo
Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2006