Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Daar heb je wel een punt ja. Maar ik heb toch wel redelijk vertrouwen in Halo 3 en de verhaltjes van onze Frankieboy. :+ En heeft Bungie beweert dat de grote open gebieden terug zouden keren dan? Maar dat boeit eigenlijk niet. :)

2. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die updates altijd wel vermakelijk om te lezen. Je wordt er niets wijzer van, maar als je even niets te doen hebt. Het valt me trouwens op dat veel gamesites de passages uit die updates pas een paar dagen later op pakken en dan ook allemaal tegelijk. Is het bij niemand bekend dat die updates gewoon elke zaterdag ververst worden?

3. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    toch heb ik liever meer feiten dan gevoelens van mensen want ik heet geen frank|:-

ik vindt details als dat van die grunt-actie veel beter of een nieuw voertuig.

4. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHHAHAHAA Niets aan toe te voegen ..... :lol: :lol:
    Toch wel lekker hoor die voorpret :)

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Maar wat als telkens na die grote open gebieden maar één enkele poort hebt naar het volgende level zoals in halo ce.
    Dan mag je zwerven waar je wil ,maar op het einde moet je toch steeds weer door diezelfde trechter als het ware.
    En dat moeten ze net veranderen.

6. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt het.:b:

7. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Da zou echt fantastisch zijn moesten ze uw 'trechter'-effect kunnen oplossen maar wat kan een developping team er aan doen ?
    Het lopen naar dié ene poort is gewoon deel v/h verhaal ... Het verhaal is geschreven jij moet tijdens het gamen het gewoon nu overlopen
    Maar nu te zeggen dat je niet kunt kiezen tussen een trap en een lift stoort me helemaal niet.
    Ik wil gewoon coole en immense battles met keuzes hoe je ze wilt plaatsnemen.

8. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Er mag ook wel een kleine veldslag in van mij, al die gaos, en jij maar om je heen knallen, en denken om je teammaten, dat zou vet zijn, of als je er niet in voorkomt dan in elk geval dat je er eentje ziet, dat zou best wel vet zijn.

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Kunnen ze gemakkelijk weet je,als ze op het einde van elk level 3 doorgangen naar het volgende level creëren dan kan je zelf kiezen welke doorgang je gaat nemen ,en begin je in het volgend level in een gans andere situatie,en zeker als je weet dat je dan nog een grote kans loopt dat je na verloop van tijd in de flank of in de rug kan aangevallen worden door de eenheden die de andere twee doorgangen bewaakten en krijg je telkens bij het herspelen een geweldige gevarieerde gameplay met telkens een andere ontwikkeling tijdens de strijd.

Laatst bewerkt: 28 aug 2006
  10. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    halo1 had idd een fijnere sfeer dan halo2 maar ik weet alleen niet hoe dat kwam. kan iemand het in een prachtig verhaal verklaren:D?

11. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    My 2 cents:

Halo 1 had een gameplay die erg "open"aan deed: grote open velden met verschillende mogelijkheden deze te doorkruisen. En in elk level wel een paar memorablele momenten.
    Halo 2 daarentegen was echt een standaard computerspel, met ook nog eens een paar erg vervelende momenten. (het geklooi in het donker met die elite bijv.)
    Maar wat ik het minstens net zo'n groot verschil vond was het verhaal: In Halo 1 met minimale middelen verteld via korte maar doeltreffende cutscenes, met als hoogtepunt het vinden van de flood (met de audiotrack uit de gevonden helm). Er werd geen tijd verspild aan onnodige achtergrond informatie,maar het verhaal greep je naar de strot en het bleef altijd boeiend.
    Daarme vergeleken vond ik Halo 2 nog het best vergelijkbaar met een hele slechte aflevering van Star Trek: een soort intergalactische soap,vol met irrelevante/onwaarschijnlijke details, met als triest dieptepunt de vleesetende plant uit "little shop of horrors" die kennelijk zijn toevucht heeft gezocht op één van de ringwerelden.

Ik heb intens genoten van de multiplayer van Halo 2, maar door de verschrikkelijk matige singleplayer vond ik 'm al met al behoorlijk tegenvallen.
    Voor mij is dit de reden dat ik niet meer echt zit te wachten op Halo 3...

Groetjes, Gideon

12. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    oookeee...

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Geklooi in het donker met die elite? Hoe zou jij the Library dan willen beschrijven? 8)

Verder, tsja, ik blijf Halo 2 verdedigen. Ik vind al die cutscenes geen 'onnodige achtergrondinformatie'. Want alle affaires binnen de covenant, dát is het verhaal van Halo 2. En ik vond het erg mooi. Als lezer van de boeken, was ik enigzins teleurgesteld dat er niks werd gedaan met de avonturen uit First Strike. Anderzijds vond ik de inzichten die je kreeg in de Covenant juist heel gaaf. Ach, ik heb ervan genoten, maar dat is slechts een mening. :)
    Als ik het verhaal van Halo 1 en 2 moest bestempelen als een genre. Dan zou ik Halo 2 écht science-fiction noemen, maar Halo 1 eerder een thriller. En dan kan ik goed begrijpen dat de meningen uiteenlopen over welke game een betere sfeer had.

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Halo 1 had voor mij meer sfeer dan 2 (single player dan...)
    De geluiden als je een schakelaar van een lift of die "licht brug" in het Halo level (2e level onder de grond) om zette... Echt waar, door die kleine details werd ik echt het verhaal ingezogen...
    Halo 2 was een goed vervolg maar lang niet zo "spannend" en meeslepend als het eerste deel....

De multiplayer vond ik van allebei werelds!! Deel 1 veel op Xboxconnect en 2 tja, Live!! :thumbs:

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep,en dan had je het gevoel dat het van jou en jou alleen afhing of de mensheid wel tegen de invasie van de covenant bestand was.
    De sfeer en de muziek zetten je telkens aan om nog maar door te gaan en hoe meer humans je kon redden hoe beter je,je ging voelen en dan speelde je niet de masterchief, nee, je was hem in hoogsteigen persoon die gedropt is in een digitale wereld zo onbekend en toch vertrouwd aanvoelend en die vecht om te overleven en uiteindelijk te winnen en dit met het feit dat de AI op legendary-niveau je uiteindelijk het gevoel gaf dat je het onmogelijke bereikt had.....en net dat misten we in halo2 .....

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Ahumm.... Ik heb m nooit op legendary uitgespeeld.....
    Sorry sorry.... Maar met de rest van je verhaal kan ik weer inhaken :)

Ik heb gisteren het boek "The fall of Reach" uitgelezen en baal er nu van dat mn Halo CE bij een vriend ligt!!
    Het lijkt wel of ik fan begin te worden van het Halo Universum....:thumbs:

17. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6

SWEEEEEEEET

18. max X

max X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker een mooie concept tekening van bungie

19. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ze moeten die lamp weer zoals in Halo doen, die irritante lamp in Halo 2 gaat steeds uit als het niet te donker is, gewoon weer met een zelfoplaadbare batterij zoals in Halo, veel chiller.

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar zit je daar echt mee??, maar tis wel weer iets anders om over te klage :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina