Saints Row [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Zooo laten we nou hopen dat die spel niet zo goed is zoals het uit ziet in het spel dan zal het zeker goed komen :b: . Ik wil hem nu nog meer hebben.
     
  2. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er bloed is in volle versie.:p
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Even over de framerate. Volgens mij is de framerate wel gewoon verbeterd in de full game. Want als ik bijvoorbeeld wat user video's bekijk zie ik gewoon een heerlijke vloeiend lopende framerate. Ik zou het jammer vinden als de framerate hetzelfde bleef als in de demo, maarja niks aan te doen dan :emo:
     
  4. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ga op Fok hypen, lul! :+
     
  5. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    DIE reviews kwamen van HD tv's dus geen wonder dat het beter was.
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan je trouwens de metro gebruiken in SR??
    Verder hoop ik dat ik em morgen of overmorgen ook al op kan halen:b:
    En kan je online trouwens ook voertuigen gebruiken (behalve blinged out ride)
     
  7. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Valt me vooral tegen dat die auto's nog steeds zo snel verdwijnen... Ben je bezig met een mooie pile-up of je ziet een mooie wagen rijden, je draait je om en alles is weg :'-(
    Ik zag de HD review van de vorig pagina, daar verdwenen hele groepjes vlak naast hem! Hoop dat dat niet te vaak voorkomt...
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  8. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Will do :p. Helaas zit ik zelf net zo erg op de game te wachten. Ik hoop echt dat ik morgen een winkel vind die hem wil verkopen, met onwetend winkelpersoneel.
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe kom je erbij dat de framerate beter is als het op een HD tv draait?

    De hardware in je xbox360 blijft hetzelfde.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor de laatste keer, ophouden met dat offtopic geleuter.
    Ik heb net weer een pagina met offtopic posts zitten verwijderen (het soort posts waardoor de thread enige tijd gesloten was).
    Het is niet de bedoeling om mensen te gaan zitten hypen en om te gaan zitten spammen.

    Aangezien sommige mensen problemen hebben met lezen nog een keer:

    Verpest het nou niet voor de rest.
     
  11. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 1 L toch?
     
  12. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah echt raar ze doen alsof ze niet willen luisteren ik wil niet dat deze thread weer dicht gaat door zulke gasten. Dusss pleasee iedereen doe normaal zoals ik :9 .

    Maar in die user hd preview filmpje he zag ik wel heel wat gebouwen van heel ver verdwijnen en je kon zelfs door de weg heen kijken. Maar denk dat het wel opgelost is in de volledige versie van de spel ?
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    Op zich kan het wel dat de EU versie wel bloed bevat, en de US versie niet. Remember de "oh zo erge" blote tepel van Janet Jackson nog?
    Pff, Amerikanen zijn gewoon rare mensen.
    Lijkt me in ieder geval wel veel mooier.

    En Phantom X, die reviewer had volgensmij de volledige versie al ;).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2006
  14. mark8925

    mark8925 Guest

    hoeft niet, het kan ook een speciale review versie zijn ;)
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ook zo raar, ik reed een keer met de auto lekker door de straten, zie ik ineens hele groep van mijn gastjes staan, dus ik remmen en er ff heen gaan, ik stapte de auto uit, draaide me om, flits! ineens alemaal weg :p, dus ik nog iets proberen, ergens heen lopen, in de verte naar een poppetje kijken, camera draain 360 graden, en al die poppetjes die ik zag, ineens allemaal weg, best raar, maar ja, dat boeit niet echt :p, de game ownt gewoon!! kan niet w88
     
  16. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op de site dat de online internet eisen als volgt zijn: 360 K bits/per sec.
    Dan kun je als host 12 personen hosten!

    Met 210 Kbits/ per sec, kun je 8 mensen hosten!

    Nou ben ik bang dat ik dit spel niet kan spelen omdat ik een 230 Kbits per sec heb!

    Alleen zit er ook altijd iemand achter de pc dus gaat die 230 KBits pr sec weer omlaag!

    Dus,,, kan ik Saints Row online spelen of is dit de zoveelste game die mijn internetverbinding niet aankan???

    PLEASE ANSER MEEEEEEEEEE!!!!
     
  17. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Muahaha het zou wat zijn als je een gang war begint omdat je zoveel vertrouwen hebt in die trouwe gangsters van jou die altijd achter je staan No Matter What Happens Bro... en je kijkt eve om je heen en ziet helemaal niemand meer fantastisch gewoon :lol:
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, ja, dat lijkt me best erg :p, maar ik ga morgen nog ff goed kijken, want ik deed het wel toen ik wel vrij ver van de poppetjes stond :p, hopelijk gebeurt dat niet wat jij zegt, want ik had ook een keer, tijdens die laatste opdracht in die demo, dat ik helemaal bij t einde, was over die pier scheurde om die politie te dodgen, toen kwam ik ook nog gewoon 2 gang members tegen die op het begin stonden, maar ja :p
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoel je 230 KByte/sec? Waarom zou je het niet kunnen spelen? Spelen kost niet veel bandbreedte, hosten wel. En het hangt er maar net vanaf wat diegene achter de pc doet. Als die full speed downloadt, dan niet nee. Maar surfen kost nauwelijks bandbreedte. Het gaat er ook om met wie je speelt. Tegen Amerikanen heb je vaak een hoge ping, ook al heb je een snelle verbinding. Als je tegen Europeanen speelt kun je meer bereiken met een langzamere internetverbinding dan tegen Amerikanen.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus 1 weinige punten waar ik me ECHT aan stoor. Dat spawnen van auto's en mensen, dan sta je eerst 1 kant op te kijken, dan draai je 360 graden en dan is alles opeens anders, dat haalt het realisme voor mijn gevoel nogal erg omlaag...

    Voor de rest vind ik het helemaal geweldig :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina