Saints Row [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, ik ga me er zo weinig mogelijk op richten, eigenlijk helemaal niet, want het gewoon een top game! ik kwam er maar toevallig achter :p, dus ik ga niet elke keer rijden voorbij een gastje, en dan steeds omkijken of die er is! ik gewoon de game spelen en veel plezier maken!! :p
     
  2. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu een dag en vind het wel lekker spelen.
    Ik merk wel dat ik eigenlijk meer bzig ben met het pakken van autos en die te tunen en zo mooi mogelijk te maken ipv dat ik daadwerkelijk de missions doe.
    Zitten wel kleine dingen in die niet helemaal geweldig zijn zoals het idd verdwijnen van autos af en toe.
    Maar het is niet storend.
    Vind het er ook wel redelijk goed uitzien al vind ik dat het ckers beter had gekund.
    Heb nu x aantal missies gedaan en zit op 5 % van de game. Maar zijn heel veel side quests, lijkt mij dat de game wel redelijk lang/groot is.
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Mooi om te horen _O_
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dimension Plus te Groningen, had em vandaag nog "verwacht 1 september" is nu veranderd naar "29 augustus" kortom...morgen na werk SR halen en gelijk online ermee , broer en wat kameraden op Live en dan de straten onveilig maken . (hoop echt dat je een stuk van de stad kan kiezen, en dan gewoon twee teams, en dan rondrijden,lopen,etc..en elkaar afschieten. Ik zie het al voor me...paar gasten in de auto die drive-bys doen terwijl ik rondrij....can't wait!

    En het is een special edition




    -Saint's Row Demo
    -Saint's Row Trailer
    -Making Off Video
    -Art Gallery
    -Music
    -Downloads (Gamerpics en themes)
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Jongens geen gezeik over wanneer de winkels het spel hebben...wat hebben de mods nou gezegd?

    Morgen of overmorgen ben je het spel aan het spelen, i rest my case..

    Ontopic: je hebt een deathmatch mode die je in single of team variant kan spelen :) en je hebt andere modi maar daarvoor kan je in de reviews terecht of je laat je verrassen door het spel zelf.
     
  6. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Heb al een aardige custom playlist aangemaakt voor deze game, damn deze game gaat kk goed verkopen zeg ik je :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2006
  7. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat mij net opviel;
    Mirik - Kobold - Mr.xbw :9 staat vrij hoog in de leaderboards van saints row, volgens mij kunnen we snel een review verwachten hier op xbw.

    Zie hier!
     
  8. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben aan het twijfelen om deze nog te kopen alvorens ik op vakantie vertrek (03/09). 2 dagen dat ik ermee kan spelen... 8)
     
  9. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ik heb hem net opgehaald :9 :thumbs: \o/

    ik ga zo lekker heeel de stad onveilig maken muwhahaha

    laterz gasten
     
  10. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    welke winkel heb je hem gehaalt ??
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    zeg meteen ff waar dan.. dan kan ik dat gebruiken als ik zo naar utrecht ga ;)
     
  12. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Future zone
     
  13. mark8925

    mark8925 Guest

    ja welke .. in r'dam of zoetermeer?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Saints Row komt toch pas 1 september in de winkels? (Is net terug van vakantie)
     
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Futurezone rotterdam
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem ook (tenminste mijn gameshop belde net dat ik hem kan ophalen zo).... Ik kan echt niet wachten, die demo speelde ik nog steeds veelvuldig, nu heb ik gewoon de hele game. Mijn god, ik ga hem in een dag uitspelen.

    Ik zit ziek thuis, maar een vriend van me gaat hem ff voor mij oppikken.
     
  17. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    nou nu ben ik bij die stuk zeg maar dat de demo ophoudt :D

    nu begint de game voor mij pas echt haha :D
     
  18. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Luitjes moeten het eens in Bussum bij de Intertoys proberen ;)

    Heb em daar net gehaald en ze leggen de spellen standaard altijd te vroeg in de schappen.
     
  19. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net gehaald , ga nu beginnen met gamen. Mijn oordeel volgt nog!

    Ga hier nu niet discussieren waar ik hem heb gehaald, je krijgt hem daar toch niet mee....
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, enerzijds begrijpen we wel dat men hem liever nu heeft dan over twee dagen. Maar anderzijds is het niet de bedoeling om zo het topic vol te 'spammen'. Om de paar minuten is het topic alweer een aantal pagina's gegroeid. Wat voor de lezers onder ons niet erg gemakkelijk leest. Men moet zich eerst door pagina's van offtopic posts heen worstelen, voordat ze weer iets ontopic over Saints Row kunnen lezen.

    Laten we afspreken dat wanneer men het spel heeft gehaald of op kan halen, hij dat hier kan posten. Maar alleen wanneer de winkel en de plaats erbij wordt vermeldt! Op deze manier heeft een ander er ook nog iets aan. :)

    Posts waarin wordt gevraagd welke winkels hem al verkopen, of iemand hem al heeft gehaald worden bij deze zonder kennisgeving verwijderd. Wanneer iemand zich hier veelvuldig schuldig aan maakt zal hij worden bestraft.

    Laten we het gewoon leuk houden. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina