Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    t'zullen waarschijnlijk dezelfde licenties zijn dan in PES5. Misschien zullen ze dees jaar nog een paar ploegen bij hebben (of zelfs hele competities). Al was dit maar detail voor mij, hopelijk is er een mogelijkheid om een option file te uploaden via de xbox om zo al de juiste truitjes/namen te hebben.
     
  2. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar de spelers uit de Premier League staan er neem ik aan wel in. Want dat was ook het geval in PES5.

    Dat de naam van het team niet klopt vindt ik nou niet echt een groot probleem.
     
  3. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De namen zullen correct zijn, maar licenties houdt ook in dat de teneu's, clubnamen en competitienamen correct zijn.
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Precies, gewoon even editen en klaar ben je. Man Utd is toegevoegd in de Premier League. Ook het Nederlands Elftal zit erin met officiele namen en tenues.

    Fine for me!
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Option files komen toch wel, dus ik snap dat gezeur over die licenties nooit echt..
     
  7. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel redelijk vaak 2 vs 1. met zn 3en, gewoon een league en dan iedereeen 1 club. als jou club moet spelen spelen de andere 2 met de tegenstander.
    het heeft mij nog nooit verveeld omdat het gewoon kunst is om in je eentje te winnen van de andere 2.
    maar je moet wel idd een beetje gelijk zijn aan elkaar en een beetje serieusheid is ook altijd wel lkkr. dan is het meer dan fantastisch pessen \o/
     
  8. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor hardware heb je daarvoor nodig?
    Memory Unit of nog meer?

    Is dit wat? Klik
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat weet niemand nog op dit moment lijkt me... Hopelijk vinden ze een andere manier uit zonder het gebruik van extern apparatuur ;)
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Straks wordt het mogelijk om bestanden te delen op Xbox Live!
    Op dit moment is het dus nog niet mogelijk, maar t.z.t. is dit overal mogelijk.
     
  11. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    We have to speculate that due to EA's licensing of the English Premier League either Arsenal or Chelsea must be dropped to accomodate United and the legal text on some box art points to it being Chelsea that lose out.

    K heb liever Arsenal gelicenseerd dan dat saaie Chelsea ..

    ziet ernaar uit dat we Arsenal en Manchester gelicenseerd krijgen :)
     
  12. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej laat ze Chelsea maar lekker officieel maken, die tenues zijn heel mooi en man united tenues zijn makkelijker zelf te maken ;)
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ook een reden dat ik meer neig naar Fifa. Bij Pro Evo gaat het wel vooruit met de licenties, maar bij Fifa is dat perfect geregeld
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Ik vind gameplay belangrijker dan de licenties. Je kunt de namen in PES zelf wijzigen.

    Als ik speel, dan zie ik van veraf toch niet of er nu wel of geen reclame op het shirt staat.

    Ik heb al vaak gezegd dat ze nep reclame moeten maken. Dan heeft Chelsea bijv. i.p.v. Fly Emirates, Vlu Emrates

    Lijkt er dan wel op, maar het is het niet. Dan kunnen ze de shirts wel officieel maken. De namen wijzig ik dan zelf wel ;)

    Of er moet dus een reclame editor komen. Dat zou wel vet zijn (heb je ook al in de Masterleague, dat je reclame op je shirt kunt zetten).
     
  15. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    neppe namen geven een onrealistisch gevoel
     
  16. basovich

    basovich Guest

    nja, ik vind wel..ik betaal een dikke €60,- voor een spel. en dan kan ik daarna ook nog zeker 2 uur bezig zijn om alle namen etc. te gaan verwisselen, ik vind dat ze eigenlijk wel wat moeite mogen doen om de licenties te kunnen krijgen (als dat kan natuurlijk).

    precies :).
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    euhm een option file installeren kost je nog geen 5 minuten werk?
     
  18. basovich

    basovich Guest

    je moet toch de hele tijd naam invoeren, naam wissen etc. of bedoel je dat van internet halen oid :+?
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    idd :)
    Der zijn tegenwoordig erg veel teams bezig met het constant maken van option files, voor pes5 gebruik ik de watson file, geweldig detail en erg up to date!
     
  20. basovich

    basovich Guest

    maar dat zijn dus alleen de namen, of ook de licentie die er dan illegaal oid bij wordt gevoegd? (dus sponsor etc)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina