Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    namen,tenue's,stadion's etc. zelfs voetbal schoene ;)
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Onrealistisch gevoel krijg ik als de bal als een magneet aan m'n poppetjes blijft plakken.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat bij Fifa dus ook niet zo meer is
     
  4. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, je weet dus wel dat hij het over Fifa heeft zonder dat hij dat daadwerkelijk zegt? :emo:
     
  5. basovich

    basovich Guest

    oke, 20 okt..Mijn dag :D..
     
  6. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    tijd zal het zeggen;)
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    En online heb je er geen flikker aan _0/
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    De namen zijn voor mij wel erg belangrijk, maar ergste is dat je pes maar 1-1 kan spelen. vorig jaar op de oude xbox 2-2. :confused:
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Who cares? De PES spelers vaak niet, die gaan zowieso voor gameplay boven graphics. Tuurlijk, feit is dat het wel leuker zou zijn. Maar wij zeggen, wat heb je aan licenties als je verder een rukspel maakt? Tot aan Fifa WC2006 heb ik Fifa nooit leuk gevonden (uitgezonderd de Sega '94 versie haha), dus over het nieuwe deel zeg ik (nog) niets tot ik gespeeld heb. Want ik ben een voetbalfreak en ieder jaar roept EA dat dit echt DE nieuwe en verbeterde versie is.

    Dat is de afgelopen jaren niet anders geweest. Nu zag het filmpje van Fifa '07 er best leuk uit, maar nu de gameplay nog. Ik ga dan ook zeker Fifa '07 proberen, laat dat duidelijk zijn. Je kan wel alle controls overnemen (want dat hebben ze gedaan) maar de 'feeling' is het grote probleem. De vrijheid van PES is het grootste wapen, het gevoel dat je alles kan doen in het veld en niets scripted is (is het wel, maar hoe minder ik dat merk hoe beter) geeft een echt voetbalgevoel. Daar kan geen officieel shirtje tegenop imo.

    PES6 op de 360 heb ik dan gespeeld, en dat is zoals ik het graag zie. Lekker een langzame pace (het filmpje van Fifa'07 gezien? Dat ging lekker snel, meteen een groot minpunt) en vrijheid. Met behoorlijk mooie graphics.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tuurlijk, omdat al die PES fanboys met dezelfde argumenten komen. En Fifa altijd maar afzeiken met argumenten die niet van toepassing zijn op Fifa 07. Ik word sowieso al moe van dat gezeik dat je met Fifa voor de graphics kiest en niet voor de gameplay. De gameplay van Fifa 07 is gewoon goed. Sommige zitten te zeiken dat ze de gameplay van Fifa te snel vinden gaan. Boeie toch, ik hoef geen ultrarealistisch spel. Want voetbal in het echt is toch verdomd saai. Ik heb dus geen problemen als de gameplay van Fifa een tikje "onrealistisch" is. Gaat er mij om of ik plezier met een spel kan hebben.
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    huh? maar die is wel anders gemaakt dan met de edit mode... en ajax had toch sowieso al de licenties, heel de nederlandse competitie....

    en geen echte namen online zal wel mee vallen omdat bijna alle teams al echte namen hebben behalve sommige landen.

    edit: supramacyNL : daar gaat het ook niet om, de 1 heeft meer lol met pes de ander met fifa maar als je puur naar gameplay kijkt dan is pes realistischer maar dat geef jij ook aan. maar het is een kwestie van smaak of je dat ligt.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Hou toch op man, jij zit hier toch bij het PES thread te lullen over Fifa? De gameplay van Fifa'07 is goed zegt u? Heb je het spel dan al gespeeld? Denk het niet, zowel dan moet je er toch een paar uur mee gespeeld hebben. Een argument dat ik de gameplay van Fifa niet denderd vind tot Fifa WC'06 vind ik gerechtvaardigd. Ik heb het spel een week of 2 gehad en gespeeld, en het was gewoon niet genoeg om mij te overtuigen. Fifa'07 ga ik zeker proberen, maar dat het spel PES6 zal kunnen overstijgen is onmogelijk voor mij, daarvoor speel ik PES/WE al te lang.

    Jij hebt plezier met jouw snelle arcade voetbalgame en wij hebben dat met het saai en realistische PES. So be it.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik wil alleen maar zeggen dat het allebei goede spellen zijn en dat je als consument blij mag zijn dat je keuze hebt. Als je een fighting game wilt spelen, moet je DOA 4 spelen. Meer keus is er niet. Toevallig heb ik mn 360 toch speciaal gekocht voor DOA, dus vind ik dat niet erg. Maar de voetbalfan heeft wel een keuze. Je hoeft dan toch niet het ene spel de hemel inprijzen en de ander compleet de grond instampen?? En nee, ik heb Fifa 07 niet gespeeld. Maar we hebben wel gamejournalisten op deze aardkloot rondlopen die dat wel hebben gedaan. Dus ik neem aan wat zij schrijven. Zelf weet ik nog geen eens welke titel ik wil. Ik wacht de reviews af. Als het online gedeelte helemaal ruk is van Fifa 07 (zoals nu met de World Cup versie), dan koop ik ook gewoon Pro Evo. Ik wil wel chill kunnen ballen online zonder lag.
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    En bijna alle teams spelen wel met echte namen. Zijn alleen de clubnamen die niet echt zijn. Ja en teams zoals Shaktar donetsk enzo hebben ook nep namen. Alsof iemand met zo'n team gaat spelen. Het gaat om de gameplay en die gaat zo te zien weer ouderwets keihardhard rocken.
     
  15. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    of byern munscen (wweet nie hoe die in het spel heet) nee niemand speelt daarmee:lol:

    edit
    het punt is jullie lullen over de gameplay nou wij lulle of de grafics en aan lecensie
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Net of buitenlanders met bijvoorbeeld Feyenoord willen spelen =(
    Iedere club heeft zijn fans en die zullen dan teleurgesteld zijn als ze geconfronteerd worden met neppe namen. En een team als Shaktar speelt geloof ik wel gewoon Champions League. Tis iig een topteam in Ukraine.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Maak jij nou maar eens eerst je basisschool af voordat je post
    Ik speel vaak met Bayern Munchen. Is 1 van mn favo teams, dus post niet zo van die domme dingen
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Pikkie alleen de naam van het team klopt niet. Maar de namen van de spelers wel. Dus lul niet zo slap.
     
  19. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bied me excuses
    kon het ff niet tegen dat jullie fifa zo afkraakte terwijl het best een goed game is(ik zeg niet perfect)
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ach ben dat Pes versus Fifa gezeur ook een beetje zat. Pes is gewoon de koning en daarme klaar. Hahaha

    Maar weer ff ontopic: Is er al nou wat meer bekend over de demo?? Komt hij pas op die Tokio show of niet??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina