[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sirs2

    sirs2 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom brengt bijna niemand zijn of haar Xbox 360 gewoon terug naar de winkel?:confused:

    (Ruilen ze de Xbox 360's daar niet meteen om dan?)
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  2. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe vandaag eindelijk opgehaald
     
  3. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat via microsoft....
    dat zeiden ze tegen mij
     
  4. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens UPS krijg ik morgen mijn 360 terug.. (vastgestelde afleverdatum: 30/08/06)

    Wat doet UPS met het pakket als er niemand thuis is? weet iemand dat?
     
  5. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    dan gaan ze dan daarna nog 2 keer aan de deur en als je dan nog niet thuis bent krijg je een briefje dat je hem ergens op moet halen
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR: 26-04-06 3 rode lampjes
    Mijn Xbox 360 heeft nooit problemen gehad, heb de Xbox 360 sinds 7 Juni. Eerst werkte mijn Xbox 360 on/off button het niet, maar daarvoor had ik gebeld. Ze zeiden haal je faceplate eraf, want waarschijnlijk zit er een stofje binnen. Dus ik had dat maar gedaan en het werkte. Maar die knopje gaat pas na de 4 a 5 keer op het knopje drukken aan, en je moet het met gevoel doen. Maar vandaag heb ik besloten de Xbox 360 naar beneden te zetten vanwege de grotere TV, en toen weer maar eens naar boven. Ik had de Xbox 360 aan gedaan, maar als ik met 1 vinger 'heel zacht' de Xbox 360 aanraak komen er steeds maar '3 RODE LAMPJES' (dit gebeurd maar steeds) ik moet hier voor Xbox 360 klantenservice bellen of niet? btw Xbox 360 zit horizontaal en ik laat de Xbox 360 gewoon ademen.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  7. Ruben90

    Ruben90 wazzup.. ?

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja miss wel.. Hij maakt ook tamelijk veel lawaai valt me op..
    Weet je nog wat jou serienr. was ??
    Dan kan k ff checke, of ik die van jou heb
     
  8. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    @ EgYoWns:

    zitten alle kables wel goed aangesloten? Ik heb ook wel eens 3 rode quadranten in ring of light gehad. Was verholpen door de kabels nog maals te checken. Bij mij was die achter in de xbox een beetje los gegaan.
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe bc update erop gegooid van augustus en oude spellen erin en alleen maar rode lichten.
    Gewoon 360 spellen erin en hij loopt weer als een zonnetje.
    Weet iemand hoe ik de updat weer ongedaan kan maken.
    Want de de oude bc updat werkt wel goed
     
  10. Jochen_b

    Jochen_b Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het opsturen van onze 360 en een week later de voeding wordt het nu tijd voor de 3de 360 op een maand tijd. Wat een rotzooi! En dan nog durven zeggen dat al de consoles die worden teruggestuurd grondig getest worden.

    Playstation 3 heeft plots toch mijn aandacht gewonnen, kijken of zij het wel waar kunnen maken en degelijk materiaal gaan verkopen.
     
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en niet toegeven dat er toch wel een probleem is met de 360.
    Die uitvallers zijn toch niet normaal meer.
    Nee ik koop niet teveel voor mijn 360 want ik denk dat hij de deur uitgaat en de overstap maak naar een ps3.
    Net nog een ps2 aangeschaft met gt4 en de finalfantasy serie en moet heel eerlijk zeggen dat de ps toch wel een heel leuk dingetje is.
    Oke toegegeven hij tovert niet de mooiste plaatjes op je tv maar het speelt wel lekkerder dan mijn oude xbox en de verschillen zijn niet heel groot
    Zeker gt4 speelt lekkerder dan forza, nee mijn voorkeur gaat ook door de grote uitvallers naar de ps3.
     
  12. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren kameo binnen. Dus ik doe die game erin.

    De game vraagt een update dus ik installeer. Game werkt goed etc etc.

    Paar uur later doe ik N3 erin en loopt de machine vast. rode lampen dus.

    Na alles los en vast te hebben gemaakt deed ie het weer. maar.... 1 minuut later weer vast om vervolgens niet meer te werken.

    Ik heb de machine sinds launchdag en nooit problemen gehad...

    Ik vraag me af of de update dit heeft veroorzaakt...

    Anyway, UPS komt hem ophalen(losse xbox260, geen hd, geen voeding etc) en dan zie ik wel

    Net nu Saints Row uit is en ik die dus ging kopen... Damn. UPS komt hem dus oppikken en als ik niet thuis ben gooien ze stickers in mijn brievenbus en moet ik een afspraak maken met UPS.

    Hopen dat ik volgende week weer online ben.

    Tijd voor een backup 360 dus.... Nu moet ik in detox....
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort wel vaker dat door demo's en updates de 360 niks meer doet.
    Mijn bc updater werkt ook niet goed en kan geen oude games meer spelen.
    Dan krijg ik rode lichten en bij gewone 360 games doet hij het perfect.
    Van te voren had ik dat al eens gezegd hier al die updates patches en ga zo maar door kan nooit goed gaan.
    Het is hetzelfde als met het onvolprezen windows doet ook soms dingen die je niet wil
     
  14. Jochen_b

    Jochen_b Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hadden met onze eerste 360 ook geen problemen. Lord of the rings gekocht maand geleden, update gedaan en daarna zijn alle problemen begonnen.
    Weet niet of het daar aan zou kunnen liggen.
     
  15. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    602817455005

    Dat is het serienummer.
    Ik hoop het niet voor je..
     
  16. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan de hele tread niet doorlezen, maar ik was net prey aan het spelen, doet het altijd goed, nog nooit problemen met mijn 360 gehad, valt ineens mijn scartverbinding uit :confused:, de xbox zelf stond nog gewoon aan. Weet iemand wat er is?
     
  17. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    360 Probleem:
    Errorcodes e.d. absoluut geen last van, nee daar lag het probleem niet. Probleem is bij mij dat telkens als ik even game of een film kijk, de dvd-drive doodleuk het dvd'tje uitspuugt... Na net ninety nine nights te spelen (die ik overigens vandaag heb gekocht) en al een aardig eind gevorderd te zijn spuwde de xbox het dvd'tje weer uit. Nu was ik het dan ook echt zat.
    Microsoft gebeld en het werd me verteld dat het een hardware probleem was (vrij logisch).
    Aangezien ik nog niet?!? geregistreerd was bij Bill NL moest dat ook nog gebeuren. Van de week wordt er iemand langsgestuurd van UPS. De Xbox moest verpakt worden in anonieme doos zonder kabels en HD. Hopelijk ben ik dat ding nu niet al te lang kwijt met Saint Row en Dead Rising in de pre-order :mad:
     
  18. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    EDIT: srry dubbelpost, forum was weer heerlijk "snel":+
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2006
  19. Ruben90

    Ruben90 wazzup.. ?

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    neej is hm niet..


    T valt me wel op dat mn graphics nog steeds niet haarscherp zijn, ligt dit aan mn kleine 50 HZ TV (37 cm beeldbuis), of toch nog aan de xbox ? Wat denken jullie..
    BVD
     
  20. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk aan je tv, je grafixcard doet het of doet het niet.
    En tja, de beeldbuizen zijn ook out of date, nu is alles digitaal. Wil je haarscherp? ga voor een HDTV. Izelf heb er over ongeveer 2 maanden eentje :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina