Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

1. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook niet in de winkel gekocht, maar geruild met iemand van het forum. Ik ga vanavond echt fanatiek online campaign doen, daar heb ik echt zin in. :) Met de xbw co-op doe ik ook mee!

Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  2. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja weet ik Daninho, jij bood CoD2 aan...ik bood mijn GR3 AW aan...maakt niet uit.

Ik heb inmiddels CoD2 gekocht op MM voor 30 euro.

Misschien komen we mekaar nog wel tegen op Live !

3. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik heb COD2 nooit aangeboden... maarja, we zien elkaar zeker op live, ik wil heel graag wat online campaigns doen!

4. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Maandag 4 september 19:30 doe ik mee :)

5. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben idd in de war...jij bood MotoGP aan voor GR AW...ik wilde graag CoD2 maar die had jij dus niet.....komt waarschijnlijk door m'n leeftijd.

Ouwe man.........:b:

6. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooizo! Al veel plezier van het spel?

7. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    wil ook best meedoen, heb ze alleen allemaal al behalve perfect chapter 1 ofzo... nooit meer aan toegekomen.voeg me maar toe op liveusername is St33lo

8. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, zodara ik weer bij me Xbox kan voeg ik je toe :)
    Moet ik trouwens niet een apart draadje voor de co-op missies maken?

9. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie nog plek vrij hebben wil ik ook wel mee doen.
    Ik moet nog de Temple (1-4) en de Perfect Chapter halen.

10. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf hoef ook maar 2 van de 4 nog, maar we doen ze gewoon allemaal, incl. de sub-missies enzo voor de Perfect Chapter. Leuk dat je mee doet, als we het nu niet halen, dan weet ik het ook niet meer ;)

11. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet meer zeker dat ik alle Sub Missions heb gehaald van de andere 3, dus dat komt ook mooit uit ;)

12. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ja absoluut! Wat een topgame zeg! Tot maandag hea :)

13. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bij dat level waarbij ik een roadblock moet clearen, in calzada de tlalpan, maar ik kom niet verder. De eerste keer dat ik het level speelde kwam ik gewoon ver tot dat ik werd doodgeschoten. Daarna ben ik de missie opnieuw begonnen en bij dat stuk waar ik eerst wel normaal verder kwam lukt dat niet, want hij zegt dat de "area unidentified" is. Dat terwijl ik wel op mijn map kan zien dat er mannetjes (in het gebied waarbij de area unidentified is) staan, maar die kan ik dus niet bereiken. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
    Alvast bedankt.

14. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveelste level is dat? Ik denk toch dat er een manier is om om te lopen....

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Toevallig, ik kwam gisteren bij hetzelfde punt, erg gaar. Er staan drie mannetjes in een zone waar je gewoon niet bij kunt :confused:
    Als ik de walkthrough moet geloven komt een heli je aan het einde vanzelf ophalen (tenminste als je aan het einde bent), misschien wat langer rond blijven lopen?

Ik ga het vanavond weer proberen. Het is missie 8 geloof ik......

16. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    het is toch erg raar dat ik eerst wel in de zone kon komen (die nu dus de hele tijd unindentified is), was bijna op het eind van de missie maar werd jammer genoeg gesniperd. dus k begin weer bij mijn laadpunt, en ik herken gewoon die zone maar nu mag ik er ineen keer niet meer naartoe! Misschien helpt dit: het is het meest verre stuk van de map, het gebied waar je met een hangbrug(getje) naar de overkant naar een ander gebouw kan, maar ik kan nu dus niet eens meer in de zone met de brug komen :mad: , goed als iemand enig idee heeft wat ik hier tegen moet doen hoor ik het graag. Nu kan ik namelijk niets meer met het spel doen
    Laterss

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Volgens mij kan ik mij vaag iets herinneren over een bug in het spel. Als dat het level is dat je in de stad over de daken moet lopen en je kunt op een gegeven moment niet verder, dan is daar inderdaad eerder over gemeld dat dat een bug is en dan zul je dat hele level opnieuw moeten doen. Zeker weten doe ik het niet, maar het staat ergens in dit topic vermeld...

18. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad het level, en het zou heeeeel goed een bug kunnen zijn.
    Enige erg grote probleem is dat ik hem al een paar keer opniew heb uitgeprobeerd.
    Trasch can anybody? :mad:

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wtf..... is daar geen patch voor oid? :mad:
    Dat is dus de missie dat die tanks met je meegaan en jij over de daken loopt? :eek:

edit: kan de bug nergens vinden, alleen maar een vlieg en cam-bug......

Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  20. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Laatst bewerkt: 1 sep 2006

Deel Deze Pagina