Saints Row [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    @ XWB preordershop:

Item: Saint’s Row
    Status: Verzonden

\o/

Ben benieuwd wat er op de mat landt morgen... Gcshop was wel twee euro duurder dan xbw preordershop, misschien net het verschil tussen tin en plastic doosje :’(

Laatst bewerkt: 31 aug 2006
  2. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop nu echt wel dat we hem morgen krijgen van de gc shop! Anders is dit de laatste keer dat ik pre oder, vooral bij de gs shop.

Ben nu alleen nog aan het denk wat van charaghter ik ga maken, denk een dikke neger, lookalike BIGGIE

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm bij mij loopt die 20 seconden vast altijd als ik naar de mp3 speler ga ??

4. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zouden we hem via de pre-order morgen krijgen?

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat dit niet zo graag gezien wordt, maar ik vraag het toch maar even...

Iemand die de game bij bol.com besteld, en hem al binnen heeft? mijn status staat nog steeds op "wordt verwerkt"...

De reden waarom ik dit vraag, ik kan zelf wel wachten, maar ik heb er twee besteld bij bol.com, (1 ervan is een cadeau) ervan uitgaande dat ze donderdag of vrijdag wel binnen zouden komen...

Helaas was het met lord of the rings huilen geblazen met bol.com... die stuurden ze pas anderhalf week later pas een keer op na de launch datum.
    Nou zie ik bij saints row staan, dat het de engelse versie is... dat was LOTR ook, en die kwam veel, en veel te laat binnen.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kan niet wachten om Saints Row morgen te halen, ik stap vroeg op de fiets om naar Lisse te fietsen en check alle 3 de gamewinkels daar. (Dixons, Bart Smit, Freerecordshop) Als eerst natuurlijk naar de Freerecordshop want ik heb een pas van de PU waarmee je 7,50 korting krijgt.

7. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij is mijn status nog steeds: Betaald; in behandeling

Denk niet dat ik hem morgen in de brievenbus zie liggen. Dus dat wordt geen pre-order meer bij XBW/GC-Shop, als ik hem hier niet morgen zie.

Maar t valt toch wel mee met de lag op Saints Row? of is t de hele tijd?

8. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn allemaal redenen waarom ik niet meer pre order bij webshops (sinds Zelda: TWW) Je bent misschien een aantal euro minder kwijt, maar je weet nooit echt zeker wanneer je de game binnen hebt.

Ik bel gewoon de winkel op van is ie al binnen. Zoja dan kom ik em nu halen.. KLAAR

9. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gehaald en moet zeggen dat hij echt goed is er zijn teveel dingen om op te noemen wat je allemaal kan doen in het spel. Dit is echt een aanradertje :thumbs: .Alleen jammer dat ik niet online kan spelen omdat hij alleen blijft zoeken maar niks kan vinden. Kan je trouwes die levels van mp ook dag/nacht kiezen ?

10. mik3

mik3 Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel gister gekocht. ik ben nu op 15% en heb al 10 uur gespeeld:D maar heb bijna alleen maar minigames gedaan en autos getuned. maar je kunt echt veel dingen doen. echt vet!!!!

11. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0

Dat kun je inderdaad kiezen als je spelers host. Dan kun je instellen of je overdag of s'nachts wil hebben.

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Mijn status is ook nog steeds: betaald; in behandeling... :mad:

13. Kakashi

Kakashi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraag voor degene die hem al hebben. HOe kun je iemand bij je "clan"/"gang" voegen. Elke keer als je iemand invite komt deze niet aan. vaag......|:-

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Online vind ik zo raar, je kan alleen starten als er hooguit 6 in de lobby zijn en dan start je en moet hij nog eens 6 mensen zoeken :confused:
    Doe ik iets fout of is dit gewoon dom gedaan...

15. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Ik heb ook wel moeite met wachten, nu iedereen hem hier zo fijn aan het spelen is... Maar ja pre-order op XBW he... Naja hij is al verzonden in ieder geval...

Vanavond nog maar even alle achievements van condemned halen dan maar :9

16. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een glitch erbij :confused: Filmore Garage (Vice Kings Stronghold) moet ik 9 auto's opblazen, maar niet alle auto's laden! staat er wel zo'n rode pijl maar geen auto..?! Ik wordt hier een beetje misselijk van :p Echt een vet spel maar voor 67,50 mag 'ie wel íets minder glitches hebben

17. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Same here :confused: Als hij morgen niet op de deurmat ligt word ik echt lichtelijk gefrustreerd, al de moeite kunnen doorstaan hem niet eerder te halen en vrijdag vrijgehouden... aangezien dat de enige dag is dat ik voorlopig lekker kan spelen. Maar als het nu zo is dat sommigen hem wel van Xbw/Gcshop ontvangen en een hoop niet dan breekt me klomp :'-(

Trouwens wat ik mij afvraag over het spel: Iemand al Dual weapon iets kunnen vinden? En hoeveel cribs zijn er?

18. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    me 360 is backkk :D net ff stoere gangster gecreeerd.. nu playen :)

19. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    net ff gemaild, en dit terug gehad:

Beste,

Tot onze spijt moeten wij je mededelen dat de levering van jouw bestelling met Saint's Row, die gepland stond voor vrijdag 1 september met een dag vertraagd is. Eén van de dozen met een groot aantal van onze Saint's Row exemplaren was bij de TPG blijven staan doordat deze als 'te zwaar' werd beschouwd. We hebben geprobeerd de zending alsnog vandaag in ons bezit te krijgen, maar helaas is dit niet gelukt. Ze komen nu morgen bij ons binnen en uiteraard wordt jouw bestelling dan ook meteen verstuurd. Je mag hem nu dus zaterdag 2 september in huis verwachten. Onze oprechte excuses voor deze vertraging, we zijn zelf ook zeer teleurgesteld. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik ze graag.

--
    Met vriendelijke groet,

Steven Dekker
    info@gcshop.nl
    www.gcshop.nl

Dus dat word zaterdag xD

20. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Same here too!!! :mad: Ik heb ze ff een mailtje gestuurd met de vraag of ik hem dit weekend nog krijg, zal het wel ff laten weten als ik iets hoor.

Ik ga echt nooit meer iets preorderen|:-

EDIT: LOL zie antwoord hierboven, het zij ze vergeven

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina