Saints Row [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox360 4-LIFE

    xbox360 4-LIFE Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg mijne morgen van gcshop in de brievenbus wel kloten voor de mensen die hem zaterdag pas krijgen
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2006
  2. basovich

    basovich Guest

    iemand een miskoop gedaan aan deze game :), PM me ff voor een leuk prijsje:).
     
  3. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het erg voor jullie die de game nog niet hebbe,ik weet wa voor kwelling da is om op zoiets te wachte:x
     
  4. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    valt ook wel wer mee hoor
     
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    fijn zeg je medeleven ;) mijn status staat op verzonden dus ik zal hem morgen wel krijgen :D
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Die van mij is vandaag binnen gekomen van dimensionplus de steelcase :)
     
  7. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn nog niet:'-(

    Item Status
    Saints Row Betaald; in behandeling
     
  8. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen gewoon de game in de winkel kopen... nog steeds wel zonde dat ik het niet eerder gedaan heb maar dan kan ik hem morgen tenminste spelen! :)

    Ik stuur vervolgens Saintsrow ongeopend (dus in seal) weer terug en vraag mijn geld terug. Het op dit moment annuleren zou mij 10% kosten. Terwijl zij nooit onder de wet koop op afstand onderuit komen (7 dagen zonder reden retourneren van spullen, dacht ik? :p ) Dan maar die paar postzegeltjes + duurdere versie :)
     
  9. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ook echt helemaal niemand die zich wta aantrekt van dat slotje op dit thread van gisteren, gewoon lekker door over wie hem al heeft en wie niet :lol:
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Shit joh echt veel gasten krijgen die Steelcase voor cheapy man!! Ben benieuwd of gamevision ook zo'n case heeft.
     
  11. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij al een mailtje gekregen dan ..??:'-(
     
  12. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff gecheckt (ook bij gcshop gepre-ordered) en er stond 'Status: verzonden' , dus morgen kan ik los gaan. \o/ speciaal zaterdag vrijgenomen zodat ik vrijdag zaterdag en ook zondag kan spelen. Dag bioritme:D
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game nu een tijdje gespeeld(heel cool), maar hebben jullie ook soms last van slow downs? Daarstraks blaasde ik een hele hoop op, en bam, serieuze slowdown. Ook loopt het beeld niet vloeiend soms(filmpjes). Maar het is wel een heeel vet spel!! Echte warzones in de game, supercool!
     
  14. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even contact opgenomen met de GCshop, en wegens een foutje is de zending een dag vertraagd, ze zullen iedereen een algemene mail hierover gaan sturen... Dus de zending komt zaterdag

    Ik heb echter nu ook maar bij een andere webshop hem besteld, en verwacht hem daar wel morgen in huis! en dan zaterdag mischien nog een, Of ze moeten meewerken om te cancellen.
     
  15. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag gekocht, top game afgezien van wat schoonheidsfoutjes. Ik dacht dat dit een 360 exclusive was? waar je dat logo van 'only on xbox360' nou?
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt er was een doos bij de tpg blijven staan, maar ze hebben er 1tje wel gekregen en die is gewoon verzonden.
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Weet iemand of je ook gewoon ammo kan kopen i.p.v meteen een heel nieuw wapen van 2500,-????
     
  18. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Vette game... alleen de tearing is echt extreem. jammer maar toch een aanrader
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nope, maar heb ze ook geen mail gestuurd om te vragen waar die blijft. Maar wat ik wel jammer van deze site vind is dat je niet kan inloggen om je status te bekijken enzo. Dat kan wel op heel veel andere sites.
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ingame of de cutscenes...?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina