Lul niet, de MP was juist zo goed op de Xbox maar aangezien vele mensen het spel al op de Xbox online hebben gespeeld is het nou voor vele wat minder aantrekkelijker. De MP valt zeker wel te pruimen alleen de game werd gewoon in een ongunstige periode gelaunched met o.a. Ghost Recon:Advanced Warfighter. @Tsux Ik heb het spel hier ook liggen, maar grafisch stelt de game echt teleur behalve op het water na
Ja en waarom was het een grote teleurstelling ? Vele mensen hadden de spel al op de Xbox gespeeld en de 360 versie kende amper vernieuwing.
Ik vond de graphics er op de xbox ook beter uitzien dan nu hoor. Dit ziet er echt niet mooier uit. Daar klopte t spel ook, hier staan de mannetjes niet eens op de grond, ze zweven er net iets boven. Verder klopt er totaal niets van als je met een 2e persoon zit te kijken naar eentje op een buggy, als die gast ronddraait dan mist ie opeens een arm en zit ie in een onmogelijke houding. Achterop de buggy kan ie gewoon 360 graden draaien en gaat ie lekker met zn benen door de buggy heen. Een game moet normaal gesproken afgerekend worden op de gameplay, maar dit is zo goedkoop in elkaar gezet, echt geen xbox 360 waardig
Wat een drama spel. De controls zijn slecht en de graphics niet om over naar huis te schrijven. Nee, die blijft niet lang op de HDD staan...
Ok ik deel alle negatieve meningen boven mij, dus laat ik hier maar geen extra woorden aan verspillen.
wat een vreselijk kut spel is dit zeg DAMN.. dit is eerder iets voor de cube ofzo.. en nog slegt uitgewerkt ook, ik had echt veel meerverwacht hiervan.. *Schrapt van wanna-have lijstje*
Hmm vond hem op de oude xbox echt super dope. Maar aan de reacties te zien kan ik hem maar beter skippen.
Ik ben dan zeker de enige die de demo wel tof vind?? Ik vind het wel een leuke map waarop gespeeld word. Knallen gaat relaxt, goed geluid. En grafisch valt het ook wel mee. Het enige irritante is dat ik na ieder potje weer de invert controls moet aanzetten, aangezien het spel geen wijzigingen in het options menu opslaat
Haha deze demo is echt te slecht ! Wapens zien er bagger uit, schieten is niet echt top. Grafisch loopt dit spel ook nog eens achter en dan heb ik nog niet eens over de besturing van de quads gehad.. Demo = Deleted
Singleplayer is wel aardig(als je van eentonige rush games houdt), maar de multiplayer is idd slecht. Het was geen slimme zet van de makers om juist een multiplayer demo te maken.