Enchanted Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door SoulFighter, 19 okt 2005.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Cool. Dat kan hier volgens mij niet. Hebben ze ook nieuwe spellen?

Nieuwe review op Gamespot: een 7.1 .

The Good: surprisingly natural, funny dialogue for a role-playing game; unique battle system is fun and challenging; the collectible golems are all unique and useful.
    The Bad: awful English voice acting; too much tedious backtracking through large, vacant, and uninteresting areas; aside from some flashy battle animations, the visuals are unimpressive; it's frequently difficult to get a good view of the battlefield.

Tja, laat nog maar even zitten. Volgens mij is dit niet echt de game waar ik op zit te wachten.

Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  2. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ja tuurlijk nieuwe spellen, je kan ze al 1 week na de release huren. meestal zijn het de promocd'tjes die je dan meekrijgt, tenzij er veel vraag naar is.

3. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0

4. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben echt aan het twijfelen. voordat de 360 nog uitkwam had ik al wat gelezen over die [EM]-Enchanted Arm (zo heet die japanse officieel). Toen leek het me wel heel vet, maar nu ik wat reviews lees ben ik erg in twijfel omdat je natuurlijk dat geld ook heel goed voor andere doeleinden kan gebruiken :)

5. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Net nog even de IGN review bekeken (thanks for the link) en ik heb besloten deze game toch maar over te slaan. De lineairiteit doet me erg aan Jade Empire herinneren, een spel waar je ook weinig bewegingsvrijheid had. Ook het ontbreken van interactiviteit in de wereld is iets waar ik niet goed meer mee kan leven (kistjes / vazen kapot slaan voor life / gold jongens!). Characters zijn niet fleshed out en het verhaal wordt niet bijster interessant verteld. Dan houdt het bij mij al op, ondanks de coole battles misschien.

Dat dit de beste RPG is na Oblivion zegt natuurlijk niet zoveel final fantasy. Vooral als het er nu maar twee zijn. ;)

Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  7. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is die al te koop dan ?

8. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zou ik ook wel willen weten :)

9. numericword

numericword Dutch Vengeance

Leuk Bevonden:
    0
    In Groningen is ie vandaag binnengekomen bij Dimention Plus.
    Dus misschien is ie al op meer plekken te krijgen.
    Ik ga em vandaag zeker ophalen:D.

10. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    mooi later vanmiddag s ff kijken

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoe kom je aan zo weinig gamerpoints terwijl je best veel spellen hebt??
    Wel een vaag plaatje zeg bij dit spel, tis gewoon een grijs vlakje want die tekst kan ik zo klein niet lezen

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    hij is te koop bij de gameshop in Den HAag. Ik ga hem morgen in ieder geval halen, Zal geen FFX zijn maar denk dat ik er genoeg plezier aan zal hebben

13. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    vanmiddag rond half 2 lag hij hier nog nergens

14. numericword

numericword Dutch Vengeance

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em opgehaald.
    Het is geen FF maar het lijkt er wel enigzins op.
    De in-game graphics vind ik een beetje tegenvallen maar voor de rest heel leuk.:)

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    kan je een korte review geven?

16. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit spel ga ik dus wel halen. Vergeet niet dat IGN ook niet altijd eerlijk is tegenover de games. Ieder heeft een eigen mening natuurlijk. Kijk maar naar de readers review. Daar heeft het spel boven de 8 score gekregen. En grafisch gezien is het zeker next gen. Echt wel een verschil met fable, sudeki en jade empire. Eindelijk een RPG spel voor op de xbox en niet met max lv 20 of 30. alleen maar beperkingen. Maar goed en nou lees ik dat het misschien zelfs ook op de PS3 uitkomt. Zeker vanwege het andere spel van UBI soft en nou brengen ze het maar op beide consoles bepaalde spellen uit. Zogenaamd exlusief haha. ach ja mij maakt het niet uit op welke console. Ik ga de playstation 3 toch halen want die is regio vrij. dus kan ik binnenkort al mijn import spellen gewoon spelen op die console en eindelijk import ps2 games kunnen spelen. door de EU suikoden 3 gemist grrrr wuff.

17. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    deze game is echt vet
    Ik ga nu meteen ff verder spelen

18. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zag m vanmiddag bij de frs liggen en heb m maar meegepakt vind t wel leuk je moet er ff inkomen maar zkr de moeite waard

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Kan iemand mij nog iets vertellen. Wat is het maxium level, 99? en wat ik ook belangrijk vind altijd wat is maxium hp? is dat 1000 ofzo

20. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee..de game is pas uit...

Hijz heel vet^^ Als je v strategie n tunrbased rpgs (ala ff x ) houdt moet je deze echt halen.. \o/

Je kan bij options ook gewoon op japanse speech zetten..als je zoals ik japans gesproken en engl ondertiteling liever hebt dan engels gesproken..

Laatst bewerkt: 7 sep 2006

Deel Deze Pagina