Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Lukt een missie of iets anders niet? Zit je met je handen in je haar?
    Post je probleem of vraag hier en je word geholpen! :b:

    Het gaat hier alleen om missies, voor zaken zoals wapens en auto's kun je terecht in de grote waar vind ik wat thread.
     
  2. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je je hitman slachtoffer vermoorden met het wapen dat erbij staat, of is dat gewoon het wapen dat hij/zij bij zich heeft?
     
  3. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraag ik me ook af. Hoe kan je ze btw het beste vinden? Gewoon rondrijden in de wijk waar hij of zij zou zijn en dan rondkijken?
     
  4. mark8925

    mark8925 Guest

    ja ik wil dat ook weten.. goede vraag :) vind dat wel kut missies om te doen.. maar dat komt denk k omdat ik ze niet helemaal snap ;) ..
     
  5. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, je moet ze vermoorden met het wapen dat ernaast staat.

    mijn beste oplossing tot nu toe is gewoon iemand in je HUD zetten en hopen dat je hem/haar tegenkomt tijdens andere missies/rondritten :p
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je je auto verven? als ik naar de monteur ga kan ik alleen nieuwe onderdelen kopen.
     
  7. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op de een of andere vage manier, de grootste moeite met de insurance fraud...? krijg het maar niet voor elkaar.... Kluizen blijf ik ook een lastig verhaal vinden..., maar is me inmiddels een keer gelukt...
     
  8. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto verven kan volgens mij niet.

    Insurance fraud moet je gewoon naar een (rijdende) auto sprinten en met de triggers ertegen aan springen, en dan zo hard mogelijk.

    Kluizen is ook best simpel. Gewoon rondjes draaien in de goede richting, en als je naar de volgende cirkel gaat weer in de juiste richting, en op het eind kun moet je op de juiste knop drukken.
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Kluizen leegrofen doe je toch door op een medewerker met je gun te richten en vervolgens op Y(2x) te drukken ?
     
  10. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is een optie, maar je kunt ook snachts inbreken en dan de safe kraken...
     
  11. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, maar dan gaat het alarm (bijna) altijd af.
     
  12. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Je kan je auto echt wel verven! Als je bij de mechanic bent moet je maar eens op RT of LT drukken tot je bij COLORS komt.

    2. Je kan overdag de medewerker bedreigen en naar de kluis leiden, of 'snachts de achterdeur intrappen en hem zelf kraken. Als je dit doet moet je de goederen uit de kluis nog naar een Pawn Shop brengen -> tip: parkeer je auto vlakbij zodat je de goederen snel in kan laden en weg kan wezen.
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    En hoe kan je een kluis kraken ? :)
     
  14. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 's nachts de voordeur intrappen bij een winkeltje.
    Naar de safe
    Dan een beetje kutte met je linker pookkie totdat de safe openklapt.

    Pakketje oppakken, wouten neerknallen, pakketje weer oppakken.
    Dan met je doos achter een auto gaan staan totdat je het met je Y knop in die auto kwijtkan en dan naar de safehouse :b:

    Dat achter in die auto is wel handig want de eerste keer ben ik met dat doossie gaan lopen... en dat gaat als dikke stront 8)
     
  15. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    De bewegingen van de pijltjes maken met je LS, zonder deze tussendoor los te laten. Als alle 4 de bewegingen gedaan zijn de LS los laten en op de knop drukken.

    Dat zeg ik :p
     
  16. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    gheh overheen gelezen... LS klinkt iig beter dan pookkie :+

    :b:
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Kan je op straat mensen beroven behalve ze dood te maken :p dus zoals je een winkel beroofd
     
  18. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    volgensmij niet..

    kan iemand mij trouwens helpen met de missie Meeting Orejuela? Viktor komt dan achter je aan in een DIKKE jeep en ik haal het nooit :confused:
     
  19. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb daar eerst een dikke truck gepakt zodat ze hem niet kapot beuken en dan wegrijden over de snelweg. Op een gegeven moment stoppen ze met volgen.
     
  20. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    een truck pakken..goed idee :d m'n auto bleef maar ontploffen voordat k ze kwijtreed


    edit: mijn vuilnistruck belandde helaas brandend in zee.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2006

Deel Deze Pagina