The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    80 maar :eek:

    Dan pik ik em toch ff mee, meteen die vampier grot ophalen, en ik zit goed:).

    Enige probleem is dat ik nu saints row naast me heb liggen, en pas rond een uur of tien bij m'n xdoos ben. Dus oblivion ziet voorlopig et daglicht niet vandaag }:].


    Trouwens, als iemand hoofd is van alle guilds (of gewoon lid), moet je voor de lol eens een nieuw paard kopen (dus ff weg met die shadowmare). En vervolgens dat paard afslachten, als het goed is lig je meteen uit alle guilds ;). Gewoon voor de misselijk lol \o/.

    Overkwam mij een maand of wat geleden.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Als je de leider bent kunnen ze toch niet kicken? Je kan gewoon leden afmaken en de rest van de guild helpt je gewoon :9 .
     
  3. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahhahaah! _O__O_

    (Sorry voor de spam, alweer)
     
  4. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom ik een arena binnen van imeprial city en ja ik ben al lid geworden enz.... als ik door die deur wil staat er dat ik moet gokken :confused: en het is ook tusse 9 uur en 21 uur
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je moet die deur naar links nemen :cool: .
     
  6. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet alleen nog de laatste van quest van thiefsguild, dan heb ik 1000 gp
    maar die quest schijnt heel moeilijk te zijn...
     
  7. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ach valt best mee, gewoon doen wat je moet doen, en naar de pijltjes lopen en dan valt het best mee.
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    die missie vindt ik de allervetste van de hele game.
    vooral omdat dat de enige missie is die een beetje te maken heeft met de Elder Scrolls.
    of is er toch nog iets anders?
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vindt die laatste missie maar een beetje vaag, het leukste vind ik sluipen in dungeons.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    :)

    Stealth is my middle-name :b:
     
  11. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat sluipen gesproken: dat is inderdaad wel heel erg handig. Alleen om echt onopgemerkt te blijven, zul je dit in het donker moeten doen, toch? En dan zie je zelf zo weinig vind ik. Hoe doen jullie dit precies?

    Ik sluip eigenlijk altijd met Illusion magic (Light-spell) en op den duur nighteye.
     
  12. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m'n sneak skill op 100 liggen, dus als je et goed doet kun je ook gewoon effectief in et licht "sneaken". Als je maar niet recht voor iemands neus gaat staan.

    En voor et donker inderdaad nighteye. Of je zet de helderheid van je tv wat hoger :+.
    Het zelf altijd "ring of detect life" om, erg handig. En werkt gewoon 24/7/52/365 ipv 2 minuten met een spell.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    27/7/52/365? :+
     
  14. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb verandert man :thumbs: :b:.

    Zie reden aanpassing :+.
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is wel handig die ring. Maar dan kan je altijd nog beter Night Eye hebben. Die ring geeft weer licht dus dat is minder voor het sneaken. Daar is ook een ring van. Heb de Thiefs Guild nou ook uitgespeeld, en die laatste missie was echt super. Er zat wel een moeilijk stuk in, maar hij was zeker wel leuk/lang. In ieder geval wel leuk om de Guild mee af te sluiten.
     
  16. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een huis gekocht in Anvil: the Benirus Mansion. Blijkt die haunted te zijn. Als je daar een uur slaapt verschijnen er geesten die je overigens best makkelijk kan killen. Als je dat gedaan hebt verschijnt er de quest dat je in de basement op onderzoek moet gaan. Hier stuit je dan vervolgens op een magisch teken op de muur, waar je overduidelijk achter moet zien te komen aangezien er op de map een ruimte achter zichtbaar is.

    Weet iemand hoe?
    THx alvast!
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet diegene waarvan je het huis hebt gekocht weer aanspreken, als 't goed is zit die dan in de Imperial City.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zeg dit: Zoek de man die jouw dat huis verkocht heeft eens op, hij verkoopt zo'n huis toch niet voor niets....
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie dit nou niet even in een spoilertje zetten om te voorkomen dat je de fun verpest voor anderen?
     
  20. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    eeh, ik ben weer eens begonne met oblivion en ben weer tamelijk verslaafd, maar zit nu met de Shrine van ene 'MOLAG BAL'. Je moet zo een kerel dwingen om jou dood te maken met de 'cursed mace', ik kan hem wel laten vechten met mij, alleen hoe geef ik hem die cursed mace?

    owja, en die quest met dat huis, als je die kelder in bent gegaan dan moet je volgens mij eerst met wat burgers praten om erachter te komen waar die kerel is, want je kan die deur zelf niet openmaken, daar heb je iemand voor nodig met puur bloed van die familie ofzo. en je moet als ik het goed herinner ook al die geesten afmaken. Lees gewoon wat er in je journal staat
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina