Post hier foto's of filmpje's van meest gekke dingen in saints row. Ik post zometeen me foto van een mooi uitzicht boven op een brug. Ik sprong vanaf daar in het water \o/
Gisteren had ik dit gedaan: een olietanker gejat, en die schuin op de snelweg gezet. Toen eruit gegaan en weggerend. En dan maar blijven kijken wat er gebeurt Moeten jullie ook maar is proberen. Ze gaan er allemaal tegenaan en dan BOEM!! Echt vet
ja wat mak zij is erg grappig gedaan inderdaad ik had er ook nog een fles bubbles ofzo achteraan gedaan heeft ie hem op gooit ie hem kapot op straat
Voor de gein een rocket launcher op een trein gericht Heel dat ding ontspoorde en viel van een paar meter naar beneden..
ik deed hetzelfde maar ik overleefde het niet lang genoeg, want op het moment dat ik uitstapte knalde een andere tanker tegen de zijkant aan, met mij ertussen en toen was ik smoked.
Ik zat in een jeep met een open achterkant, toen ik hiermee een agent overreed kwam hij precies met een mooie salto achterin de achterbak. Maar dat is nog niet alles, de agent besloot er ook nog uit te springen maar werd daarna meteen geschept door de politieauto die mij achtervolgde. En salto's dat ie maakte haha\o/
Ik had ook een jeep gejat met achterin lag 1 of andere verfpot ofzo. Ik maak een scherpe bocht die verfpot vliegt eruit en een voorbijganger krijgt dat ding voor zn kop hij was ook dood btw
Whaha, geweldig Roer en Toxito! Ik zat net in de Insurance Fraud missies, en opeens rijden er midden op het kruispunt 3 auto's tegen mekaar. En alle bestuurders vliegen uit hun auto precies in de lucht tegen mekaar. Waardoor ze allemaal recht naar beneden vallen
ik moest laatst in een een of andere hoerentent inbreken ofzo, en toen hoorde je van buiten de deuren zo gekreun enzo ^^. dus ik trap die deur in, zie ik nog net een een of andere hoer met pijpbewegingen bij een vrouw ook reed ik is een keer ergens onder een viaduct langs, komen er in 1 keer 2 tankwagens naar beneden zetten
Ik reed vandaag gewoon op de snelweg in een willekeurige gestolen auto. Op een gegeven moment merkte ik dat er een vat in m'n auto zat die eruit probeerde te komen. http://www.flurl.com/item/Saint__s_Row___A_barrel_in_my_car_u_178436 Ik weet niet in hoeverre dit uniek is, maar ik vond het wel grappig. Later sprong die uit door het dichte (!) dak.
ik reed een keer van de snelweg af met een hoge snelheid, voor mij stond een auto, en daarvoor ene politie auto, ik botste tegen die gewone auto op die vervolgens op de politie auto opbotste, daarna stapte die politieagent uit, haalt die gast eruit van die auto voor mij, en begint m achter na te rennen echt grappig