Nee, er zijn geen unlockable gebieden/winkels. Ik zit al op 27/36. Speel gewoon lekker vanalles, veel snatch etc maar ook gewoon de storyline. Ik heb het ook een stuk of 8x moeten doen, op het gegeven moment wist ik gewoon waar die lui stonden en dan kan je ze gewoon onder vuur nemen met je AK. Die auto's kan je het beste in de tussenpauze met een RPG beschieten.
Ja ben er wezen kijken, hadden ze er beter uit kunnen laten Maar zover ben ik nog niet zit op 24 procent en 11 uur SP jullie ?
Wat kun je nog meer doen bij die Insurance activity? Kun je je alleen maar voor de auto's gooien. Ik krijg nl. geen $45.000 bij elkaar.
Start dan stats ergens in dat menu waar ook achievements staan + hoeveel mensen je hebt vermoord ik in de 300 gang members en in de 200 burgers
nog een vraagje .. hoevaak meot ik tegen dat klote vliegtuig aanschieten dan.. ik heb 2x met rocken launcher er tegenaangeschoten en toen vloog die weg
Tuurlijk kan je daarna nog door spelen De side-activities kan je altijd nog een keer doen en er is verder ook nog genoeg te doen.
Ik kan maar geen Hitman gasten vinden, is er niet een aanwijzing als je in de buurt bent ofzo? Beetje moeilijk zo.
Oja, was ik er vergeten bij te zetten: Je haalt ook nieuwe missies doormiddel van respect halen, dit doe je met sidemisses etc.
Als je ze in je HUD zet en je rijd door de wijk dan zie je op de hud een soort viziertje af en toe. Dat kan hem dan zijn, of het is iemand die er erg op lijkt.