Saints Row: post jouw avonturen

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 1 sep 2006.

1. mars15

mars15 Guest

Post hier foto's of filmpje's van meest gekke dingen in saints row.

Ik post zometeen me foto van een mooi uitzicht boven op een brug. Ik sprong vanaf daar in het water \o/

2. mark8925

mark8925 Guest

ik nam drugs(een bong) en toen werd alles wazig en ging alles beetje sloom enzo hahaha echt vet :D

3. mars15

mars15 Guest

net als in het echt :+

4. mark8925

mark8925 Guest

niet offtopic gaan marcel:+

5. mars15

mars15 Guest

Zit nu in de missie best laid plans, erg lastig en grote missie in een politie bureau _O_

6. Likwit_Snake

Likwit_Snake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren had ik dit gedaan: een olietanker gejat, en die schuin op de snelweg gezet. Toen eruit gegaan en weggerend. En dan maar blijven kijken wat er gebeurt ;) Moeten jullie ook maar is proberen. Ze gaan er allemaal tegenaan en dan BOEM!! Echt vet :9

7. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    ja wat mak zij is erg grappig gedaan inderdaad ik had er ook nog een fles bubbles ofzo achteraan gedaan heeft ie hem op gooit ie hem kapot op straat:p

8. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook lsd hale in de koffieshop??

9. mars15

mars15 Guest

Het heeft geen echte namen

10. geraldo

geraldo pro evo king

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de gein een rocket launcher op een trein gericht:lol:
    Heel dat ding ontspoorde en viel van een paar meter naar beneden..

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik deed hetzelfde maar ik overleefde het niet lang genoeg, want op het moment dat ik uitstapte knalde een andere tanker tegen de zijkant aan, met mij ertussen en toen was ik smoked.

12. mars15

mars15 Guest

Hehe ik ging naar het station toe. En gooide wat granaten toen lag die op zn kant :+

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hhaha ik ook het zelfde ja.

14. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat in een jeep met een open achterkant, toen ik hiermee een agent overreed kwam hij precies met een mooie salto achterin de achterbak. Maar dat is nog niet alles, de agent besloot er ook nog uit te springen maar werd daarna meteen geschept door de politieauto die mij achtervolgde. En salto's dat ie maakte haha\o/

15. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook een jeep gejat met achterin lag 1 of andere verfpot ofzo.
    Ik maak een scherpe bocht die verfpot vliegt eruit en een voorbijganger krijgt dat ding voor zn kop:p hij was ook dood btw:p

16. Andad

Andad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, geweldig Roer en Toxito!

Ik zat net in de Insurance Fraud missies, en opeens rijden er midden op het kruispunt 3 auto's tegen mekaar. En alle bestuurders vliegen uit hun auto precies in de lucht tegen mekaar. Waardoor ze allemaal recht naar beneden vallen :p

17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik moest laatst in een een of andere hoerentent inbreken ofzo, en toen hoorde je van buiten de deuren zo gekreun enzo ^^. dus ik trap die deur in, zie ik nog net een een of andere hoer met pijpbewegingen bij een vrouw :confused: ook reed ik is een keer ergens onder een viaduct langs, komen er in 1 keer 2 tankwagens naar beneden zetten :+

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed vandaag gewoon op de snelweg in een willekeurige gestolen auto. Op een gegeven moment merkte ik dat er een vat in m'n auto zat die eruit probeerde te komen.

http://www.flurl.com/item/Saint__s_Row___A_barrel_in_my_car_u_178436

Ik weet niet in hoeverre dit uniek is, maar ik vond het wel grappig. Later sprong die uit door het dichte (!) dak.

19. Infected

Infected Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Loool :lol:

Hoe film je dat? :C:

20. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik reed een keer van de snelweg af met een hoge snelheid, voor mij stond een auto, en daarvoor ene politie auto, ik botste tegen die gewone auto op die vervolgens op de politie auto opbotste, daarna stapte die politieagent uit, haalt die gast eruit van die auto voor mij, en begint m achter na te rennen :p echt grappig

Deel Deze Pagina