van Gold naar silver

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sindagon, 2 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    heej,

Ik heb altijd een gold xbox live acount gehad, maar door geld te kort heb ik even besloten mijn abbo verlopig niet te verlengen. Ik verwachtte dan eigenlijk dat ik automatisch een silver live acount kreeg, maar dit is dus niet het geval.
    Hij komt met de melding (als ik wil aanmelden op live) dat ik mijn acount moet updaten en dan kan ik er alleen voor kiezen om een nieuw gold acount te nemen. of ik kan gewoon simpel weg helemaal niet online (dus ook geen demo's downloaden etc :mad:

iemand een suggestie?

2. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan gewoon niet kloppen. Als je Gold abo is afgelopen wordt je abo automatisch omgezet in een Silver abo. Hoe heb je toen voor Gold betaald? Met een prepaid card of creditcard? Ik zou Microsoft even mailen of bellen, want dit hoort gewoon niet.

3. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem hoor! betaalde al 2 jaar met de creditcard. Maar de creditcard was verlopen. en ik had zoiets van ik wacht wel even.

Ik speel de laatste tijd geen Live. binnenkort met wat nieuwe spellen ga ik weer spelen. maar ik kan dan ook neit spelen. dus ik speel texas hold 'em met een silver account. als ik met gold wil dan moet ik weer overnieuw met het andere profiel.

Raar geregeld.

4. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou paar weken geleden naar een silver account omdat ik gold niet volledig benut, geen online play enz. maar das een groot probleem om hem om te zetten want ze verlengen bij mij gewoon automatisch als ik niet in een maand opzeg, mischien zoals jullei zeggen dat het gewoon silver word weet ik nog niet moet ik maar eens online strax gaan maar MS heeft dit wel raar geregeld die betaling

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    nee, ik had dus ook het id dat het niet klopte. Missschien toch ms maar ff bellen dan :)

betaalde trouwens altijd met creditcard.

6. Inf1nity

Inf1nity Guest

MS belle :) Als alles goed gaat kan je alleen niet meer bij een game online kome (duh) en wel gewoon demos dlen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina