[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ff ot: ik hoor veel mensen klagen over dit probleem maar wat houdt het eigenlijk in?
     
  2. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te klooien met het volgende:
    Wanneer ik bij een opdracht bv en specefieke auto/vijand moet zoeken selecteer ik dat hij in mijn hud te zien is.
    Ik krijg links voven in mijn scherm dan te zien waar ik op jaag en in welk deel hij zich bevind, maar wanneer ik moedeloos rondjes rij in het aangegeven gebied vind ik niet wat ik zoek.

    Zie ik wat over het hoofd?
     
  3. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Ik heb het verhaal iig uitgespeeld :). Na de laatste cutscene m'n ene laatste save geladen en nu lekker alle activites uitspelen, alles unlocken enzo :). Daarna begin ik een nieuwe game met een totaal ander character en na de patch ga ik me volledig op de MP richten :9.

    Er zit dus geen free roam in na het einde, maar daar is een reden voor. Vind het einde tof :).

    denk overigens niet dat het spel echt kort is, maar ik heb ongelofelijk veel kunnen spelen omdat ik ziek thuis zat. Ook s'nachts heb ik wel tot 3/4 uur gespeeld vaak :p. Ik heb de game sinds woensdag :).
     
  4. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Lol hoe ignorant :D. Als je V-Sync had gehad zat je vast aan een fps van 28. Had je dat graag gewild?
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Ik draai ook met 2 save games, het is dus aan te raden vaak dubbel te saven, zodat je niet na de credits in moeilijkheden komt
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    Soms zie je een schietschijfje in dat district dat kan hem wezen
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Dus als je de laatste missie hebt voltooid, kun je niet meer vrij dingen doen?
     
  8. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo ongeveer ja, ik bedoel...het hoeft geen rollende koppen en vliegende ledematen feest te zijn maar er had voor mij persoonlijk wel wat meer bloed in gemogen. Vooral als je iemand neer steekt/schiet vind ik dat het maar bar weinig is. Maar goed, dit kleine minpunt mag de pret natuurlijk niet drukken, en dat doet het dan ook niet 8)
     
  9. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    is het hier ook dat je steden/stukken land moet unlocken door missies etc? bij gta moest dat altijd wel iig
     
  10. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Nee maar daar is ook wel een vrij goede reden voor :p.

    Gewoon ff voor de laatste missie saven :)
     
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de map? Ik zie namelijk niks.

    En wat als je opdracht is om een auto te stelen, hoe kan je dat detetecteren?
     
  12. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je welke de laatste is
     
  13. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Save gewoon na elke missie, doe ik zelf ook :)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoop bij een nieuwe update op nieuwe shops, nieuwe hairstyles, kleding (komt er al maar vind het maar lelijke kleding) en wat nieuwe auto's toegevoegt in het spel. Zal vast wel later komen. I hope.
     
  15. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, hier doelde ik op in de vierde alinea in die openings post hier Ik vind het aanzetten en meteen spelen zonder 'gedoe' zelf iets heel fijns. Maar stel dat V-Sync instelbaar zou zijn. Dan verandert er toch eigenlijk niets wanneer je geen last van tearing hebt? Als ze het default op off laten staan, dan kom je nog steeds thuis met je spel en speel je het meteen zoals het nu is. Op de manier waarop de makers het optimaal vinden. Maar als je nou erg gevoelig voor tearing bent en dat erger vindt dan een slechtere framerate kan je er wat aan doen. V-Sync aan of uit met een andere framerate beschouwen als een persoonlijke voorkeur zoals bijvoorbeeld brightness zeg maar. De een houdt van een andere brightness dan de andere. Mensen die zich er niet in willen verdiepen spelen meteen met de brightness zoals het default ingesteld staat.

    Ik vraag me alleen af hoe rot het speelt met V-Sync aan. Of het dan echt helemaal niet meer te spelen is, of dat het meer is wat je maar net hinderlijker vindt, tearing of een slechtere framerate. Ik hoop dat ze me hier een antwoord geven.

    Ik ben ook blij dat ze de grafische kwaliteit niet omlaag gehaald hebben. Ik vind het spel geweldig zoals het is en zou er niets uit willen voor dezelfde performance met V-Sync, dan maar tearing. Maar misschien zou ik mindere performance ook gewoon wel niet erg vinden, minder hinderlijk dan tearing.

    Misschien zouden ze het zo kunnen maken dat je V-Sync aan kunt zetten via een cheatcode. Dan hoeven ze niets aan het menu aan te passen en mensen die niet op internet opzoek gaan naar iets over tearing hebben er dan helemaal geen last van. Het is dan geen instelling die je opeens tegenkomt.
     
  16. NeoRyzer

    NeoRyzer Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, ik heb een big problem. Ik heb ontieglijk last van vastlopers, maar, dat gebeurd alleen wanneer ik lang in een auto rij, of als er in de missies filmpjes komen. Als ik tevoet ben heb ik er geen last van. Heb al een nieuwe SR gehaald maar nog niet opgelost. Ligt dit aan men X360 of is het een grote bug, want bijv. met Hitman Blood Money heb ik nergens last van...! Hoop dat een van jullie iets meer weten.
     
  17. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    @dazlindragon

    Zou wel handig zijn ja nieuwe shops enzo. Maar heb 1 trui gezien die je gewoon niet lelijk kan noemen ergens bij een 30% sale shop.
    Peace

    Ik heb last van vastlopers als ik in een matchmaking zit en dan ff naar me friendList ga kijken het loopt gelijk vast, als dat nou in een clanmatch gebeurt echt een vieze nadeel maar komt goed;) :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2006
  18. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vastlopen, heb ik gehoord, hangt samen met een te warme 360.... Gewoon af en toe, ik weet dat het lastig is, na 3 uur ff 20 minuutjes die box laten afkoelen....

    Ik had het gisteren had ruim een uur niet meer gesaved... BAM hanger!!! Beetje jammer...

    Hoever zijn jullie eigenlijk qua percentages..? Ik zit op 18%, maar goed ben dan ook nie de snelste...
     
  19. Govert

    Govert Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    17 procent pas, na dik 10 uur, ik betrap me er steeds op dat ik met hele andere dingen bezig ben :p
     
  20. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik had een vraagje:
    Heeft iemand Saint's Row, en speelt het via de M$ Vga kabel?

    Ik ga misschien een vga kabel kopen, voor de HD-kwaliteit enzo (720p).
    Maar als Saint's Row niet werkt, dan heeft het niet zoveel zin.

    Ik heb gister zo'n 5 uur gegamed, en zit op 8%.
    Maja, heb dan ook veel Demo Derby gedaan voor het geld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina