Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.850
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik hoop juist NIET dat ie flopt. Ik ben niet van plan ooit een PS3 te halen, maar wanneer PS3 het gewoon goed doet en dus een concurrent blijft voor Microsoft, zul je dat terugzien in de prijzen. Maar zodra PS3 wegvalt als concurrent en Microsoft dus een soort van monopoliepositie heeft, dan kunnen ze veel langer hogere prijzen hanteren...

    Dus voor gamers is het altijd beter als er meerdere platforms zijn, aangezien dat dus concurrentie betekent, dus dan willen ze de gamers voor zich winnen met goede prijzen, goede service, etc etc...

    Dus als 100% Xbox gamer hoop ik gewoon dat de PS3 het ook goed zal doen.
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je een goed punt maar ik vind gewoon niet dat Sony het verdient om de succesvolste te zxijn, laat Nintendo dan groter zijn!
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    De PS3 zal ook heus niet gaan floppen, er zijn genoeg mensen die hem gaan halen alleen al omdat het de opvolger is van de PS2. Ik denk wel dat de 360 een groter marktaandeel krijgt dan de PS3, omdat het er toch echt op lijkt dat veel mensen de kracht van het witte monster hebben ingezien. Ook denk ik dat de Wii het goed gaat doen, omdat ie zo lekker origineel en goedkoop is.
    Eigenlijk denk ik zelfs dat Wii het beste next-gen project is. Maarja, hij komt niet boven dat Sony en MS geweld uit..
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nintendo bedenkt elke keer andere dingen dan MS en Sony en dat is het mooie van hun _0_ en qua concurrentie wil ik liever de wii dan sony
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Deze thread gaat over Assassins Creed en niet over PS3 vs Xbox 360. Daar hebben we een andere thread voor.

    Ontopic maar weer.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Assasin's Creed video blog.

    Valt niet veel nieuws in te horen (eigelijk niets), maar is best wel interessant :).
     
  7. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    @ SMOKEY, als je de ps3 in dec zou willen halen zul je toch echt even naar japan moeten, want de release in europa is al een poos geleden uitgesteld tot maart 2007, en als je em dan niet snel pre-orderd heb je em pas in de zomervakantie van 2007.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is dus 100% zeker das Assassins Creed naar de Xbox360 komt, en daar is iedereen blij mee! Maar nu heb ik ook (naar wat schijnt) een paar in-game PS3 shots (scans uit een blad) gevonden, die ruwweg overeen zullen komen met de Xbox360 versie! De scans zijn al redelijk uit, en komen blijkbaar uit een nederlands magazine, maar dat maakt niet uit...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn al vrij oude plaatjes. maar tog word deze game zonder twijfel erreg tof!
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier zijn al 2 officiƫle 360 screens:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  11. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg mooi, Ik had er laatst ook een filmpje van gezien. Zag er goed uit en het hele idee spreekt me ook erg aan. Zeker een titel om in de gaten te houden *)
     
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ingame beeld van de 360 versie

    [​IMG]
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ziet er heel goed uit :)
     
  14. bubu

    bubu Guest

    lol zonet in de assasins creed diary gehoord dat die assasin gast een vinger mist.. zodat hij goed kan moorden en dat dat moet als je bij de clan wil ofso.. best goet over naged8! =)
    kijk er zelf maar even naar!
     
  15. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk komt er een pack uit bij deze game, bijv. als saints row pack. dan ga ik definitief een xbox 360 aanschaffen. gewoon alleen voor deze game :p

    Ja die vinger word er afgehakt zodra je een echt lid bent van de assassin's "guild" . De hoofdrolspeler heeft namelijk een polsdolk, om heel sneaky te kunnen killen. Maar als hij gewoon zijn ringvinger nog zou hebben, zou die dolk door zijn vinger gaan als hij hem uitschuift :)
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  16. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    het is de eigenlijk een soort hitman in Jeruzalem :) in de middeleeuwen dat lijkt me echt supervet om mensen omtebrengen met een dik zwaard en een pijl door hun kop te knallen is veel vetter dan pistolen ofniet :)

    Wordt nog moelijke keuze BIA hells highway komt ook in de zelfde tijd uit toch ?
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die graphics zijn wel mooi, al vind ik die van de PS3 toch mooier die van de Xbox 360 kan net zo mooi. Maar ik heb het gevoel dat ze dat niet zullen doen, de kleuren zijn echt veels te fel, bij de Xbox 360 en bij de PS3 niet, waarom niet ?!?
     
  18. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    wel een dik graphics verschil tussen de ps3 en de 360 versie lijkt zo....

    maar dat komt misschien vanwege de vrij krachtige hardware van de ps3.
    Ach ja ik haal m voor de 360
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de 360 is zeg maar evenkrachtig hoor, de specs daarvan zitten heel dichtbij elkaar. Ergens is de PS3 krachtiger en de andere keer de 360 maar bij de GPU was de Xbox 360 krachtiger.....
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    coden voor de xbox360 is makkelijker dan de ps3, de xbox is ongeveer het zelfde als een PC dus game ontwikkelaars kunnen vrij gemakkelijk games maken voor de xbox (dus ook makkelijker er alles uithalen) dan voor de ps3. Gameontwikkelaars klagen hier al jaren over (was ook zo bij de ps2)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina