Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    allejezus.. zit nu in een vice kings missie (Return of the king) en die is focktop! moet je die code krijgen van de lift van Stefan.. King hangt hem uit het raam.. ik weet die code wel te krijgen, maar Kings auto waar in we in zitten red het nooit.. die politie beukt me alle kanten op (3 of 4 sterren ofzo)

    maybe iemand tips?

    edit: oke deze missie is gewoon belachelijk.. ik ben al bijna op het punt dat ik die saints row kut dvd doormidden breek gvd.. damn ik word hier fokking agresief van..
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu bij zo'n missie dat je op de rooftop 2 mensen moet killen??? maar asl ik dat probeer beginnen ze met alemaal bazooka's op me te schieten.


    Wat moet ik doen
     
  3. mark8925

    mark8925 Guest

    ja dat punt heb ik ook gehad bij deze en ik heb daar ook last van bij de laatste missie van los carnales die wil écht niet lukken.. maar ik zeg wel ff wat je moet doen;) .. je weet dus waar je op t einde heen moet zegmaar naar dat gebouw waar de lift zit.. dus op t moment dat die gast uit t raam hangt zet je je navigatie naar dat gebouw toe en rijdt erheen met die gast uit t raam .. maar als je aankomt is die nog niet bang genoeg.. maar voor dat gebouw is een brede weg dus mijn tip: rijd daar net zo lang heen en weer tot die bang genoeg is en je auto redt het dan wel.. zo ist mij ook gelukt :) TIP: als je het gehaald hebt, kijk vóóral dat filmpje.. zoooo vet_O_ _O_
     
  4. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    damn die missie dat je angelo moet stoppen op het vliegveld is ook focktop moeilijk..
     
  5. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon naar forgive and forget gaan als je te veel politie achter je aan hebt
     
  6. mark8925

    mark8925 Guest

    ja die lukt mij dus écht niet:mad: :mad:
     
  7. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    shit ik ben goed op dreef nu.. Alles van Vice kings en los carnales heb ik gedaan..

    King's penthouse als crib :D

    En 2 minuten geleden ook Lopez Mansion unlocked als crib :D
     
  8. mark8925

    mark8925 Guest

    ...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2006
  9. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg dat je de RPG's uitschakeld. Er staan er 3 op daken en 2 op de grond.
    Als je eenmaal weet waar ze zich bevinden is het een eitje.
    Mij lukte het ook pas na de 3de keer.
     
  10. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    damn ik kom wel bugs tegen hoor.. ook in de missies.. HELE irritante bugs waardoor je gewoon niet verder kan.. dat vind ik toch wel een minpunt..
     
  11. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    zooo die laatste missie van de rollerz is ook foktop moeilijk gek... iemand tipz!?
     
  12. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand een tip hoe je co-op level Mob Rule kan halen? Die ventjes blijven maar komen, en moet je het per doos doen of meteen allebei?

    Of heeft iemand evt. een site hoe je die moet halen?
     
  13. Byakung

    Byakung Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon naar het einde van de map komen en niet wachten op die gasten
     
  14. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het anders gedaan. Als die vent uit de wagen komt er ziek veel politie achter je aan. Zet je navi dus op Forgiv ´n Forget. Als je daar bent is ie bijna bang genoeg en is in ieder geval die irritante politie weg. En dan nog even rondjes rijden daar en op het moment dat de politie teveel wordt weer ff door dat ding rijden. Kan je daarna op je gemak naar de penthouse.....
     
  15. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je het geld, dat je doordat je gebieden overneemt steeds? Ik zie meestal als ik een stronghold of een bepaalde missie heb gedaan: gebied gekregen 'naam' en dan hoeveel geld er verdient wordt per dag.. maar waar haal ik dat geld op? :confused:
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik weet het niet zeker maar misschien komt zo het geld in je kluis.
     
  17. mark8925

    mark8925 Guest

    hij is eindelijk gelukt.. wel chill\o/ je krijgt wel lijp huis erbij:cool:
     
  18. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik zit nu te spelen en wil een cheat gebruiken maar hoe krijg ik die letters in plaats van cijfers? De cheat die ik wil gebruiken is #AMMO maja hoe doe ik dat? Ik heb het over de phone natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Schaam je, ammo kan je ook kopen of van iemand anders afpakken :\
     
  20. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje dom misschien maar waar kan je dan ammo kopen? Ik heb het geprobeert te vinden in de gunshops maar daar zie ik niets over ammo maar wel complete guns? Hoe je die phone nu moet gebruiken als je cheats wilt gebruiken waar letters in zitten wil ik ook graag weten.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006

Deel Deze Pagina