Saints Row: De grote waar vind ik wat thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Dat ga ik proberen was nog niet gelukt,

    @ mark is gelukt met dat dak, zit nu op 24 procent al :thumbs:
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ben ik geweest maar ook daar niks te vinden:confused:
    Alleen buttoned vest en nog iets anders vind je bij "upper body"???
     
  3. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je vind bij upper body ook nog een ''coat'' die moet je kiezen en dan kun je hem in combinatie doen met die pants zodat je een pimpsuit krijgt......

    En als je dat nummer achter op de taxi belt krijg je het taxi bedrijf en komt er een taxi naar je toe die je vervolgens als je een auto nodig hebt kunt stelen.
     
  4. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek die spinner rims, kun je die onder elke auto plaatsen? of moet je dan met een bepaalde auto komen? of is het zo dat je die alleen maar kunt halen bij een bepaalde rim jobs?
    help me plz:confused:
     
  5. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan ze onder de meeste auto's plaatsen, welke en of het kan verschilt per auto. Elke rim jobs heeft hetzelfde assortiment volgens mij!

    Ik dacht bij coats, daar heb je iets van red square coat en nog 1, die andere moet je dan hebben.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2006
  6. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1

    of je stap in, en laat je rijden (warpen) naar de andere kant van het spel zonder dat kut stuk te moeten rijden :p
     
  7. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Moet je wel betalen en je moet naar een icoontje, je kan niet naar een random plek op de straat.
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je 911 belt en de ambulance komt, kun je ook naar de ambulance lopen en je laten healen. Rijder van ambulance stapt nl. uit om je te healen.

    Van de taxi's heb je verschillende bedrijven met verschillende nummers, moet ze eens opzoeken en dan post ik ze wel.
    Dit is iig eentje : 555-455-8008.

    Suicide hotline is ook wel geinig, meeste nummers staan in bushokjes.

    Ook wel handig is om de locatie van de CD's die je vindt hier te posten. En als de topic starter ze dan in de beginpost wil zetten, is het gelijk ook wat overzichtelijker.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  9. misterdjus

    misterdjus Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het zo dat er hoe verder je in het spel vorderd hoe meer kleding en auto's enz er beschikbaar worden. Ik zit nu op 30% en zie nu regelmatig een aantal auto's rijden die je ook in de winkels kan kopen. Zo heb ik nu in m'n garage de Socialite en de Raycaster die kwam ik ineens een beetje bovenin de kaart tegen. Heb nu net weer een nieuwe missie gehaald en zie gelijk weer nieuwe auto's rijden dus hoe verder hoe meer denk ik.

    Heeft iemand al locaties gevonden waar je wapens kunt vinden? Zo heb je bijvoorbeeld die ak-47 die je in de demo kon pakken die ligt nu op pcies dezelfde plek dus iederekeer als je zonder ammo zit ff naar die plek om je ak te vullen ;)
     
  10. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek de schoenen en soort kleding die die ene donkere gast die de taak kreeg om de westside rollerz geloof ik 'af te maken'(missies). waar kun je die krijgen? wil mijn mannetje namelijk een beetje op 2pac laten lijken (weet ik, is heel zielig). Ik bedoel dus die spijkerjack en broek en de bandana (helemaal gevouwen, zodat je je (kale) hoofd nog kan zien). De schoenen die ik bedoel zijn bruine (waar je al die rappers mee ziet lopen). anyone:confused:
     
  11. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel Snatch tot lvl 8 uit en je krijgt alle pimp kleren in je warderobe.
    De bril, de broek, de lange bontjas en de hoed met de veer.
    Het leuke is dat je ze in alle kleuren krijgt.
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    snatch bij alles op level 8 neem ik aan, dat je de achievement krijgt
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Maar ik kan op gegeven moment nog maar alleen lvl 1 en lvl 2 kiezen om te spelen met snatch
     
  14. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    bestaat body armor?
     
  15. Byakung

    Byakung Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je de m4 gratis krijgen,en ik weet al dat je hem krijgt als je de swat team neerknalt.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De lokale wapenshop. :)
     
  17. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet gratis eh:p maar alle snatch levels op level 8 uitspelen neem ik aan? en niet alleen 1'tje
     
  18. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand waar je de standje 1 haircut kan vinden, veel van die latino s in het spel hebben ze ook

    want bij het begin zit er niet tussen
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nou ik heb snatch uitgespeeld op Lvl 8 speciaal om de pimp kleren te krijgen,maar nee hoor:mad:
    Enige wat ik krijg is een hanger met "pimp" (wel platina,maar toch!!)
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    Heb je overal in de stad level 8 bereikt met snatch ( 3 locaties )
     

Deel Deze Pagina