Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    COD3 zal niet zo'n hoog cijfer krijgen. De vorige Call of Duty's waren ook al verneukt van Treyarch. Denk dat deze niet veel beter word. Maargoed, nog even wachten tot november waneer die uitkomt. 2 maanden daarna komt BiA pas uit.

2. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, BIA is wel iets realistischer, je kan het goed vergelijken met de serie Band of Brothers.
    Beide delen heb ik nooit helemaal uitgespeeld, maar toch wel ver gekomen.
    En Hell's Highway ziet er ook hartstikke top uit qua graphics. CoD3 zie ik ook wel in positieve zin tegemoet, als je de trailers bekijkt ziet het er toch wel weer net iets beter uit dan deeltje 2 imo, ondanks dat het van een andere ontwikkelaar is.
    Ik hoop dat de omgevingen dit keer wel iets beter zijn uitgewerkt, want ze hebben nooit het maximale uit Stalingrad gehaald lijkt me. Je vloog van Stalingrad naar Afrika en vandaar weer naar Frankrijk. Ze kunnen het beter bij 1 omgeving houden.
    Laat maar komen:D

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
  4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Moet het filmpje nog steeds kijken, maar heb de picture packs wel gehaald :) Mijn gamertag plaatje is er een van :) Zijn wel vet :D

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb er ook een van aanstaan van BIA HW. ;)

6. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die trailer ook gedownload van marketplace, ik was zwaar onder de indruk van de slechte graphics :/

ik dacht echt dat ik eerst naar een oude pcgame keek met een resolutie van 640x480 :/

bij het begin, kijkt die kerel door het glas. De reflectie van het licht in het glas ziet er echt superslecht uit. voor rest zagen de physics er gewoon wel goed uit, en lijkt de gameplay me ook zeker in orde. maar echt kvond het er grafisch niet top uitzien.

7. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Dus zoals EA doet, een zwaar pre-renderd filmpje zodat je als de game echt uitkomt weer kan gaan zitten zeuren dat de game helemaal niet zo mooi is als de filmpjes. Daarnaast zal er vast nog wel een hoop gebeuren aan de game. Je kan pas roepen of een game echt er niet uit ziet als je het eindproduct hebt gespeeld.

8. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    wat vond je dan van het promotje MoH: Airborne?? Dat had zwaar pixel gehalte... Anyway, als de game er gelikt uit ziet zoals BiA het zo laat zien, heb ik absoluut niets te klagen. Het ziet er strak uit, kleurtjes zijn fijn en het geluid doet het ook goed.. Gameplay is heerlijk tactisch en wat al eerder gezegd is, een goede aflossing voor CoD3. :cool:
    Uiteindelijk valt toch de beslissing als ik een demo heb gespeeld of even heb kunnen uit proberen in de winkel. Wat zeg ik nou, kopen die hap! *)

9. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Tis dood mooi dus zit nie te zeuren..;)

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    VInd ik dus ook. Ga fietse met het is niet mooi tssss ik geloof eigenlijk niet eens wat ik in dat filmpje zie met die schoorsteen enzo.:eek: zo mooi zo geweldig

11. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Rustig aan met dat menneke he,
    hij postte het om 3 uur midden in de nacht dus misschien kwam ie wel zat uit de kroeg :+

Zo niet, dan mag ie van mij een brilletje kopen :)

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waar speeld het spel zich allemaal af? Ik weet dat het zich in Nederland afspeeld, maar is er niks specifiekers?

13. Tecnomic

Tecnomic Guest

Zover ik weet zal het zich grotendeels afspelen in Eindhoven......

14. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    In de stad, stukje platteland of misschien nog iets anders? Ik weet, zoals je al in dat lange filmpje zag, dat het zich zoiezo midden in de stad afspeeld.

Hoop echt zoiezo dat het net zogoed word als de eerste BiA. Heb daar echt zoveel plezier mee gehad.

Hoe zit nu eigenlijk de multiplayer in elkaar? Vond de MP van de vorige delen een klein beetje matig. Vond het zelf nooit lekker spelen enzo. Hoop meer op een gewone deathmatch oid. Maar dat past niet echt in het spel zelf denk ik!

15. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja het enige wat ik kan zeggen is dat BIA zich vooral in Eindhoven zal afspelen en of het zich afspeelt in een stad of dorp weet ik niet zo. Maar aan de filmpjes te zien zal het om steden gaan :)

Tenslotte is er nog niks bekend gemaakt over de multiplayer.

16. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er nog niks bekend is over de MP.

Hoop echter wel dat ze niet alleen in dezelfde stad en omgeving doen. Lijkt mij dan een beetje saai enzo.

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

De plek/stad zijn voor mij meer een bijzaak, de storyline is voor mij een must en bij de vorige delen was dat gewoon perfect in orde. Straks ook met Hell's Highway :b:

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze van de MP ook iets moois maken ook zeeeeer belangrijk.

19. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    zeker, ook de MP moet goed worden in dit nieuwe deel ja

20. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Mocht je een beetje zoeken naar wat meer historische verantwoorde beeldmateriaal is het misschien leuk om naar Band of Brothers te kijken (afleveringen Replacements en Crossroads). Beide spelen zich af in Nederland. Let wel op, dit gaat over Easy Compagny van de 506. :cool: BiA volgt een andere Compagny... geen idee welke? Even uitzoeken dan maar. :)

Een forum die zich hier mee bezig houdt. Blijkt dus dat Baker een combinatie is van verschillende helden in de WOII:
    http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=31514

En een website over de 502:
    http://www.ww2-airborne.us/units/502/502_trp.html

Laatst bewerkt: 4 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina