[Halo 2] The Live! Experience [Deel 11]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Finales zijn ergens in Italiƫ, ik heb wel eens gespeeld met handewasser. Speelde hij vroeger vaker Halo2?

2. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    ksprak em gisteren, hij zei dat het 30 uur per week was dat hij speelde ipv die 58. En bekijk zn stats maar op halo 2, dan weet je genoeg.

3. Champion

Champion Guest

khoorde van iemand daar dat hij zelf 60 uur had gezegd ofzo, nu opeens 30.. ach boeiend.

in monza italie dit jaar :)

btw, Alex V nog iets te zeggen ? XD

Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2006
  4. JeePee

JeePee Guest

edit:// laat maar :)

Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2006
  5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Eigelijk best zuur voor tuur (he dat rijmt :+)
    eerst was hij wereld kampioen met PGR, nu kan hij niet eens in Nederland winne, maar is wel leuk dat handewasser een andere verslaving heeft :), hopelijk doet hij ons eer aan in Monza

6. JeePee

JeePee Guest

Hij was wereldkampioen Halo 2, PGR2 en EU kampioen PGR3. Maar Handewasser is echt heel goed hoor. En dat Tuur niet in Nederland kon winnen wil niet zeggen dat hij niet in de top 20 van de wereld hoort. Nederland is gewoon heel erg snel, en het is daarom zo zuur dat we maar 1 iemand naar Monza mogen sturen, in tegenstelling tot USA die er 3 sturen (terwijl wij veel sneller zijn)

7. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    hmm hij speelde dus ook nog veel Halo 2 wow..

doet Zyos mee voor de USA?

Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  8. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Er is zo te zien meer sportiviteit bij pgr dan bij halo...:)
    Jij was toch ook redelijk hoog gekomen zag ik..._O_

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg dat ook niet, ik weet best wel dat Tuur bij de wereldtop hoort, maar ik bedoelde precies wat jij zegt, we kunne maar een sturen, terwijl we duidelijk veel talent hebben rond lope hier in nederland ;)
    en over H2 kampioen, het was wel een officieel microsoft toernooi, maar de wereldtop was niet eens aan wezig, want iedereen in deze thread weet dat de amerikanen verweg de beste zijn in Halo1+2, miss wel wereldkampioen, maar cker niet de beste in H2 (hij heeft wel gewonne van een amerikaan, maar dat was een booster :+)

10. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt niet helemaal wat je zegt. Ik denk dat de nederlanders de betere spelers zijn in halo 2. Amerika heeft zo veel inwoners en wij hebben er maar 16 miljoen en in nederland lopen er kwalitief gezien de betere spelers. Het is alleen dat in amerika al die grote MLG toernooien worden gehouden waardoor de competitie hoog blijft en de drang er is om te blijven oefenen en tactieken te bedenken
    Kijk maar als je MM doet, als de amerikanen de host hebben verlies je met een paar punten verschil en als wij de host hebben winnen we dik, dat zegt toch al genoeg

11. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmmm, nee.

12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik speel Halo 2 sinds kort weer.... Ben al level 17 :+

Ik heb nog maar 100 Team Skirmish games gespeeld sinds 2004.

Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    waar kan je de montage van Walshy downloaden?

14. Champion

Champion Guest

nederlands niveau ligt lager dan amerikaans niveau, is gewoon zo... kwalitatief zijn hier niet de betere spelers.. vergelijking met inwoners vind ik ook niet echt een sterk argument, hoe meer hoe beter ? lijkt me niet.

leuke theorie over MM, daar spelen de pro's_0/

noem eens wat spelers die in de buurt van de amerikaanse top komen dan ? xD

Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2006
  15. JeePee

JeePee Guest

Ik werd in de halve finale uitgeschakeld door Handewasser. Het stond na 2 races 1-1 en toen moesten we tossen. Ik had munt en hij kop, en het werd kop waardoor Handewasser zijn favoriete baan mocht kiezen. Het werd dus 2-1 voor hem. Maar ik kan er mee leven :) Hij is over het algemeen gezien toch beter dan mij.

Hoe het met Halo zit weet ik niet, maar met PGR3 zijn er maar 2 echt snelle Amerikanen. Dat is ook te zien in de online tournaments die worden gehouden met PGR3. Het is in Amerika veel makkelijker je te kwalificeren dan hier in Europa.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2006
  16. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe!! Die zijn er op DIT moment ook niet! Wil niet zeggen dat er geen top 10 bij de Nederlanders zit die wel tot die mogelijkheid beschikken. Echter wordt er geen gebruik van gemaakt. Simpelweg omdat hier veel te weinig toernooien gehouden worden en de animo voor het spel zwaar hierdoor is gedaald.

17. Champion

Champion Guest

nee klopt, misschien een team van 4 ofzo.. zou er wel een paar kunnen bedenken, maar zijn sowieso niet mensen zo goed of zo fanatiek dat ze geld betalen om mee te gaan doen aan MLG.

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin. Amerikanen zijn beter. Op matchmaking zul je nooit tegen een volledig MLG team komen ofzo. Daarnaast zegt MM niks omdat het veel te veel wordt beinvloed door host. Daarnaast spelen hun het hele jaar door met hetzelfde team en blijven ze oefenen. Je kunt het proberen met een team van Nederlanders maar je mag dan denk ik blij zijn als je door de amateur rondes komt.

19. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    als je lvl 40 word mag je mischien met mij spelen:)

20. Champion

Champion Guest

GEFELICITEERD SHINATO!!!! EINDELIJK VOLWASSEN!!! \o/ \o/ \o/ \o/ :b: \o/

leuk dat je even langskomt op je verjaardag!! halo 2 spelen ?!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina