[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga die cooler maar eens bestellen denk ik.. saints row doet best wel raar hier..
     
  2. Lander

    Lander UnknownFastOnes

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeik over FPS, waar het in mijn ogen om draait is de gameplay:)
    Al is het spel nog zo mooi met 300 FPS op 1080p als de gameplay zuigt mag ie van mij in de kast blijven liggen.
     
  3. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Godsamme man, wat ben jij dom 8) 8) . Het heeft geen fuck met de console te maken, maar hoe je een game programmeerd!

    Ik zeg toch, 60fps kan de Snes ook nog wel aan ><.

    Idioot:lol:

    /Mod fantastisch dat jij het zo goed weet, maar reageer aub normaal - the matrix
     
  4. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je een pak kan kopen, oin welke kledingzaak?
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Spel wordt steeds leuker om te spelen, ben nu meer bezig met de sub missies dan met de echte missies
     
  6. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je die cooler bestellen dan?
     
  7. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Consoleshop.nl bijvoorbeeld.
     
  8. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechte programmering dan. Ik vind dit ook niet kunnen/mogen.

    Wat is trouwens al dat geëmmer over een te warme 360? De mijne staat in een tv-meubeltje met de glazen deurtjes gesloten en ik heb nergens last van. Voor de gein heb ik er eens een thermometerje in het kastje geplaatst en het werd niet warmer dan 26 graden (tijdens hittegolf, kamertemp: 25,5). Daarnaast voelt mijn 360 nooit warm aan laat staan dat hij vastloopt.

    (Heb wel es een vastloper gehad bij oblivion maar dat kwam door de 50hz instelling)
     
  9. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook eindelijk binnen gekregen van GC shop en ik moet eerlijk zeggen dat ik het een leuk spel vind.

    Ik ben nu een beetje gaan racen door de stad en je kent het wel, een beetje lachen met de politie. Ik heb nog niet veel last gehad van tearing enz.

    Toen ik stopte met het spel stond het op 2% en toen heb ik 1 missie gedaan en toen was het 3% gaat dat zo snel??? Of is dat soms?
    Het ziet er allemaal wel goed uit.
    Ik vind het wel heel erg chaotisch allemaal. Ik had de politie achter me aan en daar wilde ik ff vanaf en toen wilde ik op de map die Snackwinkel zoeken waar je met je eerste missie naar toe wilde en dat kon ik niet vinden.

    Ook dat is niet alleen in Saints Row maar ook in Gta en van die andere spellen, dat als je een ziekenwagen tegenkomt en je gaat erin dat je alsmaar ziekenwagens ziet rijden, daar snap ik echt niks van want een ziekenwagen kom je bijna nooit tegen:cool:, ook liep ik ff op de snelweg en ik moest gewoon heel erg lang wachten voordat er een auto kwam..:confused: De online mode heb ik nog niet uitgeprobeerd want ik hoor dat er erg veel lag is enzo dus ik wacht wel tot die patch er komt en tot dan ga ik me toch wel heel veel uurtjes met de single player vermaken.:)
     
  10. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit t met die drug-traffic activity's, waarom verdwijnen die als je ze niet gehaald hebt? En kanje ze nog op de een of andere manier weer verder spelen?
     
  11. bamse

    bamse Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    bij paly asia is de game 33 euro deze week weer op voorraad een koopje toch voor zo een vette game
     
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt het spel wel erg vaak vast, als ik de guide open. Vandaag al een keer of drie. Is dat bij jullie ook zo?
     
  13. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt in het begin idd zo. Ik schrok er ook een beetje van maar als je alles wilt halen ben je nog wel even zoet. :b:
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad niet echt zo goede einde. Al zouden ze hier wel een goede vervolg kunnen op maken.

    En ja ik heb last dat game 5 keer op 1 dag vast loopt. Dat Volition probleem maar snel oplost.
     
  15. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Ik heb echt nooit vastlopers serieus :D. Ik speel hem al sinds woensdag, tin edition.
     
  16. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwilde dit gister al posten maar toen ging de site ff te traag.

    Kheb toch maar ff online geprobeerd en ik vind het erg leuk. Iedereen zit te klagen over lag maar bij mij valt het wel mee en ik zit met allemaal amerikanen enz. Ik vind de lag in farcry vind ik 10x erger daar kun je echt niets doen. Coop vond ik nog het leukst. Heb je trouwens ook verschillende levels want met Coop kun je maar twee dingen doen dat is Turbulence en nog wat ben de naam ff kwijt???
     
  17. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    snap er ook egt helemaalnix van o_O

    iemand die het einde wel snap kan die ff PM sture
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    19 uur en 21 minuten zijn er voorbij gegaan voordat ik de credits voorbij zag rollen.

    En de game is bij mij nu op 65%
     
  19. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    De rest procenten zijn de submissies..
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nieuws: Volition werkt aan nog drie 'free-roaming' games
    Geschreven door Tom van Erp
    Bron: Xboxic

    Maandag 04 september 2006 - Na het toch wel aardige succes van Saints Row, waar aanstaande woensdag een review van is te lezen hier op Xbox 360 Only, heeft de hoofd producer van Volition, Jacques Hennequet, in een interview met Kotaku wat verteld over de toekomst plannen van Volition. Naast wat gepraat over de game zelf en de kritiek die de game kreeg, heeft Jacques ons iets interessants mee te delen.

    Hij geeft namelijk aan dat Volition momenteel met twee nieuwe games bezig is en er binnenkort een derde nog bij komt. Alledrie zullen het 'free-roaming' principe kennen, dat natuurlijk ook in Saints Row van toepassing is.

    Wanneer de games in de winkels gaan liggen is nog niet duidelijk. Of ze allemaal ook op de Xbox 360 gaan verschijnen is ook nog niet bekend. Wat denken jullie ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina